Gjest Hulderjenta Skrevet 2. mai 2004 #1 Del Skrevet 2. mai 2004 Husker dere Tomatspillet fra i fjor? Nå er det tilbake! I ny og morsom versjon, hihi! Jeg har meldt meg på! Link her fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 2. mai 2004 #2 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg og! Søtt spill dette da! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 2. mai 2004 #3 Del Skrevet 2. mai 2004 Ååå jippi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 2. mai 2004 #4 Del Skrevet 2. mai 2004 jippi. Men det er ganske annerledes i år da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 2. mai 2004 #5 Del Skrevet 2. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. mai 2004 #6 Del Skrevet 2. mai 2004 jobber med registreringen nu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. mai 2004 #7 Del Skrevet 2. mai 2004 hvorfor er hun jenta i hjørnet så sur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 2. mai 2004 #8 Del Skrevet 2. mai 2004 hvorfor er hun jenta i hjørnet så sur? Det kan kanskje være at tomaten din ikke trives så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 2. mai 2004 #9 Del Skrevet 2. mai 2004 Hun var sur hos meg også, enda tomatplanten hadde det kjempebra. Så hun har vel en dårlig dag. Men de andre personene var blide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mosen Skrevet 3. mai 2004 #10 Del Skrevet 3. mai 2004 :-) Dette husker jeg også! Husker at kjæresten min syntes jeg var "psyko" da jeg løp inn på pc-rommet hver ettermiddag for å vanne, gjødsle og spille musikk for tomatplanten min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 3. mai 2004 #11 Del Skrevet 3. mai 2004 Syns det ser så koselig ut der. Kunne godt tenkt meg og bodd et sted hvor det så sånn ut Og så er det så koselig med tomatplanten som hopper rundt. Mye bedre enn i fjord. *lever seg veldig inn i spillet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 3. mai 2004 #12 Del Skrevet 3. mai 2004 Weeeeeeeee!!! Endelig!! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 3. mai 2004 #13 Del Skrevet 3. mai 2004 Noen som vil bli verva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 3. mai 2004 #14 Del Skrevet 3. mai 2004 Noen som har løsningen på det 13 siffrete tallet som står på 900 grams flaska? Eller som vet hvem som dyrka tomater først? Idun Ketchup ble først solgt i 1960 for dem som lurte på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 3. mai 2004 #15 Del Skrevet 3. mai 2004 Noen som har løsningen på det 13 siffrete tallet som står på 900 grams flaska? Det førtse svaret er riktig Eller som vet hvem som dyrka tomater først? indianerne Idun Ketchup ble først solgt i 1960 for dem som lurte på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 3. mai 2004 #16 Del Skrevet 3. mai 2004 Hva heter Tomaten deres? Min heter Tomaten Tor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. mai 2004 #17 Del Skrevet 3. mai 2004 Min heter Tomatera, som rett og slett betyr tomatplante på spansk. Oppfinnsomt ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 3. mai 2004 #18 Del Skrevet 3. mai 2004 min heter Amor :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 3. mai 2004 #19 Del Skrevet 3. mai 2004 Min heter noe så orginalt som Mossaplanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 4. mai 2004 #20 Del Skrevet 4. mai 2004 går aldri vann og gjødsel standen ned eller? vannet og gjødslet litt for mye i forgårs, og det er fortsatt for mye vann og gjødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå