AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Dersom jeg får dette servert hos andre kan jeg ikke unngå å bli skuffa (inni meg) ;) MIDDAG Koteletter. Uansett tilberedingsmåte Kyllinglår og ris (samme hvilket tilbehør) Ferdigpizza SNACKS Peanøtter. KUN peanøtter liksom til snacks.. Popkorn Vafler uten syltetøy eller brunost til å ta på. Hva er poenget da?? Anonymous poster hash: 45905...5fd 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 Populært innlegg #2 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg vet ikke hvorfor,men jeg blir alltid glad for mat. Spesielt hvis det er mat jeg slipper å lage selv. Anonymous poster hash: 67f6f...c1c 78
Lila Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Enig - det virker liksom litt halvhjertet. Dessverre er det ikke alle som er flinke til å lage mat, og ikke alle som er like opptatt av å være gode verter.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Dersom jeg får dette servert hos andre kan jeg ikke unngå å bli skuffa (inni meg) ;) MIDDAG Koteletter. Uansett tilberedingsmåte Kyllinglår og ris (samme hvilket tilbehør) Ferdigpizza SNACKS Peanøtter. KUN peanøtter liksom til snacks.. Popkorn Vafler uten syltetøy eller brunost til å ta på. Hva er poenget da?? Anonymous poster hash: 45905...5fd Jeg vil heller høre hva du vil bli servert. 6
Daria Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg vet ikke hvorfor,men jeg blir alltid glad for mat. Spesielt hvis det er mat jeg slipper å lage selv. Enig - mat jeg slipper å lage selv er alltid en slager. For meg pleier dessuten mat hos andre å primært handle om sosialt samvær, ikke menyen. Inviterer jeg folk på middag, med mindre det er spesielle anledninger av noe slag, serverer jeg ofte enkel, lettlaget mat - poenget er å treffes og ha det hyggelig sammen, ikke å stå på kjøkkenet lenge og diske opp med spennende, avanserte retter. Jeg er også nysgjerrig på som er "godkjent" å servere... 15
Silfen Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Min bestemor lager de beste kotelettene. Skikkelig digg saus som de surres i. Jeg er lykkelig over slike koteletter. 10
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 utakknemmelig er du! Anonymous poster hash: ed08e...bc2 9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #8 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg blir ikke skuffet over å få visse middager, men kan bli skuffet av resultatet. Kyllingfilet og koteletter er veldig lett å få servert stekt så tørre at det er som å tygge vått tre. Anonymous poster hash: b505a...50b 5
levelivet Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 Det er mer enn hva jeg fikk servert i hele min barndom, men jeg ble i det minste servert noe! Jeg tror ikke jeg smakte biff før jeg fylte 18. ....Og jeg visste ikke hva sushi og tartar var før i forfjor. Likevel sier de at jeg er god til å lage mat !? Lyves det tro
Gjest Snoken- Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er glad i mat bryr meg ikke veldig om hva det er, så lenge noen har laget mat til meg. Har selvfølgelig litt krav når det er snakk om formell middag eller en date. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #11 Skrevet 15. oktober 2013 Dersom jeg får dette servert hos andre kan jeg ikke unngå å bli skuffa (inni meg) ;) MIDDAG Koteletter. Uansett tilberedingsmåte Kyllinglår og ris (samme hvilket tilbehør) Ferdigpizza SNACKS Peanøtter. KUN peanøtter liksom til snacks.. Popkorn Vafler uten syltetøy eller brunost til å ta på. Hva er poenget da?? Anonymous poster hash: 45905...5fd Men om du får popcorn med parmesan, er det godkjent da? Om vaflene er råmelksvaffler med ost i røren og ferske urter: må du ha brunost på? Og om du får barbecuesausmarinerte kyllinglår grillet på grillen til de er karamelliserte på utsiden og smelter i munnen med ris og salat til så er det "fysj"? Jeg blir skuffet når jeg får dårlig tilberedt mat. Uansett råvare. Tror nok du bare ikke har smakt de gode versjonene av råvarene du lister opp over, jeg. Anonymous poster hash: 15260...dea 24
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #12 Skrevet 15. oktober 2013 Du er rett og slett kresen. Når du går på besøk, har vertskapet laget noe godt til deg, så da synes jeg du skal spise det de serverer Anonymous poster hash: e8b39...331 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #13 Skrevet 15. oktober 2013 Men om du får popcorn med parmesan, er det godkjent da? Om vaflene er råmelksvaffler med ost i røren og ferske urter: må du ha brunost på? Og om du får barbecuesausmarinerte kyllinglår grillet på grillen til de er karamelliserte på utsiden og smelter i munnen med ris og salat til så er det "fysj"? Anonymous poster hash: 15260...dea Popcorn med parmesan er ikke godt. Helt kollisjon. Barbecue er jo en smak som tilsettes omtrent alt så veldig mange er lei av det. Anonymous poster hash: 38511...bd6 7
Marie90 Skrevet 15. oktober 2013 #14 Skrevet 15. oktober 2013 TS sier jo at hun blir skuffet inni seg. Hvilket er greit, så lenge man ikke fremstår uhøflig. Forøvrig hater jeg ferdigpizza men har aldri vært i situasjonen at noen har "servert" det heldigvis.. 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #15 Skrevet 15. oktober 2013 Likevel sier de at jeg er god til å lage mat !? Lyves det tro Folk lyver alltid til verten. Anonymous poster hash: 5289b...ce6 Anonymous poster hash: 5289b...ce6 4
Gjest BettyBoop Skrevet 15. oktober 2013 #16 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Dersom jeg får dette servert hos andre kan jeg ikke unngå å bli skuffa (inni meg) ;) MIDDAG Koteletter. Uansett tilberedingsmåte Kyllinglår og ris (samme hvilket tilbehør) Ferdigpizza SNACKS Peanøtter. KUN peanøtter liksom til snacks.. Popkorn Vafler uten syltetøy eller brunost til å ta på. Hva er poenget da?? Anonymous poster hash: 45905...5fd huff ja koteletter er dørgende kjedelig. Og nøtter er ikke skikkelig snacks, men det som er verre enn det, er tørket frukt. DET er kjipt å få servert som snop. Snacks skal ikke være sunt og kjedelig. Og frukt er godt( nå snakker jeg vanlig frukt), men å bare få frukt servert som dessert og ingenting annet er kjedelig. Andre ting som er gørr er tørre julekaker til jul, fyrstekake, kjeks.. Endret 15. oktober 2013 av BettyBoop
Gjest BettyBoop Skrevet 15. oktober 2013 #17 Skrevet 15. oktober 2013 Enig - mat jeg slipper å lage selv er alltid en slager. For meg pleier dessuten mat hos andre å primært handle om sosialt samvær, ikke menyen. Inviterer jeg folk på middag, med mindre det er spesielle anledninger av noe slag, serverer jeg ofte enkel, lettlaget mat - poenget er å treffes og ha det hyggelig sammen, ikke å stå på kjøkkenet lenge og diske opp med spennende, avanserte retter. Jeg er også nysgjerrig på som er "godkjent" å servere... Trenger ikke være spennende men det må være godt. Får jeg koteletter med kokte poteter og surkål må jeg jo sitte der å tvinge det i meg å late som at det er godt. Koser meg ikke mye da nei.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #18 Skrevet 15. oktober 2013 Fikk lyst på koteletter jeg nå =) Anonymous poster hash: 3a8eb...290 9
Singha Skrevet 15. oktober 2013 #19 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Jøss. Jeg digger nøtter. Kanskje ikke peanøtter men mange andre typer. Og hjemmelaget fyrstekake er fantastisk. Koteletter kan være veldig godt om de ikke er for tørre. Kyllinglår og ferdigpizza derimot, det er jeg enig i. Endret 15. oktober 2013 av Singha
Gjest Morgun Skrevet 15. oktober 2013 #20 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg fikk fiskepinner med grøtris til middag hos en venninne en gang. Hun hadde tatt feil av rispakkene. Ikke noe tilbehør. Og vann til. Da ble jeg skuffa. Var temmelig sulten også. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå