Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle sammen

Er det noen av dere som har forslag på hva jeg og min kjære kan gi i julegave til hans besteforeldre? De er over 80 år, men veldig oppegående, bor hjemme, har hunder og kjører bil. De har jo alt de trenger og ønsker seg ikke noe. Vi får ganske dyre og flotte gaver av de, så vil veldig gjerne gi tilbake noe ordentlig. Er det noen som har forslag?

Trenger også tips til hva jeg kan lage og gi bort i fine glass til jul? F. eks drops, sjokolade. Men helst ikke noe typisk julebakst. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag en fotobok med mange sider og kommentarer av familien. Fyll en fin kurv med ulik mat/godteri/te/kaffe i tillegg. Da har du en fin gave til noen som har alt.

Anonymous poster hash: 8ff39...202
  • Liker 1
Skrevet

Bøker. Vin. Super vinopptrekker. Hansker.

Skrevet

Drikker de kaffe? Hva med en gavekurv med eksklusiv kaffe og tilhørende snop?

Anonymous poster hash: 4ffb0...d07
Skrevet

Noe som kan spises eller drikkes og evt tilbehør/utstyr.

F.eks kaffebønner og en elektrisk kaffekvern eller en presskanne. Fin eller hjemmelaget konfekt/sjokolade. Finnes masse oppskrifter på sånt om du søker litt rundt. Legg dem i et norgesglass med en fin sløyfe eller et sånt tekstil-lokk.

Fyll en kurv med matvarer som holder en stund (nøtter, småkaker, vin, kaffe osv) og legg evt oppi noen andre småting som fyll.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Drikker og liker de vin?

Hvis de gjør det, og liker vin, så er god vin, eller et gavekort på Vinmonopolet og tips om anbefalt vin å bruke gavekortet til, en super idè.

Skrevet

Jeg tenker jo at til de som har alt må det nesten bli en opplevelse eller noe som er spiselig. Hva med gavekort på restaurant, billetter (teater, musikal, opera), matkurv (vin, ost, kaffe, te, sjokolade osv.) bladabonnement (f.eks. vi over 60, aftenposten innsikt), vin-/ølsmaking, en ekstra god whiskey/vin/konjakk e.l.

Det var alt jeg kom på i farten. Hadde kanskje hjulpet litt mer om du sa hva slags type mennesker de er og hva slags interesser de har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...