Gjest diingo Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg og kjæresten min har snart vært sammen i et år. Til å begynne med var vi ofte sammen, men etterhvert har han begynt å bruke veldig mye tid alene. Broren hans sier at det er slik han er, så jeg tror nok bare han ga litt mer av seg selv i begynnelsen for å imponere meg. Han er sosial, og godt likt, men han trenger utrolig mye alenetid. Jeg respekterer det til en viss grad, men det innebærer jo at det blir utrolig liten tid til meg. Vi skal bo et stykke fra hverandre nå i et år (3 timer), men skal kanskje bo sammen i 4 mnd av dem om jeg får praksisplass der han bor.... og dette lurer jeg virkelig på hvordan skal gå... Leiligheten er ikke akkurat stor heller.. Når jeg er så sjelden med han blir det nesten litt rart og både møtes og snakke sammen, ettersom jeg vet at tiden er dyrbar, og det er ganske anstrengende.. Men er det noen andre som har erfaring med at kjæresten deres trenger mye tid alene? Hvordan takler dere det? Evt hva gjør dere?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg liker å ha alenetid, og har kjæreste som vil være mye med meg. Det er ikke noe galt i det vel, så lenge hans bror sier han er sånn så er det heller ingenting å være mistenksom for. :-) Du får kjenne selv om dette er noe du kan takle, noen er bare sånn, jeg forstår han.Anonymous poster hash: 4d258...1db
Gjest diingo Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg liker å ha alenetid, og har kjæreste som vil være mye med meg. Det er ikke noe galt i det vel, så lenge hans bror sier han er sånn så er det heller ingenting å være mistenksom for. :-) Du får kjenne selv om dette er noe du kan takle, noen er bare sånn, jeg forstår han.Anonymous poster hash: 4d258...1db Jeg har lenge trodd det er meg. Men har slått meg til ro nå med at det er slik han er! Det er bare det at i lengden lurer jeg litt på om det kan kalles et forhold, siden jeg hører lite fra han og er lite med han... Jeg er kanskje også litt redd han skal "glemme meg" siden vi har så liten kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå