Gå til innhold

Kor i Norge ville du egentleg budd?

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena
Skrevet

Kor i Norges vidstrakte land ville du budd om du fekk med deg venene dine, familien, jobben (og huset ditt)?

Ville du då budd på same plassen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Tja, jeg vet jammen ikke helt, jeg. Får se hvor godt jeg trives etter å ha flyttet nå til sommeren.

Skrevet

Jeg ville fortsatt bodd her i Oslo.

Skrevet

Ålesund kanskje. Trives veldig godt der,og det er så fint der. Men jeg ville nok ha tatt med meg familien og vennene! :-D

Skrevet

Trives der jeg er jeg! :D

Skrevet

Jeg ville flyttet tilbake til Stokmarknes i Vesterålen, men jeg måtte hatt et vinterhus her i Bergen - vinteren der er ikke noe for meg..

Gjest 1111
Skrevet

Jeg ville flyttet til oslo. og det kommer jeg til å gjøre også. selv om jeg ikke får med meg venner, familie og hus da :-?

Gjest Catwoman
Skrevet

Trives godt i Drammen, men kunne godt tenkt meg å bo i Oslo.

Men nå er det også mange sikkert flotte steder i Norge jeg ikke har vært på og.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Må jeg bo i Norge, da kan jeg like godt bo her jeg bor. Men får jeg flytte ut av landet er det mange steder jeg kunne tenkt meg.

Skrevet

Vil helst bo i ca. samme område som nå, trives med det. Men kan godt flytte på meg innen dette området da :ler: (For all del, måtte jeg flytte så hadde sikkert det gått bra også altså).

Skrevet

Vet ikke helt. Trives egentlig bra her hjemme i Stavanger, jeg. Flytter til Trondheim neste år, og er spent på hvordan det blir.

Skrevet

Trondheim!

Helt soleklart :)

Trives så godt der, og har de fleste av vennene mine der. Men hele familien holder til her rundt Oslo, og jeg har jo en god del venner her og da, så derfor blir jeg boende.

Skrevet

selvfølgelig her i Trondheim :-)

Akkurat passe stor by for meg og trives så godt.

Skrevet

I Bodø der de fleste allerede er.

Skrevet

Akkurat her jeg bor nå!

I Tromsø... (kanskje litt lenger utpå landet...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...