AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Får alltid høre at jeg er rar som ikke liker is eller kaker. Jeg har matallergier så det å finne en kake jeg kan spise er et helvete. Var ikke så fan av kaker før heller. Is er bare grusomt, spesielt vanilje. Blækh. Er det flere som ikke liker populære desserter som is og kaker? Ikke spiser jeg boller heller.. Er megasær.. Anonymous poster hash: fa714...993
Lea2 Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Kjenner mange som ikke er så glad i kaker/søtsaker. Men i ditt tilfelle har du jo allergi. Kanskje kroppen din sa i fra før du fikk allergi? Jeg liker ikke potetgull/salt snacks noe særlig og heller ikke dressinger og fete sauser. Heller ikke mange melkeprodukter (annet enn is faktisk ) Og blir faktisk fysisk dårlig om jeg spiser eller drikker for mye av det.
Botch Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Er ikke særlig glad i kake selv (kake er jo så mangt og jeg liker noen, men hopper ikke i taket for kake) og har ingen matallergier, men ekte vaniljeiskrem; å nam…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Er kanskje ikke så rart da hehe. Har prøvd flere type saftis og, men det smaker jo bare søtt kliss.. Derimot elsker jeg sjokolade, salt lakris, nøtter og potetgul. Og glutenfrie vafler Anonymous poster hash: fa714...993
Lea2 Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg elsker kaker og is .. mer til meg. Sjokolade også (bare den mørke uten kliss og stæsj), så den kan vi dele. Det dumme er jo at jeg sitter her kakeløs og har frytkelig lyst på kake nå...
Singha Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Kjenner flere som ikke er veldig glad i søte bakverk. Spesielt eldre. Om det ikke er normalt så er det i alle fall ikke veldig rart. Og antakeligvis kommer du jo bedre ut av det helsemessig siden sukkerinntaket ditt sikkert er lavere enn gjennomsnittsmennesket.
Lila Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg syns det er merkelig, for jeg elsker både kaker og is. I ditt tilfelle er det jo allergi, og da er det ikke rart i det hele tatt. Hvis du har hatt dårlige erfaringer med den type mat, er det ikke rart du ikke forbinder det med noe godt.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #8 Skrevet 15. oktober 2013 Ja, det er rart. For "kake" er jo like vagt som "middag", det kan jo ha alle mulige smaker, størrelser og konsistenser! Iskake, ostekake, varm kake, kake med glasur, kake med frukt og bær, nøttebunn, kjeksbunn, marengsbunn.. Nam!! Anonymous poster hash: 0b57b...95c 1
Lea2 Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 ALL the cake!! Utenom enkelte fruktkaker og typiske bløtkaker (ref. trøbbel med melkeprodukter) så kan jeg ikke komme på noen kaker jeg ikke liker. Aller helst skal det være sjokolade, nøtter og bringebær! Tropisk aroma!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 Ja, det er rart. For "kake" er jo like vagt som "middag", det kan jo ha alle mulige smaker, størrelser og konsistenser! Iskake, ostekake, varm kake, kake med glasur, kake med frukt og bær, nøttebunn, kjeksbunn, marengsbunn.. Nam!! Anonymous poster hash: 0b57b...95c Liker ingen kaker. Syns det er kjedelig og smaker høgg. Før likte jeg sjokoladekake, men nå smaker det for søtt syns jeg. Bløtkake? Yuck. Generelt alt med krem er kvalmt. Og fruktkake og terter og masse kvalme greier.. Så det er ikke så greit å servere meg noe, men gi meg yoghurtnøtter/mørk sjokolade og jeg blir overlykkelig Anonymous poster hash: fa714...993
Magnifique Skrevet 15. oktober 2013 #12 Skrevet 15. oktober 2013 Hei. Jeg synes ikke du er rar i det hele tatt. Liker man ikke en ting, ja, så liker man det rett og slett ikke. Man kan ikke tvinge seg selv til å like å spise noe. Da jeg var liten ville jeg veldig gjerne like paprika, enda paprika var det vondeste jeg visste om. Jeg spiste kun en bit, og fant ut at jeg ikke klarte mer. Ha-ha. Du får bare overse folk som kommer med kommentarer, og prøve å forklare dem som lurer, at du er allergisk mot div. mat.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #13 Skrevet 15. oktober 2013 Sært, ja. Synes det er litt irriterende med folk som er sære i matveien. Anonymous poster hash: b5a10...18f
Gjest Belle âme Skrevet 15. oktober 2013 #14 Skrevet 15. oktober 2013 er ikkje glad i brus, lakris, marsipan, bris og nøtter, er tydeligvis veldig far
Gjest Belle âme Skrevet 15. oktober 2013 #15 Skrevet 15. oktober 2013 er ikkje glad i brus, lakris, marsipan, bris og nøtter, er tydeligvis veldig far RAR
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #16 Skrevet 15. oktober 2013 Sært, ja. Synes det er litt irriterende med folk som er sære i matveien. Anonymous poster hash: b5a10...18f Men jeg klarer ikke tvinge i meg ting jeg ikke liker. Og jeg liker ikke hvit mat, og har som sagt masse matallergier.. Så da blir det vanskelig. Anonymous poster hash: fa714...993
Lea2 Skrevet 15. oktober 2013 #17 Skrevet 15. oktober 2013 Da jeg var liten ville jeg veldig gjerne like paprika, enda paprika var det vondeste jeg visste om. Jeg spiste kun en bit, og fant ut at jeg ikke klarte mer. Ha-ha. Jeg hadde det på samme måten med tomater. Jeg VILLE like tomater, men fikk det ikke til. Tror jeg forventet at de skulle smake søtt som epler. Heldigvis fikk jeg det til etter hvert som jeg ble eldre. Paprika er jeg fortsatt ikke veldig glad i
Magnifique Skrevet 15. oktober 2013 #18 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg hadde det på samme måten med tomater. Jeg VILLE like tomater, men fikk det ikke til. Tror jeg forventet at de skulle smake søtt som epler. Heldigvis fikk jeg det til etter hvert som jeg ble eldre. Paprika er jeg fortsatt ikke veldig glad i Hei. Artig Og så greit at du klarte å like tomater når du ble eldre. Noen ting kan man nesten lære seg å like, som f.eks. kaffe. Mens andre ting er det helt umulig å like, enda hvor mye man prøver. Jeg liker faktisk stekt paprika - for da forsvinner litt av den ekle paprikasmaken. Ha-ha. 1
Lady Skrevet 15. oktober 2013 #19 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Så heldig du er! Jeg har allergier selv, så er begrenset hva jge kan spise også. Men jeg elsker is og kaker. Særlig is! Ben&Jerrys! Haagen Dazs! Himmelsk. Endret 15. oktober 2013 av Lady 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #20 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg synes det er litt rart, men det er fordi jeg er VELDIG glad i kaker og is selv. Men, hvis du ikke spiser blir det mer på meg! Anonymous poster hash: b9218...8f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå