Gjest Fuldkornshvede Skrevet 15. oktober 2013 #1 Del Skrevet 15. oktober 2013 På tide å skjerpe seg nå. Jente med veldig dårlig kosthold og veldig sporadisk trening skal bli sunn. Veier vel i overkant av 60 kg nå, vil ned til i alle fall 55 kg før jul. Det viktigste er såklart ikke kiloene, jeg er jo egentlig ikke overvektig, men har gått opp 10 kilo på et par år, og det er ikke muskler, for å si det sånn. Reiser bort til et eksotisk land rett etter nyttår, det hadde vært supert å kunne vise fram en sunn og flott kropp i bikini da, men det viktigste er at jeg føler at kroppen er sunn. Da vil sikkert søvn og selvbilde forbedre seg litt også. Trener nå på SATS, men har ikke fått trent så mye siden jeg ble medlem i sommer. Det må jeg gjøre noe mer. Nytt mål må i første omgang være å trene minst to ganger i uken, så kan jeg trappe opp når eksamen er ferdig i starten av desember. Når det gjelder kosthold skal jeg trappe kraftig ned på mat som inneholder hvetemel/korn og sukker, men vil ikke kutte ut karbohydratene helt, så lavkarbo er ikke aktuelt. Vil også spise mer fisk, egg og magert kjøtt, for å få i meg mer proteiner. Kesam, gresk youghurt og cottage cheese er godt, og gode kilder til proteiner, så det blir nok også å spise en del av det, men ellers lite melkeprodukter, da jeg er usikker på hvor godt jeg tåler dette. Veier meg i morgen tidlig for å se hvordan ståa er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå