Gjest s@nd Skrevet 15. oktober 2013 #1 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Hei! Jeg henger meg med på disse treningsdagbøkene, jeg. Kanskje jeg får litt motivasjon! I går var min første joggetur på 2 måneder! Begynner å bli litt siden, og det føltes helt fantastisk å jogge i regn og sludd! (igår kom snøen her i nord!) Jeg og en venninne av meg har bestemt oss for å begynne å jogge sammen, og forhåpentligvis når vi målene våre til slutt. Jeg vil få god kondisjon igjen, hehe.. og så vil jeg ha litt lår- og leggmuskler. Jeg blir å blande joggingen med sykling, om jeg får treningsykkelen hjem hit. Hennes mål er å få bort litt fett fra lårene og få leggmuskler, og selvfølgelig, god kondisjon. Vi klarte oss ganske bra i går. Vet ikke hvor lenge vi jogget, vi bør ta tiden på oss neste gang kanskje. Men det var et godt stykke, og på slutten spurta vi ca. 25-30 meter for å virkelig føle det! Deilig! Vi skal begge ta det rolig nå i starten, og ikke pushe oss for langt. Det er godt å være to om det, for da kan vi motivere hverandre! Endret 11. november 2013 av s@nd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 3. november 2013 #2 Del Skrevet 3. november 2013 Okei, så jeg glemte helt av min kjære treningsdagbok, he-hee... I går (lørdag) gikk/jogget jeg meg en kveldstur. Det føltes utrolig deilig, men var litt glatt på veiene. Jeg skled i nedoverbakken.. Flaut Håper ingen så meg. Jeg lå og kravlet på bakken en stund før jeg kom meg opp. Tror turen varte i en halv time, kanskje mer. Før jeg dro hjemover løp jeg opp og ned en trapp (i en gå-tunell i byen). Var skikkelig sliten etterpå. Da jeg kom hjem tok jeg planken i ca. 2 minutter, og noen knebøy kun for å bli vant til å trene litt smått. Lagde meg deretter eggerøre med paprika til. Har lite penger, så får holde meg til billig, men sunn mat fremover. Gleder meg til å se forandringer etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 11. november 2013 #3 Del Skrevet 11. november 2013 Herremin! I dag tok jeg virkelig i altså. Gikk og jogget i dag, litt sånn av og på. Men jeg har ikke jogget så mye på lenge; jeg er helt svett og pulsen er enda høy! Det er så deilig når man er kommet i gang med treninga. For ca. en uke siden, gikk jeg 5 km. Da hadde jeg veske på ryggen, så det var vanskelig å jogge pga. den. Men jeg var sliten..Så jeg følte det virkelig var verdt det. Nå skal jeg drikke et glass vann, stikke i dusjen og så spise noen egg! FORNØYD!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcelerate Skrevet 11. november 2013 #4 Del Skrevet 11. november 2013 Godt jobba, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 11. november 2013 #5 Del Skrevet 11. november 2013 Godt jobba, stå på! Tusen takk! får håpe jeg gjør det like bra i ukene fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcelerate Skrevet 11. november 2013 #6 Del Skrevet 11. november 2013 Tusen takk! får håpe jeg gjør det like bra i ukene fremover. Du har ikke så mye valg, jeg forventer jevnlige oppdateringer! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 11. november 2013 #7 Del Skrevet 11. november 2013 Du har ikke så mye valg, jeg forventer jevnlige oppdateringer! Lykke til! nei da får jeg bare jogge i vei! tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 13. november 2013 #8 Del Skrevet 13. november 2013 WOHO! Kommet hjem etter en lang og herlig joggetur, atter en gang Føler at jeg begynner å få styr på treninga nå, og det blir mer og mer regelmessig. Jogga til god musikk, i sludd og regn. Jogget opp og ned en trapp på veien hjem, og det kjentes ut som musklene brant. Deilig følelse!! Nå vet jeg veien til en sunnere kropp; man må bare presse seg selv jeg har aldri hatt så mye motivasjon som nå. Nå forbedrer det seg. Til helga blir det forhåpentligvis enda en joggetur. Jeg skal reise til min svigermor, og håper det er ordentlig føre, så jeg får jogget litt. Nå drikker jeg en sjokolademelk (YT), for etter trening. Og skal spise en banan + litt egg. Høres det bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcelerate Skrevet 13. november 2013 #9 Del Skrevet 13. november 2013 Det høres sunt og godt ut, Axcelerate approves (Y) Keep up the good work Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wallet Skrevet 14. november 2013 #10 Del Skrevet 14. november 2013 Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 16. november 2013 #11 Del Skrevet 16. november 2013 Flinka! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 16. november 2013 #12 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Fornøyd med dagens innsats! 10 km lang tur, både gåing og jogging! + litt styrketrening etterpå (planken, knebøy, sit ups, osv.) Jeg føler meg bra i både kropp og sinn. Jeg ser allerede litt forandring; jeg har mindre oppblåst mage, så den ser jo litt mindre ut, så nå vet jeg hva jeg skal gjøre. Det som er med trening, og sunt kosthold, er at man føler seg så glad hele tiden. jeg føler meg bedre, fordi jeg vet at kroppen min endrer seg til det bedre. Det gir så stor motivasjon. I dag fikk jeg sykt søtsug. Jeg tenkte på lakris hele dagen, og bestemte meg for å unne meg litt. Men, så begynte jeg å tenke. NEI. Da begynner jeg å la meg selv friste, og det skal ikke skje. Jeg kjøpte meg en sunn sjokoladebar med nøtter i, og spise den en time før jeg trente. Det var ikke så ille:) man lærer seg å ikke la seg friste, og kunne spise ting som man ikke hadde smaken for før når man holder seg unna usunn mat, og prøver å spise sunnere variasjoner. Jeg er så stolt av meg selv Endret 16. november 2013 av s@nd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 16. november 2013 #13 Del Skrevet 16. november 2013 Det høres sunt og godt ut, Axcelerate approves (Y) Keep up the good work Good Det skal jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wallet Skrevet 16. november 2013 #14 Del Skrevet 16. november 2013 Fornøyd med dagens innsats! 10 km lang tur, både gåing og jogging! + litt styrketrening etterpå (planken, knebøy, sit ups, osv.) Jeg føler meg bra i både kropp og sinn. Jeg ser allerede litt forandring; jeg har mindre oppblåst mage, så den ser jo litt mindre ut, så nå vet jeg hva jeg skal gjøre. Det som er med trening, og sunt kosthold, er at man føler seg så glad hele tiden. jeg føler meg bedre, fordi jeg vet at kroppen min endrer seg til det bedre. Det gir så stor motivasjon. I dag fikk jeg sykt søtsug. Jeg tenkte på lakris hele dagen, og bestemte meg for å unne meg litt. Men, så begynte jeg å tenke. NEI. Da begynner jeg å la meg selv friste, og det skal ikke skje. Jeg kjøpte meg en sunn sjokoladebar med nøtter i, og spise den en time før jeg trente. Det var ikke så ille:) man lærer seg å ikke la seg friste, og kunne spise ting som man ikke hadde smaken for før når man holder seg unna usunn mat, og prøver å spise sunnere variasjoner. Jeg er så stolt av meg selv Weee! Er så gøy når resultatene begynner å vise! Trener en god del selv, og merker godt resultater fra før og etter. Har fått en strammere kropp, og vektene jeg starta med er nesten litt for lette. Derfor har jeg nå begynt å øke i vekter. Kjempemorro. Målet mitt er forresten å bygge muskler (164 høy, og veier 50 kg). Prøver å komme meg på trening annen hver dag, selv om det ikke alltid er like lett. Du er forresten kjempeflink, kommer til å følge "treningsboka" di her etter. Stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 16. november 2013 #15 Del Skrevet 16. november 2013 Weee! Er så gøy når resultatene begynner å vise! Trener en god del selv, og merker godt resultater fra før og etter. Har fått en strammere kropp, og vektene jeg starta med er nesten litt for lette. Derfor har jeg nå begynt å øke i vekter. Kjempemorro. Målet mitt er forresten å bygge muskler (164 høy, og veier 50 kg). Prøver å komme meg på trening annen hver dag, selv om det ikke alltid er like lett. Du er forresten kjempeflink, kommer til å følge "treningsboka" di her etter. Stå på!! Jaaa, jeg vet! herlig er det. Jeg er 165-166 og sist jeg veide meg, veide jeg rundt 50 kg. Dette var i sommer, da jeg syklet hver dag. Så store forandringer på de fire ukene jeg trente. I høst har det vært helt slapt, men nå er jeg på rette sporet. Jeg vil tone kroppen min litt, få litt lårmuskler, litt strammere mage. Høres bra ut!! Jeg ønsker meg vekter, for å få litt muskler:) Nei det er ikke lett å trene annenhver dag. Jeg trener annenhver dag eller hver 3. dag nå. Prøver å holde det så regelmessig som mulig, så det ikke blir så tungt neste gang. men det kan bli tungt. Takk skal du ha! Flotters! Da blir det enda mer motivasjon, når folk følger med:) du får ha lykke til med å bygge muskler, da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wallet Skrevet 16. november 2013 #16 Del Skrevet 16. november 2013 Jaaa, jeg vet! herlig er det. Jeg er 165-166 og sist jeg veide meg, veide jeg rundt 50 kg. Dette var i sommer, da jeg syklet hver dag. Så store forandringer på de fire ukene jeg trente. I høst har det vært helt slapt, men nå er jeg på rette sporet. Jeg vil tone kroppen min litt, få litt lårmuskler, litt strammere mage. Høres bra ut!! Jeg ønsker meg vekter, for å få litt muskler:) Nei det er ikke lett å trene annenhver dag. Jeg trener annenhver dag eller hver 3. dag nå. Prøver å holde det så regelmessig som mulig, så det ikke blir så tungt neste gang. men det kan bli tungt. Takk skal du ha! Flotters! Da blir det enda mer motivasjon, når folk følger med:) du får ha lykke til med å bygge muskler, da:) Så bra, da har vi et ganske likt utgangspunkt egentlig. Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 16. november 2013 #17 Del Skrevet 16. november 2013 Så bra, da har vi et ganske likt utgangspunkt egentlig. Tusen takk skal du ha! Ja, det har vi jo får håpe motivasjonen holder seg oppe. hehe.. Fikk faktisk mer motivasjon etter jeg begynte med dagboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wallet Skrevet 16. november 2013 #18 Del Skrevet 16. november 2013 Ja, det har vi jo får håpe motivasjonen holder seg oppe. hehe.. Fikk faktisk mer motivasjon etter jeg begynte med dagboka. Hehe ja, kanskje jeg og skal begynne med dagbok! Får tenke litt på det. Akkuratt nå har jeg klart å trykt i meg 100 g sjokolade, blææh! Kommer en ny dag i morgen, heldigvis. Men har fått trent i dag da, så er ikke så ille som jeg skal ha det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 16. november 2013 #19 Del Skrevet 16. november 2013 Hehe ja, kanskje jeg og skal begynne med dagbok! Får tenke litt på det. Akkuratt nå har jeg klart å trykt i meg 100 g sjokolade, blææh! Kommer en ny dag i morgen, heldigvis. Men har fått trent i dag da, så er ikke så ille som jeg skal ha det til. Ikke sant! Er jo greit å unne seg litt snop iblant. Tror det går bra, hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 21. november 2013 #20 Del Skrevet 21. november 2013 Mandag jogget/gikk jeg en halvtime, og kom hjem for å gjøre noen styrkeøvelser. Det var ikke like deilig som tidligere, og jeg var ikke helt rød og svett. Jeg varmet opp (tøyet beina) og gikk litt lengre enn vanlig for å forberede kroppen, og jogget litt. Det var ubehagelig, og jeg ville egentlig bare gå resten av veien, men jeg jogget av og på. Da jeg jogget gjorde det vondt i leggene (bakpå), sånn ubehagelig vondt. Da jeg kom hjem og strekte ut, trykte jeg med fingrene på framsiden av leggene, og det gjorde veldig vondt å ta på... Vet ikke om jeg er støl eller om det er betent eller hva?? Det gjør ikke vondt nå. Skal jogge i dag og, og se om det gjør like vondt. Hvis det gjør det, hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå