AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Det sies at disse skal være helt uten kalorier,men synes det høres for godt ut til å være sant.Kan det virkelig stemme? Anonymous poster hash: d3293...1d6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Ja det stemmer. Det eneste jeg har smakt fra walden farms er pannekake-sirupen. Elsker den. Pleier å bruke den på havregrøt og pannekaker. Havregrøt med pannekakesirup, kanel og sukrin er magiskt! Men for de som ikke liker veldig søte ting så anbefaler jeg den ikke. Er iallefall ikke søtsugen etter den havregryn-skåla lengre. Har nå bestilt en ny flakse + thousand island dressingen. Håper den smaker godt! Er jo kjempeflott om jeg kan pøse på med dressing på salaten uten at kaloriinnholdet skal ha noe å si. Elsker jo dressing! Anonymous poster hash: ea7a8...749
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Hvor kjøper dere waldens farm? Anonymous poster hash: c1a1f...ff6
isbiten. Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har smakt sjokoladesausen. Den smakte helt ok, men brukte den vel kun to ganger før jeg endte opp med å kaste den etter ett år i skapet. Grunnen var vel for det første at jeg sjelden bruker sjokolade saus, og for det andre at de få gangene jeg skulle spise sjokoladesaus (på iiiis), så frista det mye mer med freia sin
isbiten. Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Hvor kjøper dere waldens farm? Anonymous poster hash: c1a1f...ff6 Jeg bestilte fra iherb
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg bestiller også fra iherb forresten. Anonymous poster hash: ea7a8...749
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har nå funnet ut at de faktisk ikke er helt uten,googla litt og kommer over en blogg hvor det sto om disse,men jeg får vel ikke lov å linke,eller bruke klipp og lim..? Men konklusjonen er at de sausene (sjokolade) ligger på ca 15 kalorier per 100 ml Anonymous poster hash: d3293...1d6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #8 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har nå funnet ut at de faktisk ikke er helt uten,googla litt og kommer over en blogg hvor det sto om disse,men jeg får vel ikke lov å linke,eller bruke klipp og lim..? Men konklusjonen er at de sausene (sjokolade) ligger på ca 15 kalorier per 100 ml Anonymous poster hash: d3293...1d6 Hva blogg er dette? For det tror jeg ikke noe på før jeg leser det. Anonymous poster hash: ea7a8...749
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 Er det lov å linke da,eller klipp og lim? Anonymous poster hash: d3293...1d6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 googl: walden farms norge så kommer bloggen opp. Anonymous poster hash: d3293...1d6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #11 Skrevet 15. oktober 2013 Selvfølgelig er de ikke uten kalorier. Amerikanerne er smarte sånn. De oppgir kalorier pr serveringsposjon, hvilket de selv definerer hvor stor skal være. Så om de bare definerer posjonen liten nok, bli kaloriene tilnærmet lik 0. På Walden-produkten står det til og med at produktet inneholder "spor" av kalorier. Men jeg må igjen oppfordre til, som jeg har gjort tidligere: Ta ikke kaloriinnhold (eller næringsinnhold generelt) for bokstavlig, men kun til veiledning. Det kan være store feilmarginer, ikke alle kalorier "oppfører" seg likt, ikke alle kropper reagerer likt, og innholdet kan være forskjellig fra batch til batch. Har dere f.eks. slått opp på eple i forskjellige kaloritabeller? Det kan vil ganske store variasjoner fra kilde til kilde.. Så når alle ingredienser i produktet kan ha variasjoner, er det klart at sluttproduktet også vil inneholde variasjoner. Anonymous poster hash: 35d12...5ba
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #12 Skrevet 15. oktober 2013 Men nå inneholder produktene NESTEN ingen kalorier, så det er trossalt mye bedre enn vanlig sirup, sjokolade og dressinger. Om jeg spiser havregrøt med litt sirup på, så er det ikke noe jeg kommer til å tenke over. De kaloriene utgjør nesten ingenting. Anonymous poster hash: ea7a8...749
Hm.. Skrevet 15. oktober 2013 #13 Skrevet 15. oktober 2013 Men nå inneholder produktene NESTEN ingen kalorier, så det er trossalt mye bedre enn vanlig sirup, sjokolade og dressinger. Om jeg spiser havregrøt med litt sirup på, så er det ikke noe jeg kommer til å tenke over. De kaloriene utgjør nesten ingenting. Anonymous poster hash: ea7a8...749 Nei, men det gjør heller ikke en teskje sukker! Det skal gi rundt 16-17 kalorier.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #14 Skrevet 15. oktober 2013 Nei, men det gjør heller ikke en teskje sukker! Det skal gi rundt 16-17 kalorier. Jaja, men nå er det en god del forskjell fra 1 ss vanlig dressing, og 1 ss walden farms dressing. Anonymous poster hash: ea7a8...749
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #15 Skrevet 16. oktober 2013 Men poenget er at de faktisk ikke er kalorifrie. Anonymous poster hash: d3293...1d6
Viktualia Skrevet 16. oktober 2013 #16 Skrevet 16. oktober 2013 Men poenget er at de faktisk ikke er kalorifrie. Anonymous poster hash: d3293...1d6 Nå har jeg prøvd å sjekke litt, og det ser ut til at hvis en "serving" inneholder mindre enn 5 kalorier, kan det kalles kalorifritt. Hvis vi tar pannekake-sirupen, som ser ut til å være et av de mest populære produkten deres, er en serving 60 ml, altså noe over en halv desiliter. Det vil si at hvis du har i deg hele flaska på 355 ml, så blir det maks 30 kalorier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå