Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun når jeg har ørepropper i!

Jeg googlet og noen sier at mac er forvirret ift til om jeg har ørepropper inni. Jeg har tatt dem inn og ut, skrudd pc av og på. Ingenting fungerer.

Noen som vet hva som skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ikke lydikonet opp på skjermen når du trykker på f-tastene som styrer volumet? Hvis du går inn på Systeminnstillinger og Lyd, sjekk hva som står som device på Output (har engelsk språk på min så det heter kanskje no annet på din) når du har ørepropper koblet til og ikke. Endrer det seg når du kobler til/fra?

post-66226-0-42161600-1381837261_thumb.j

Skrevet

Kommer ikke lydikonet opp på skjermen når du trykker på f-tastene som styrer volumet? Hvis du går inn på Systeminnstillinger og Lyd, sjekk hva som står som device på Output (har engelsk språk på min så det heter kanskje no annet på din) når du har ørepropper koblet til og ikke. Endrer det seg når du kobler til/fra?

Når jeg har ørepropper inni står det Headphones og Built-in Output.

Når jeg tar dem ut står det Digital Out og Built-in Output.

Det er et lite rødt lys inni. Leser overalt at man må stikke noe inn og svitsje av en knapp men jeg får ikke til...

Skrevet

Når jeg har ørepropper inni står det Headphones og Built-in Output.

Når jeg tar dem ut står det Digital Out og Built-in Output.

Det er et lite rødt lys inni. Leser overalt at man må stikke noe inn og svitsje av en knapp men jeg får ikke til...

Da er det ikke så mye annet å gjøre enn det siden feilen skyldes noe fysisk og ikke systemet. Har du prøvd med en plasttannpirker mot klokken tre i hullet, eller å knote og rotere litt med øreproppluggen koblet til?

Skrevet

Da er det ikke så mye annet å gjøre enn det siden feilen skyldes noe fysisk og ikke systemet. Har du prøvd med en plasttannpirker mot klokken tre i hullet, eller å knote og rotere litt med øreproppluggen koblet til?

Ja men ingenting skjer. Jeg aner jo ikke engang hvor denne "svitsjen" er.

Skrevet

Jeg "angrep" hullet med en kontakt (stod man skulle være gentle men det måtte sinne til) og nå fungerer det. Puh!

Skrevet

Jeg har ikke hatt det samme problemet selv så jeg vet ikke helt sikkert, men jeg tror det er mot klokken tre den ligger. Hvis du lyser inn i hullet så er det noe der.

Skrevet

Jeg "angrep" hullet med en kontakt (stod man skulle være gentle men det måtte sinne til) og nå fungerer det. Puh!

Flott! Da vet du i alle fall at den bare registrerte feil, og at lydinngangen ikke er defekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...