AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Hvordan ville du tolket det hvis din svigermor insisterte på å vise deg bilder av exene til kjæresten din, og poengterte hvor pene og stilige "Anne" og "Stine" hadde vært? Anonymous poster hash: c7a04...6b3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Her kom svigermor med et album av min kjære når han var ungdom som hun gav oss, proppet med bilder av han og exene. Ikke så veldig gøy, men jeg later bare som det ikke gjør noe. Har dessverre ikke noen bedre tips.Anonymous poster hash: fd119...6a5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 møkkakjerring. Anonymous poster hash: 4fee0...030 1
Teethgrinding Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Joda, de var sammen i mange år de... Hun savner jeg altså. http://www.youtube.com/watch?v=tc_LEjd1h8M 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Får håpe det bare er en klossete måte å prøve å si at de liker å ha et bra forhold til sine sønners kjærester og at de håper at du blir like gøy. Anonymous poster hash: 24bae...92b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Hvis du blir lei deg synes jeg du skal sifra. Anonymous poster hash: a6978...234
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Hos mine svigers henger det fortsatt bilder på veggen av mannen min med eks og barn. Ikke vet jeg hvorfor, for jeg vet at de ikke er spesielt begeistret for henne, og oppfordret han til å skilles. Men jeg tenker at det er fordi barnebarna er med på bildene, så jeg gidder ikke bruke energi på å tenke på det. Ikke vet jeg hvorfor din svigermor gjør dette. Min voksne sønn har samboer, og jeg nevner aldri eksene hans mens hun hører på. Har overhodet ingen grunn til det, for jeg håper dette er den han gifter seg med. Mulig din svigermor gjør dette for å få deg til å føle deg dårlig. Hva slags forhold har dere? Anonymous poster hash: 9bf40...e04
Winterfresh Skrevet 15. oktober 2013 #8 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg tror eldre mennesker bare er slik. De er glad i å sammenligne. Da jeg ble sammen med min nåværende fortalte moren hans om eksene hans, men bare når jeg var alene med henne. Hun direkte sammenlignet meg med dem. Eksempel: jeg snakker lite, eksen hans snakket myyye. Hun fortalte meg også hvor glad han var i eksene sine osv... Jeg ble så klart lei meg og sa ifra til kjæresten min. Han klikket bokstavelig talt på moren sin og sa "du ødelegger forholdet mitt og min happiness når du gjør sånt".. Vel, hun fortsatte til hun en dag gikk lei av å si det samme om og om igjen. Jeg har desverre ingen råd til hva du skal gjøre, utenom å si ifra, enten til kjæresten din eller til moren hans.
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Hvordan ville du tolket det hvis din svigermor insisterte på å vise deg bilder av exene til kjæresten din, og poengterte hvor pene og stilige "Anne" og "Stine" hadde vært? Anonymous poster hash: c7a04...6b3 At kjerringa er hjernedød. På den annen side så er det ingen tvil om at alle disse forholdene som folk har for tida skaper problemer for de nærmeste. Til slutt så gidder man faktisk ikke å bli kjent med den seneste "kjæresten" engang. Det kommer jo uansett ikke til å vare. Endret 15. oktober 2013 av Steinar40
I Grosny Skrevet 15. oktober 2013 #11 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Hvordan ville du tolket det hvis din svigermor insisterte på å vise deg bilder av exene til kjæresten din, og poengterte hvor pene og stilige "Anne" og "Stine" hadde vært? Anonymous poster hash: c7a04...6b3 Jeg tror hun bare koser seg over at sønnen har draget på sinnsykt stilige damer (deg inkludert ) Det er forøvrig fullt mulig at hun selv liker å se på vakre jenter. (Selv om jeg er krampehetero så liker jeg faktisk å se på vakre menn. Alt som er vakkert er vakkert). Endret 15. oktober 2013 av I Grosny
MunaMadan Skrevet 15. oktober 2013 #12 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Man kan jo bare tolke. Hvis det var ungdomskjærester ville jeg ikke tatt det negativt, gamle dager er gamle dager. Hvis det var bilder av exer fra de siste årene som dras frem og kommenteres å være pene og stilige, da synes jeg det virker gjort i en hensikt å gi et stikk i siden, nærmest vise hvor god smak sønnen har (hvis du skulle være i tvil om det siden han har valgt deg...) Dårlig stil av svigermor, ikke finn deg i å måtte jatte med på det flere ganger. Hvis det gjentar seg ville jeg forsøkt å høflig avfeie det, eller komme med en spøk med litt brodd i. "Flere bilder av ekskjærestene hans? Jeg får visst ta med en bunke med bilder av mine ekser neste gang" - eller vær forberedt, hvis hvis hun kommer trekkende med flere bilder - ha et bilde klart i lommeboken din, av en bror eller fetter (eller faren din!), og avspor med å si "Apropos ekser, jeg har forresten et bilde av eksen min her, hva syns du, er han ikke stilig?" og etter at hun motvillig svarer ettellerannet så ler du litt overdrevent og sier "Neida, det er bare broren min, men er han ikke kjekk? Skulle tatt seg ut om jeg gikk rundt og viste frem bilder av eksen!" Også ler du det bare bort og kommer deg ut av situasjonen (roper på kjæresten din, eller unnskylder deg at du må på do eller hva som helst) og så kan hun stå der med bildene sine og lure på hva som skjedde. Edit: Skrivefeil Endret 15. oktober 2013 av MunaMadan 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #13 Skrevet 15. oktober 2013 Det betyr vel bare at de sosiale antennene til svigermor knakk for noen år siden. Anonymous poster hash: c245d...2e9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #14 Skrevet 15. oktober 2013 På stueveggen til mine svigerforeldre henger det bilder av kjæresten min og hans eks. Og svigermor gjør ikke annet enn å rakke ned på hun heeeele tiden. Så jeg virker som om det er noe som går igjen hos noen. Mens bilde av meg og han henger på korktavla på kjøkkenet! Spurte hun faktisknom det en gang, og da bare pratet hun det bort! Men hvis det plager det, så vil jeg oppfordre deg til å ta det opp med henne, eller evt kjæresten din.Anonymous poster hash: 9be92...673
Gjest Elseby13 Skrevet 15. oktober 2013 #15 Skrevet 15. oktober 2013 Joda, de var sammen i mange år de... Hun savner jeg altså. http://www.youtube.com/watch?v=tc_LEjd1h8M Å, er det DET hun sier i den reklamen! Jeg trodde hun sa: "hun savner oss også"! Og jeg syntes det hørtes rart ut..
Adhara Skrevet 16. oktober 2013 #16 Skrevet 16. oktober 2013 Tråden er ryddet for lovbrudd. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå