Senorita79 Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har nettopp flyttet til ny by, og begynt i jobb. Jeg har blitt plassert i åpent landskap med tre andre som begynte på samme tid som meg. Så over til problemet. Til å begynne med var vi en sammensveiset gjeng som hjalp hverandre. Men den siste tiden føler jeg at de andre har blitt bedre venner med hverandre enn med meg. De diskuterer jobb, og forteller historier fra privatlivet hele dagen. Jeg er som usynlig luft for dem. De tre snakker kun til hverandre. Det føles litt sårt. Føler meg litt avvist. Jeg tenkte først at jeg måtte vise litt initiativ selv til å være mer åpen. Men de svarer kort og uinteressert tilbake når jeg prøver å diskutere jobbrelaterte saker med dem. Dette er årsaken til at jeg har distansert meg litt fra dem. Det er spesielt sårt da jeg ikke kjenner noen enda i den nye byen. Noen som har råd til hva som bør gjøres til å bedre situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 *Dytter opp* Anonymous poster hash: 41fc4...794
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå