Gjest Seleena Skrevet 2. mai 2004 #1 Skrevet 2. mai 2004 Kor i Norges vidstrakte land ville du budd om du fekk med deg venene dine, familien, jobben (og huset ditt)? Ville du då budd på same plassen?
Gjest Tristessa Skrevet 2. mai 2004 #2 Skrevet 2. mai 2004 Tja, jeg vet jammen ikke helt, jeg. Får se hvor godt jeg trives etter å ha flyttet nå til sommeren.
Lilletrollet Skrevet 2. mai 2004 #5 Skrevet 2. mai 2004 Ålesund kanskje. Trives veldig godt der,og det er så fint der. Men jeg ville nok ha tatt med meg familien og vennene! :-D
Serenity Skrevet 2. mai 2004 #7 Skrevet 2. mai 2004 Jeg ville flyttet tilbake til Stokmarknes i Vesterålen, men jeg måtte hatt et vinterhus her i Bergen - vinteren der er ikke noe for meg..
Gjest 1111 Skrevet 2. mai 2004 #8 Skrevet 2. mai 2004 Jeg ville flyttet til oslo. og det kommer jeg til å gjøre også. selv om jeg ikke får med meg venner, familie og hus da :-?
Gjest Catwoman Skrevet 2. mai 2004 #9 Skrevet 2. mai 2004 Trives godt i Drammen, men kunne godt tenkt meg å bo i Oslo. Men nå er det også mange sikkert flotte steder i Norge jeg ikke har vært på og.
Gjest Madam Felle Skrevet 2. mai 2004 #10 Skrevet 2. mai 2004 Må jeg bo i Norge, da kan jeg like godt bo her jeg bor. Men får jeg flytte ut av landet er det mange steder jeg kunne tenkt meg.
Soul Skrevet 2. mai 2004 #11 Skrevet 2. mai 2004 Vil helst bo i ca. samme område som nå, trives med det. Men kan godt flytte på meg innen dette området da (For all del, måtte jeg flytte så hadde sikkert det gått bra også altså).
Tusseline Skrevet 2. mai 2004 #12 Skrevet 2. mai 2004 Vet ikke helt. Trives egentlig bra her hjemme i Stavanger, jeg. Flytter til Trondheim neste år, og er spent på hvordan det blir.
Grooo Skrevet 2. mai 2004 #13 Skrevet 2. mai 2004 Trondheim! Helt soleklart Trives så godt der, og har de fleste av vennene mine der. Men hele familien holder til her rundt Oslo, og jeg har jo en god del venner her og da, så derfor blir jeg boende.
simsalabim Skrevet 2. mai 2004 #14 Skrevet 2. mai 2004 selvfølgelig her i Trondheim :-) Akkurat passe stor by for meg og trives så godt.
Sarabi Skrevet 3. mai 2004 #16 Skrevet 3. mai 2004 Akkurat her jeg bor nå! I Tromsø... (kanskje litt lenger utpå landet...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå