Gå til innhold

Hvor gifter dere hen?

Hvor skal dere gifte dere?  

1. 1. Hvor skal dere gifte dere?

• Hos byfogden/i tinghuset.
      7
    • I synagogen.
      1
    • Utendørs (hvor?)
      1
    • I kirka.
      50
    • Annet.
      2
    • Vet ikke enda...
      2

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde han også vært hva for noe??

Nysgjerrig jeg :oops:

Ble også nysgjerrig - så jeg søkte på nett og fant DENNE linken

Skrevet

På fotballstadion hvor samboeren spiller.

Skrevet

Hadde han også vært hva for noe??

Nysgjerrig jeg :oops:

Paganist.

Se f. eks.:

http://library.thinkquest.org/28111/newpage4.htm

Ble også nysgjerrig - så jeg søkte på nett og fant DENNE linken

NPF er forøvrig ikke et trossamfunn... Jeg er heller ei medlem av foreningen.

Har dere ikke satt noen dato, men du kjøper tiara (leste det i en anne tråd her...) osv... Betyr det at det er snart, dere bare vet ikke når? Eller????

Jeg kjøpte tiaraen til meg selv som gave, og den har ikke noe med en fremtidig vielse å gjøre. Har hendt seg jeg har brukt den f. eks. på Gotham Nights, eller ved foto-sessions.

Skrevet

Vi skal gifte oss i kirken. Hadde vi ikke fått gifte oss i akkurat denne kirken - som er veldig spesiell - så hadde jeg gjerne giftet meg borgerlig. For å være helt ærlig så tror jeg ikke på gud, men liker den høytidelige stemningen i kirkevielsen og det presten sier om ekteskapet. Kanskje vi er hykleriske som velger kirkebryllup når vi ikke tror på gud, men da sier jeg som en venninne av meg: Som medlemmer av statskirken bør man benytte seg av muligheten til å få bruke kirkene til anledninger som f.eks bryllup. Skulle ønske at det fantes et fullgodt og like høytidelig alternativ til kirkevielse, men etter min mening så gjør det ikke det per i dag...

Skrevet

I kirken der min forlovede ble døpt og den kirken hvor vi møttes andre gang (første gang bare møttes vi for å øve på en sang som skulle fremføres andre gang... :hjerte: )

Skrevet

Vi giftet oss i hagen til svigersene mine :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...