AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Kort fortalt: Er i et forhold og har vært det i ca 1 1/2 år. Trives kjempebra og vi fungerer bra sammen i hverdagen. Jeg er sikker på at jeg elsker han. Problemet er at enkelte perioder så dukker en form for "eks" opp i drømmene mine om natten, og jeg synes det er veldig ubehagelig. Det ødelegger på en måte dagen og kjemien med min nåværende kjæreste etter en slik drøm. Jeg var aldri forelsket i han jeg drømmer om, men vi hadde en kjemi - noe jeg tror skyldtes store likheter personlighetsmessig. Han var veldig uoppnåelig, og en som omtrent aldri forelsket seg. Hvorfor drømmer jeg om ham? Og hvorfor henger det igjen en følelse av noe som ligner savn etter drømmen? Synes ikke dette er normalt, spesielt siden vi aldri var noe "ordenlig" + jeg ikke har sett han på over 1 år. Anonymous poster hash: 9493c...3d7
Gjest navnelapp Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Dette er heilt normalt, og du legg alt for stor vekt på det. Ingen grunn til å ha skuldkjensle, og slike draumar betyr ingenting. Rist det av deg, lat som om du dusjar draumen ut av håret ditt når du står i dusjen om morgonen. Ikkje la dette ødelegge livet ditt.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Drømmer betyr sjeldent noe.. det er jo helt normalt å drømme slike ting. Jeg har f.eks mange ganger drømt at jeg har hatt sex med søskenbarnet mitt, men det betyr jo ikke at jeg har lyst til å ha sex med han i virkeligheten:O Har også drømt om eksen min, men det betyr ikke at jeg savner han fordi. Anonymous poster hash: 23c1a...657
Pearl2.0 Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg drømmer også seksuelle drømmer som ikke har mannen i seg, men det fnyser jeg bare bort og dekker behovet mitt ved å vekke mannen. Bare ikke fortell det til ham! Tror ikke du trenger å nitolke drømmer Jeg drømte at onkelen min helte gift i badevannet en gang, og han er verdens snilleste mann, og jeg sitter nå her enda! 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Tja. Hvem bør man høre på når det vedrører den slags? Drømmer kan bety svært mye dem! Men forstår du dem ikke selv, er dem like bortkastet som enhver annen tanke du får av en dårlig magefølelse, men som du velger å se bort i fra likevel. Og jeg har hørt andre sine drømmer bli svært realistisk ut i fra situasjonen deres, hvor damen i drømmen forlot ham alltid og ble med noen andre i stedet. Men vedkommende selv trodde ikke på drømmer da. Dem betydde ingentikg for ham. Poenget er, det er underbevisstheten som bearbeider noe som regel med drømmen sin. Og noen ganger kan drømmene avsløre svært mye om hvordan en selv skulle oppleve noe. Nede på det ubevisste fundamentet som ingen kan styre noe og hvor alt bare jobber på egenhånd. Men selvsagt. Det vil alltid finnes skeptikere som ikke tror på drømmer. Og jeg er kanskje kynisk nå, men ofte er det også en sammenheng med lav intelligens. Fordi det finnes ikke noe kompetanse for å finne sammenhengen mellom drømmen og livet sitt. Trist, men sant. Nå betyr jo ikke alle surrealistiske drømmer noe, men som oftest så gjør dem det altså, så lenge en forstår og klarer å tolke dem. Klarer mab ikke derimot - er det vanlig å påstå at drømmer aldri betyr noe. Jaja. Deres tap.Anonymous poster hash: 6e1ba...724 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå