Mosen Skrevet 4. mai 2004 #21 Skrevet 4. mai 2004 Min heter Tommelomsk! Og jeg har allerede høstet 1 kg tomater og fått en flaske Idun ketchup :-)
Sarabi Skrevet 4. mai 2004 #22 Skrevet 4. mai 2004 går aldri vann og gjødsel standen ned eller? vannet og gjødslet litt for mye i forgårs' date=' og det er fortsatt for mye vann og gjødsel.[/quote'] Jeg overvanna planten min i går... og det er den fortsatt... Synes det er litt rart at tomatspillet ligger på ei underside av et danskt design firma som heter Sorensens, at man ikke får se highscore lista ++ diverse små ting.. Er dette en spøk eller er det slurvete laget?
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #23 Skrevet 4. mai 2004 Hvor mange kg ketchup spises det i gjennomsnitt per person per år i Norge?
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #25 Skrevet 4. mai 2004 Har registrert meg, men klarer ikke å logge på til tross for at jeg taster rett brukernavn(navnet på planten) og passord, noen som vet hvorfor??
Veslejenta Skrevet 4. mai 2004 #27 Skrevet 4. mai 2004 Ser ut som om de har noen småproblemer. Nå har jeg fått ukens spørsmål to ganger bare i dag. Og det jeg hadde fra før av innhøsta tomater har blitt borte. Men at jeg ga litt for mye gjødsel i går, det blir ikke borte.
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. mai 2004 #28 Skrevet 4. mai 2004 Min heter Rødtopp2 :D Laget først Rødtopp - men glemte passordet og måtte lage Rødtaopp2...
Gjest Virvel Skrevet 4. mai 2004 #29 Skrevet 4. mai 2004 Nå har jeg fått ukens spørsmål to ganger bare i dag. Og det jeg hadde fra før av innhøsta tomater har blitt borte. Å, godt det ikke bare var meg! Også jeg som hadde to hele ketchupflasker da gitt...
LilleBille Skrevet 4. mai 2004 #30 Skrevet 4. mai 2004 Jeg mistet også alt jeg hadde høstet før.. så dette vil jeg ikke være med på :evil:
Lumiah Skrevet 5. mai 2004 #31 Skrevet 5. mai 2004 Hihi... Artig spill, begynner å få teken på det nå!
Gjest Catwoman Skrevet 5. mai 2004 #32 Skrevet 5. mai 2004 Gikk inn på tomat planten min nå nettopp, da var den rasende. Hadde for lite vann og gjødesl og kjærlighet og ros. (ble nesten litt redd jeg)
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. mai 2004 #33 Skrevet 5. mai 2004 Sånn var min i dag også! Han så riktig så fær ut! aldri sett noe så sint før! :o Selv om han var lykkelig da jeg var innom seint i går kveld!
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #34 Skrevet 5. mai 2004 Pokker! Jeg har tipset tre venner, som alle har meldt seg på, men når jeg går inn på "Tips en venn", står der at jeg har tipset 6 venner, og at ingen har meldt seg på. GRRRR!! Noen andre som har opplevd dette?
Sarabi Skrevet 5. mai 2004 #36 Skrevet 5. mai 2004 Pokker! Jeg har tipset tre venner' date=' som alle har meldt seg på, men når jeg går inn på "Tips en venn", står der at jeg har tipset 6 venner, og at ingen har meldt seg på. GRRRR!! Noen andre som har opplevd dette?[/quote'] JAAA!!! Irriterende!
Veslejenta Skrevet 5. mai 2004 #37 Skrevet 5. mai 2004 Før idag hadde jeg fått at 4 av de jeg har tipsa hadde meldt seg på. Nå har jeg at bare 2 har meldt seg på.
Veslejenta Skrevet 5. mai 2004 #38 Skrevet 5. mai 2004 Det virker som om det ble gjort en eller annen oppdatering i går, og det som skjedde før da har blitt borte. Ihvertfall har spørsmålene kommet på nytt og jeg har mistet masse tomater Men kodene på de som ble verva har blitt brukt opp da.
Veslejenta Skrevet 6. mai 2004 #39 Skrevet 6. mai 2004 hvor kommer tomaten opprinnelig fra? sør amerika, nord amerika eller australia?
Crazee Skrevet 6. mai 2004 #40 Skrevet 6. mai 2004 Tomat er aztekisk - tumatl - og betyr oppsvulma frukt. Og aztekarane heldt til, som me alle veit, i Sør Amerika
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå