Gå til innhold

Har kjøpt dunjakke, men er usikker.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en reima dunjakke til min 6-åring. Jeg lurer rett og slett på om en dunjakke er like annvendelig som andre type r vinterjakker? Eller er dunjakke bare til å bruke på de aller kaldeste dagene?

Mitt barn har ennå ikke tatt jakken i bruk, så vurderer å bytte dunjakken i en annen vinterjakke, men er usikker.Setter pris på svar fra noen med erfaring!

Ps: Det haster litt med svar, fordi det er nok ikke mange dager før det er tid for å ta vinterjakken i bruk.

Anonymous poster hash: d68c5...250

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dunjakke er veldig god å ha på de aller kaldeste vinterdagene. Men slik som nå i "overgangs-fasen" til kaldeste vinter ville jeg vurdert en boblejakke. Alternativet er jo å bruke en ekstra genser under når de aller kaldeste dagene kommer. Selv synes jeg boblejakke blir kaldt på de aller kaldeste dagene, og da er dunjakka veldig god. Så du skjønner, jeg har begge deler, - og synes det er veldig greit å ha så jeg kan bytte på. Jeg snakker dog av min egen erfaring, hva jeg bruker, jeg har ingen barn. Har du råd til det så kan hun jo få både dunjakke og boblejakke? :)

Endret av Millimani

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...