Gå til innhold

Gå ned et par kilo - FREMGANG! :)

Gjest s@nd

Anbefalte innlegg

Dro ut en tur og jogget en tur. Var så utrolig vondt... Uff,veldig ubehagelig å jogge. Bestemte meg (siden jeg er på besøk hos svigers i ødemarka) å "hoppe", på en måte. En blanding av jogging og hopping, hehe... Vet ikke hva det kalles, men det er sånn typisk "liten pike med kurv i hånda-hopp". Har hørt at det er effektivt. Gjorde dette etter veien i mørket, helt alene, flere runder.. hehe. Følte meg dum, men var helt rød og svett etterpå. (+ litt styrke).

Jeg vet ikke hva som er galt med leggene; om det er stølhet eller noe annet aner jeg ikke.. Det gjorde vondt fremme på leggene da jeg jogga ihvertfall, og jeg bare klarte ikke mer. Måtte gjøre noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne helga har jeg spist godteri og potetgull, og rett og slett latt meg spise det jeg ikke har spist på uker! :) Jeg har ikke hatt skyldfølelse, noe jeg er glad for. For det første, så trener jeg jo regelmessig, og for det andre, så spiser jeg jo sunt ellers. Det er godt å bare slappe av, spise litt søtt og bare se på film... I morgen, mest sannsynlig på mandag, blir jeg å jogge igjen. Bare for å se om jeg har vondt enda. Jeg tror jeg venter til mandag, siden jeg ikke har joggesko akkurat nå. I morgen blir det ingen søtsaker eller noe!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å spise litt usunt i helgene. Jeg har trent 5 dager i uka det siste halvåret og spist temmelig sunt, men i helgene er det lov å unne seg noe godt. Viktig å gi deg selv en belønning i blant :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jessda, etter ca tre uker uten jogging eller trening ( :(), har jeg begynt igjen. Det overrasket meg egentlig hvor god form jeg var i. Jeg gikk i 20 minutter omtrent, pluss/minus, og jogget et stykke. Hadde ikke en gang pauser fra jogginga. Følte meg så bra som jeg kunne bli. Tror det var bra for leggene og for kroppen å ha en pause en stund.

Men om jeg får smerter i leggene igjen, må jeg kjøre noen styrketreningsøvelser i noen uker istedet. Eller kanskje jeg bør blande litt nå, så jeg ikke får vondt.

Å forresten, jeg jogget i går.

Endret av s@nd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du kanskje har en begynnende beinhinnebetennelse? Hvis du søker på det her på Kg kommer det opp mye nyttig informasjon.

Kan sikkert være lurt å variere treningen litt med styrke også! Ellers virker du kjempeflink- spesielt med kostholdet! Jeg har mye å lære av deg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 min joggetur i iskaldt regn haha. Hadde ikke tid til å løpe lenger, ville uansett bare varme opp musklene litt for tøying til spagaten:-) er 5 cm unna jentespagaten woho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...