Gå til innhold

sangsolist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha en sangsolist i kirken, og trenger tips til fine sanger.

Vi har valgt en av de to sangene: Elton John's "Your song". Det hadde vært litt ålright hvis den andre sangen var på norsk og kanskje litt mer klassisk (mindre pop)... Men vi kommer ikke på noe noen av oss!

Josh Groban son "you raise me up" er nydelig, men teksten finnes ikke på norsk...

Andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Kjærlighetsrosa", som ofte kalles "Mitt hjerte er ditt", er veldig populær i vielser. Og "Mysteriet deg" med Bjørn Eidsvåg er heller ikke så dum... Selv vurderte vi "Hjertemedisin" med Tre Små Kinesere, men den sparer vi til bryllupsfesten.

Skrevet

"vit at jeg elsker deg"

"å kunne æ skrive"

Skrevet

Går det ann å bruke Nella fantasia?

Skrevet

Hva er Nella fantasia?

Skrevet

Sarah Brightman har laget tekst til melodien "gabriels Obo", og har kalt den for "Nella Fantasia". Den blir sunget på italiensk, og handler om dette: http://www.xs4all.nl/~josvg/cits/sb/sb810.html

(teksten er oversatt til engelsk nederst på siden).

Skrevet

Nella Fantasia er så fin! Men den hander likke fryktelig mye om kjærlighet mellom mann og kvinne da. Uansett så har Jan Verner den med på sin siste plate. Enten kan ikke mannen italiensk, eller så har noen skrevet om teksten for ham... Utrolig fin er den, det er i alle fall sikkert :-)

Skrevet

Nei, den handler jo ikke så mye om kjærlighet. Derfor så er jeg litt i tvil...

Vet du opm andre sanger i den stilen som handler om kjærlighet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...