AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hei, Jeg har "møtt" en mann på Sukker, vi har snakket sammen i flere uker og har hatt en veldig god kjemi, også på telefon. Vi er godt voksne begge to, slutten av 30-årene. Så plutselig begynner han å sende meg halvnakne bilder av seg selv hvor han står og poserer/flekser biceps. Jeg syns det er utrolig turn-off, er det flere som reagerer negativt på sånt? Flott kropp på mannen, ikke det det går på. Jeg syns bare det er å krysse en grense, og jeg ble plutselig veldig usikker på hele fyren. Anonymous poster hash: c7460...342 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 15. oktober 2013 #2 Del Skrevet 15. oktober 2013 Om det kjølnet fra din side, er jo det en ærlig sak. Du får bare veie for og mot, så tar du det derfra. Skal/skal ikke kan ikke avgjøres av noen her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg tenkte mer på feedback om hvordan dere andre ville reagert på sånn? Hvorfor gjør menn sånn? Anonymous poster hash: c7460...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 15. oktober 2013 #4 Del Skrevet 15. oktober 2013 Vel, "menn" gjør ikke sånt. Noen menn gjør, og denne fyren har vel håpet og trodd at du ville reagere positivt (lystent?) på bildene. Mer enn det ligger neppe bak. Han feilvurderte situasjonen og din reaksjon, ikke mer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 15. oktober 2013 #5 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg tenkte mer på feedback om hvordan dere andre ville reagert på sånn? Hvorfor gjør menn sånn? Anonymous poster hash: c7460...342 Enig med Eric Noen gjør det, alle gjør det ikke. Det kan være virkelig 'hot', og det kan være så kleint som bare fy, - det kommer helt an på hvilken kjemi dere har og hvordan dialogen har vært frem til bildet/bildene dukker opp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Houdini Skrevet 15. oktober 2013 #6 Del Skrevet 15. oktober 2013 Ugg. Skygg banen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tsejG Skrevet 15. oktober 2013 #7 Del Skrevet 15. oktober 2013 Man skal vel vanligvis helst ha kommet et drøyt stykke på vei i korrespondansen før den type atferd kommer på banen, kanskje så langt at noen treff har funnet sted...? I dette tilfellet ser jeg i grunn bare overfladiske tendenser, der en fyr har fått for seg at han kan sjarmere damene i senk bare ved å flashe den flotte kroppen han selv synes han har, hmmm... Selv ville jeg mistet mye av respekten og interessen, om dama jeg kun hadde hatt kontakt med via nett plutselig begynte å sende meg halvnakne bilder av seg selv. Det lukter liksom litt billig av sånn oppførsel, synes nå jeg da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 15. oktober 2013 #8 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det er trashy å gjøre slikt uten en gang å ha møttes.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgun Skrevet 15. oktober 2013 #9 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det kan jo hende at han ikke vet bedre og tror at det er den ulitmate måten å dra damer på, så du kan jo prøve å snakke litt med ham? Kanskje han er kjempefin, men litt hjelpesløs og usikker i datingverdenen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 15. oktober 2013 #10 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Jeg synes det er kleint og turn-off, men han hadde vel håpet på at du skulle like det! Jeg vet ikke om det hadde vært en dealbreaker for min del, men det hadde ikke gjort meg mer interessert! Endret 15. oktober 2013 av super-s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #11 Del Skrevet 15. oktober 2013 Ååh, det er så når noen gjør sånt, spesielt dersom man ikke spør, eller ikke viser særlig interesse å de fortsetter. Veldig turn off. Anonymous poster hash: 26dea...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 15. oktober 2013 #12 Del Skrevet 15. oktober 2013 Neigudaltså. Jeg hadde tenkt at han var altfor lett på tråden. Ikke noen man gifter seg med, men en toyboy fram til det dukket opp en med ENDA bedre kropp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miranda2011 Skrevet 15. oktober 2013 #13 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hei, Jeg har "møtt" en mann på Sukker, vi har snakket sammen i flere uker og har hatt en veldig god kjemi, også på telefon. Vi er godt voksne begge to, slutten av 30-årene. Så plutselig begynner han å sende meg halvnakne bilder av seg selv hvor han står og poserer/flekser biceps. Jeg syns det er utrolig turn-off, er det flere som reagerer negativt på sånt? Flott kropp på mannen, ikke det det går på. Jeg syns bare det er å krysse en grense, og jeg ble plutselig veldig usikker på hele fyren. Anonymous poster hash: c7460...342 Skygg banen, en mann som sender (nesten)nakenbilder av seg selv før dere møtes, er et stort, rødt flagg, ihvertfall for meg. Men det er meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #14 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har veldig god kjemi med denne mannen, han har mange kvaliteter jeg setter høyt, og vi kan snakke i timesvis på telefonen om alt fra tull til veldig seriøse ting. Jeg har liksom fått et veldig godt inntrykk av han, og han har vært veldig ærlig om ting jeg tror mange ikke ville vært. Bildet han sendte i forrige uke var ikke halvnakent sådan, men av brystkassa hvor han står og flekser biceps. Jeg forstod liksom ikke greia med det, for vi er ikke DER i forholdet akkurat. vi har aldri møttes, og har vel heller aldri hatt sexuelle undertoner i samtalene våre. Det er en tingene jeg liksom har likt så godt med han. Også kom det her. Mulig jeg er prippen, men jeg forstår bare ikke hva han tenkte å oppnå med det? Anonymous poster hash: c7460...342 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #15 Del Skrevet 15. oktober 2013 Haha.. Kleint. Men så lenge han virker oppegående ellers, ville jeg sett forbi den hendelsen. Umulig å si hvorfor folk gjør sånt. Kan ha vært fordi han ville vise seg frem, men kan også ha vært hans måte å hinte til at han ville se deg. Har dere snakket lenge, kan det jo hende han håpet det ville føre til at dere kom et skritt videre på det fysiske planet. Kan jo også ha vært et forsøk på humor om han absolutt ikke er den typen vanligvis. Anonymous poster hash: 121f3...087 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #16 Del Skrevet 15. oktober 2013 Et skritt videre på det fysiske planet? Altså, først må man jo møtes, vi har jo ikke en gang gjort det. Hadde kunnet forstå det etter et par dater og ting var i utvikling, men vi er jo ikke der i det hele tatt. Jeg følte det ble litt tacky, akkurat osm om jeg skulle sendt et bilde av meg i bh. Sikkert pirrende for han, men samtidig sender jeg vel da ut et useriøst bilde? Anonymous poster hash: c7460...342 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 15. oktober 2013 #17 Del Skrevet 15. oktober 2013 Kanskje han hinter om hva han vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #18 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hinter om hva han vil? sex? Er det slik menn kommuniserer? "Jeg vil pule deg, så derfor sender jeg deg bilde av mine store biceps for å tenne deg"? Det er jo i såfall ingenting annet enn respektløst.. Anonymous poster hash: c7460...342 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 15. oktober 2013 #19 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det er over grensen, ja. Turnoff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 15. oktober 2013 #20 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Altså..eksen min sendte noen ganger bilder av seg selv hvor han flekset i speilet, eller verre varr - han fikk en kompis til å ta bilde av ham mens han flekset i stuen! Kleint spør du meg, og det var TYPEN min jeg bare lot være å reagere på det, men jeg synes virkelig det varr turn off (ikke fordi han er stygg, men fordi han flekset eller fikk kompisen til å ta bilde), men jeg har ikke sagt noe. Om han hadde spurt hva jeg synes hadde jeg nok sagt at han kunne spart seg for poseringen ihvertfall Endret 25. mars 2014 av Flyndrefanten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå