Veslejenta Skrevet 11. mai 2004 #61 Del Skrevet 11. mai 2004 og ikke jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 11. mai 2004 #62 Del Skrevet 11. mai 2004 Men nå kommer jeg inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 12. mai 2004 #63 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg får ikke de tips-en-venn kodene til å fungere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 12. mai 2004 #64 Del Skrevet 12. mai 2004 Der var jeg også registrert igjen.Tomatspillet er jo artig da. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 12. mai 2004 #65 Del Skrevet 12. mai 2004 Der kom jeg inn igjen. Har ikke kommet inn før nå jeg.. Men ser ut som de har fikset på tips en venn. For nå har jeg endelig at fem har meldt seg på, istedet for 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilla1 Skrevet 13. mai 2004 #66 Del Skrevet 13. mai 2004 Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt irritert.... Får ikke logget meg på...får beskjed om at det er feilt brukernavn eller passord. DET er det ikke. :evil: Har ikke kommet meg inn på over to dager nå... så planten min er sikkert dau. Det kan da ikke være meningen at jeg må begynne på nytt :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 13. mai 2004 #67 Del Skrevet 13. mai 2004 Hvis 100 ketchup flasker kjøpes i Norge, hvor mange av disse vil være Idun ketchup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiah Skrevet 13. mai 2004 #68 Del Skrevet 13. mai 2004 Det var det høyeste alternativet mener jeg, 79 eller no`. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 14. mai 2004 #69 Del Skrevet 14. mai 2004 Kan noen fortelle meg hvordan man får de tips-en-venn kodene til å funke? Jeg ble tipset av en venn.. men når jeg taster inn koden skjer det ingenting.. Gjør jeg noe galt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 14. mai 2004 #70 Del Skrevet 14. mai 2004 Nei - du skal berre skriva inn koden. Og trykka enter/retur/linbjeskift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 15. mai 2004 #71 Del Skrevet 15. mai 2004 hvor lenge lever en tomatplante? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilla1 Skrevet 15. mai 2004 #72 Del Skrevet 15. mai 2004 Noen andre som har problemer med å komme seg inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. mai 2004 #73 Del Skrevet 15. mai 2004 Tomatplanter lever et år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 15. mai 2004 #74 Del Skrevet 15. mai 2004 Noen andre som har problemer med å komme seg inn? Jeg kommer meg heller ikke inn...og det har jeg ikke gjort siden linken ble lagt ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 17. mai 2004 #75 Del Skrevet 17. mai 2004 Får man ikke noen bonus ting i år, sånn som i fjor? feks. at man får velge hodeplagg el. etter så og så mange kilo innhøstete tomater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. mai 2004 #76 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg fikk beskjed om at jeg hadde fått en huske som planten min kom til å hoppe bort til med jevne mellomrom. Ser ingen huske, og planten hopper heller ikke bort til noen huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 18. mai 2004 #77 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg fikk beskjed om at jeg hadde fått en huske som planten min kom til å hoppe bort til med jevne mellomrom. Ser ingen huske' date=' og planten hopper heller ikke bort til noen huske. [/quote'] hvor mange kilo tomater hadde du høstet når du fikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 18. mai 2004 #78 Del Skrevet 18. mai 2004 Hjå meg - etter 10 flasker - så kom det ein fugl og sette seg på ei av greinene. Skvæææk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 18. mai 2004 #79 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg fikk beskjed om at jeg hadde fått en huske som planten min kom til å hoppe bort til med jevne mellomrom. Ser ingen huske, og planten hopper heller ikke bort til noen huske. Samme beskjeden fikk jeg,men har aldri sett noen huske der.Og tips venner-funksjonen,funker IKKE hos meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 18. mai 2004 #80 Del Skrevet 18. mai 2004 noen som kommer inn på serveren nå? Først fikk jeg en melding i xml(!) og nå får jeg at den ikke kan finne serveren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå