Gå til innhold

Rart man er rasist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke kjøp de bakevarene som ligger i kurven rett bak brødmaskinen på Kiwi Byporten Oslo i dag.

En burka-familie var ute og handlet, og en guttunge begynte å "tygge" (men ikke slik at det synes) på det som lå der. Moren så det, og vi var flere andre som også så det. Moren skar en grimase før hun lo og gikk videre. Hun fortalte det til faren som også bare lo.

Da KJØPER du den han tygde på og KASTER den. Herregud.

Anonymous poster hash: 1ae5d...7dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jo ingenting med at de er utenlandske. Dette kunne lett skjedd med en norsk familie, og. Alle er forskjellige, og ja, til og med de som bruker burka :)

• Liker 5
Skrevet

Ja, det er rart. Jeg har møtt rasshøl og idioter av alle kjønn og hudfarger, men misliker ikke alle i hver kategori for det.

Anonymous poster hash: 5fefb...5f6
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Ja, det er rart, hvis man eier evnen til å ha to tanker i hodet samtidig.

Endret av Tabris
  • Liker 2
Skrevet

Regner med du varslet betjeningen som fikk fjernet brødene det gjaldt? Hvis ikke er du jo ikke noe bedre selv..

Anonymous poster hash: 5e7eb...c6e
  • Liker 5
Skrevet

Jeg har jobbet 10 år i butikk og har sett mane vanlige, norske, hvite kvinner og menn som river bakevarer på det skittne butikk-gulvet, for så å legge det tilbake... Jeg kjøper med andre ord ALDRI småbakst i løs vekt. Aldri.

Anonymous poster hash: bfb83...a17
Skrevet

Da jeg var liten så tok jeg et eple, spiste det og la det tilbake. Og jeg er norsk. Av og til kan barn gjøre sånt for de vet ikke bedre. Men det betyr ikke at alle nordmenn spiser en bit av et eple og legger det tilbake, gjør det? ;)

Anonymous poster hash: b1c5f...9bf
Skrevet

Regner med du varslet betjeningen som fikk fjernet brødene det gjaldt? Hvis ikke er du jo ikke noe bedre selv..

Anonymous poster hash: 5e7eb...c6e

Er ikke mitt ansvar. Jeg kjøper aldri slikt selv, nettopp på grunn av ekle mennesker som disse.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har da sett norske mødre som ikke lager så mye som en mine engang dersom ungen grafser og smaker på smågodtet i løs vekt og.

Skrevet

Ikke kjøp de bakevarene som ligger i kurven rett bak brødmaskinen på Kiwi Byporten Oslo i dag.

En burka-familie var ute og handlet, og en guttunge begynte å "tygge" (men ikke slik at det synes) på det som lå der. Moren så det, og vi var flere andre som også så det. Moren skar en grimase før hun lo og gikk videre. Hun fortalte det til faren som også bare lo.

Da KJØPER du den han tygde på og KASTER den. Herregud.

Nei det er nok ikke denne saken eller andre som gjør deg til rasist. Du er rasist fordi du tror bedre om deg selv enn du gjør om andre. Du er rasist fordi du ikke eier kunnskaper om andre mennesker. Du er rasist fordi du har fordommer om andre mennesker. Du er rasist fordi du selv ikke klarer å hevde deg i en verden der du ikke kan se ned på andre!

• Liker 5
Skrevet

Er ikke mitt ansvar. Jeg kjøper aldri slikt selv, nettopp på grunn av ekle mennesker som disse.

Kanskje de syns det ikke var dems ansvar?

Jeg er ikke akkurat fan av muslimer selv, men du virker jo bare dum :P

Skrevet

Nei det er nok ikke denne saken eller andre som gjør deg til rasist. Du er rasist fordi du tror bedre om deg selv enn du gjør om andre. Du er rasist fordi du ikke eier kunnskaper om andre mennesker. Du er rasist fordi du har fordommer om andre mennesker. Du er rasist fordi du selv ikke klarer å hevde deg i en verden der du ikke kan se ned på andre!

Godt sagt! Helt enig forøvrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...