Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 26 og ligger helt i rute av hva som anses som "normal" størrelse på magen. Har gått opp sinnsykt mye på resten av kroppen, men var veldig slank før gravdidteten så ser ikke så tjukk ut egentlig. Men når kommer strekkmerkene? har hittil ikke fått noen, men alle de andre kvinnene i familien min fikk mange, men ingen husker når de kom:(

Anonymous poster hash: 3cda3...091
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått ett så langt, på hofta. Det kom ca. i uke 32. Er i uke 34 nå og ikke tegn til flere foreløpig.

Anonymous poster hash: 4755f...fb1
Skrevet

For min del, aldri.

Skrevet

Etter uke 35 så vidt jeg husker. Men det er vel ikke noen krise om du skulle få det?

Gjest Fluttershy
Skrevet

I uke 31 eller 32 kom dem med første. De dukket opp over hele magen nesten over natten. Er i uke 32 med nr to nå og har ikke fått noen nye fåreløbig denne gangen. Håper jeg slipper unna flere siden jeg fikk så enormt mange sist.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Det er veldig individuelt. Enkelte går opp lite, men får strekkmerker. Andre får store mager, men ingen eller få strekkmerker :)

Skrevet

Jeg var meget stor og fikk ikke ett strekkmerke under svangerskapet. Jeg fikk noen på puppene ifm ammingen.

Anonymous poster hash: 49957...fc8
Skrevet

Er 39 uker og har fått ingen. Min mor har vært gravid 3 ganger og fikk ingen. Men jeg har noen andre strekkmerker fra før av, så er ikke perfekt jeg heller :)

Anonymous poster hash: df46b...72c

Skrevet

Jeg har mange strekkmerker på magen fra tenåringsårene, men de har lysnet så mye at man nesten ikke ser dem. Nå er jeg i uke 35 og har "normalt" stor mage, men har ikke fått noen strekkmerker enda. Samtidig så tenker jeg at det jo er nå babyen i magen legger mest på seg over kortest tid, og at magen derfor vil få et mye kraftigere strekk. Så strekkmerkene kommer nok snart, regner jeg med!

Skrevet

Fikk noen på rumpa rundt uke 30 kanskje. De jeg fikk på magen kom ikke før den siste måneden tror jeg. Vanskelig å si egentlig, de fleste har vært helt bleke hele tiden. De så jeg ikke før etter fødselen..

Skrevet

Har inntrykk av at det ofte kommer helt på slutten. Men venninnene mine påstår at de fikk strekkmerker under graviditeten, men uten at jeg har studert dem med lupe, men sett dem i bikini året etter fødsel, kan jeg ikke si jeg har sett noen. Virker som de blekner og blir lite synlige for mange. Selv fikk jeg overraskende nok ingen forrige gang, men er spent på hvordan det blir nå gang nr to. I min familie er det mye strekkmerker, så jeg klarte ikke å la være å smøre magen daglig sist gang. Tviler på at det var det som hjalp, men klarer ikke å la være å smøre iherdig igjen likevel. :ler:

Skrevet

Jeg har fått strekkmerker på brystene og de kom mellom uke 20-25 en gang.. Så de plutselig.
Ellers har jeg ingen på magen, men nå er jeg bare i uke 29.

Skrevet

Under fødsel. Men viser heldigvis ikke noe særlig :)

Skrevet

Fikk ingen på magen , men fikk på brystene allerede i uke 20:p De er ikke så ille da.

Etter fødselen oppdaget jeg også noen på rumpa og lårene. Har bilder av meg dagen før fødselen, og der er de ikke!

Skrevet

De på magen kom allerede fra uke 12, og de kom i mangfold gitt :fnise:

Fikk også merker på øvre del av underlivet, vet ikke helt når de kom, men må ha vært etter at magen ble så stor at jeg ikke kunne se det området...

Skrevet

Jeg fikk noen i tredje trimester med førstemann, ingen nye med de to andre. Nå har strekkmerkene jeg fikk bleknet og synes bare hvis man ser nøye etter.

Skrevet

Jeg fikk ingen, ennå magen var diger og hard som en basketball. Er slank opprinnelig, og fikk både utovernavel og synlig mage fort. Jeg var størst av mine venninner som fikk barn samme år. Så man MÅ ikke få strekkmerker, selv om det føles som huden revner. (Jeg er i 30-årene forresten. Har hørt at yngre generelt får lettere strekkmerker enn 'gamliser' som meg ;-), men det er genetisk betinget også ) Men utovernavlen ble igjen her, så den har jeg fortsatt. Sukk...

Skrevet

Må bare nevne at jeg er 20, og var kjempe svær også til tross for null strekkmerker på magen.

Skrevet

Jeg fødte i uke 35, men fikk ingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...