Gangerolv Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Hei Har mer og mer innsett at jeg må ut av forholdet og har veldig lyst å opprette en datingprofil på møteplassen/sukker/match eller lignende. Hva anbefales? Kunne tenke meg bare å være anonym en stund for å se hva folk skriver osv. Vet at jeg ennå ikke er ute av forhold så tenker at det er litt feigt, men etter å ha vært utsatt for en del utroskap fra kona så begynner jeg selv å bli mer kynisk. Ja hva synes dere? Hvilken Site er best? og ... ja kjeft gjerne på meg... 1
Gjest Nanne70 Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Hvis du vet at du vil ut av forholdet, er det ikke like greit å bare avslutte det først? Det kan jo ellers fort se ut som hevn, men dersom det er det du ønsker, så, ja......det er jo ditt valg.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Hvorfor ikke bare gjøre det slutt hvis du allikavel vil ut av forholdet? Gjør det med hodet hevet og tenk at du er bedre enn henne og ikke synker like lavt som hun har gjort. Etter hun er kasta på dør så kan du jo opprette profiler og kose deg som bare det 😃 Hvis du har ex dama di på Facebook så kan du jo i tillegg kjøre på med statuser som viser at du har det fint/gøy/dater osv 😉Anonymous poster hash: c01ce...611 6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Hvis du vil ut, så bryter du. Ellers er dere jo begge like ille. Du kan ikke stå med en fot i leiren. Anonymous poster hash: 7c83d...821 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Avslutt forholdet, lag deg profil på møteplassen når du føler det er på tide å bli kjent med andre. Har bare erfaring fra den siden, men godt fornøyd Anonymous poster hash: 3978b...689 3
Gjest Heartbeat Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Menn vet du , de klarer seg ikke alene. Må ha ei ny ei før de gjør det slutt, så de har noen å gå videre med! Voks opp, bli en mann og gå med hevet hodet! Du klarer deg fint alene!! 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Du er jo akkurat som konen din og blir mer og mer som henne for hver dag. Anonymous poster hash: 38657...006
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #8 Skrevet 15. oktober 2013 Hei Har mer og mer innsett at jeg må ut av forholdet og har veldig lyst å opprette en datingprofil på møteplassen/sukker/match eller lignende. Hva anbefales? Kunne tenke meg bare å være anonym en stund for å se hva folk skriver osv. Vet at jeg ennå ikke er ute av forhold så tenker at det er litt feigt, men etter å ha vært utsatt for en del utroskap fra kona så begynner jeg selv å bli mer kynisk. Ja hva synes dere? Hvilken Site er best? og ... ja kjeft gjerne på meg... Dump henne i dag, og gå på disse Sukker i kveld. Anonymous poster hash: 4e221...a47
Tidus Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 Menn vet du , de klarer seg ikke alene. Må ha ei ny ei før de gjør det slutt, så de har noen å gå videre med! Voks opp, bli en mann og gå med hevet hodet! Du klarer deg fint alene!! Dette er mer typisk damer spør du meg... Men så er jeg mann. Håper du ser poenget mitt. Takk. 2
Barcelone Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 Hva skal du si hvis du eventuelt møter ei ny dame før du har gjort det slutt da? Jeg ville aldri i verden ha innledet et forhold til en mann som ikke hadde avsluttet med dama! Jeg hadde oppfattet han som en løgnaktig utro tosk. For ordens skyld synes jeg du skal gjøre det slutt før du går videre eller så er du faktisk ikke noe bedre enn den utro kona di. 5
HandymanOslo Skrevet 15. oktober 2013 #11 Skrevet 15. oktober 2013 Om dere ikke har barn: Her er det bare å avslutte! Om dere har barn: Det er bra at du har gitt henne et par ekstra sjanser, men høres ut som om dere må snakke sammen. Ikke velge hevn som første utvei. Ikke min første anbefaling og kanskje provoserende, men noen ganger kan kanskje et sidesprang forsvares? Etter mange år sammen har man blitt forskjellige både i ønsker og behov, og selv om veldig mye i forholdet er bra ønsker man selvfølgelig både nærhet, sex og god prat. En god samtalepartner av motsatt kjønn - som ikke nødvendigvis er venn, kollega, famile eller annet - er også verdifull. I enkelte tilfeller har man kanskje også ulike fantasier som man ønsker å realisere eller teste ut. En elsker/elskerinne er normalt feil. Men om man har prøvd å prate er en helt spesiell venn / venninne i samme situasjon kanskje løsningen? 1
Gangerolv Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #13 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) TS her :-)Fikk vel de svar jeg venta :-) Er ganske interessant at det sannsynligvis hadde vært andre svar dersom en kvinne hadde skrevet dette... Da hadde det vel vært "ja bare gjør det, la drittsekken få tilbake med samme mynt osv." SÅ er det slik at det er forskjellige "regler" for menn og kvinner? Det samme var tilfelle når jeg fortalte hva min kone hadde gjort, da var jeg ikke "tøff og mann nok", var nok min egen feil... Ja det er utrolig at det fortsatt er mange som ser så forskjellig på det betinget av hvilket kjønn som er "rammet". MEN det er et bra forum, har fått masse hjelp og her er mange støttende personer Men husk at det bør være likestilling også i slike saker som utroskap m.m.Forøvrig er jeg enig med at det er å synke dypt å lage seg en datingprofil så jeg venter til det evt. er separasjon.Aller helst håper jeg jo at det ordner seg og at jeg kan stole på henne igjen :-)Noen som har kommentarer til dette? Var det en vekker eller ville dere svart det samme om det var en kvinne i min situasjon? Endret 15. oktober 2013 av Gangerolv
Barcelone Skrevet 15. oktober 2013 #14 Skrevet 15. oktober 2013 TS her :-) Fikk vel de svar jeg venta :-) Er ganske interessant at det sannsynligvis hadde vært andre svar dersom en kvinne hadde skrevet dette... Da hadde det vel vært "ja bare gjør det, la drittsekken få tilbake med samme mynt osv." SÅ er det slik at det er forskjellige "regler" for menn og kvinner? Det samme var tilfelle når jeg fortalte hva min kone hadde gjort, da var jeg ikke "tøff og mann nok", var nok min egen feil... Ja det er utrolig at det fortsatt er mange som ser så forskjellig på det betinget av hvilket kjønn som er "rammet". MEN det er et bra forum, har fått masse hjelp og her er mange støttende personer Men husk at det bør være likestilling også i slike saker som utroskap m.m. Forøvrig er jeg enig med at det er å synke dypt å lage seg en datingprofil så jeg venter til det evt. er separasjon. Aller helst håper jeg jo at det ordner seg og at jeg kan stole på henne igjen :-) Noen som har kommentarer til dette? Var det en vekker eller ville dere svart det samme om det var en kvinne i min situasjon? Jeg haddde svart akkurat det samme til en kvinne som jeg skrev til deg. Synes faktisk det er tåpelig av deg å skrive at du forventet dette fordi du er mann. For min del har kjønn overhode ingenting med saken å gjøre. Er man utro så er man en tosk om man er kvinne eller mann. Jeg har selv blitt bedratt og har venner som har blitt bedratt. Jeg synes det er noe av det mest respektløse man kan gjøre mot et annet menneske og jeg er uenig med Handyman at det kan forsvares. Jeg synes heller ikke du er noe bedre enn kona di om du finner deg ei anna før du har gjort det slutt. Som jeg skrev så hadde jeg faktisk følt meg bedratt om jeg hadde møtt en mann som jeg fikk skikkelig god kjemi med og som jeg kanskje kunne ha sett for meg en fremtid sammen med og så vider det seg at han fortsatt var sammen med kona/dama. Det er faktisk ganske respektløst mot en eventuell ny kjæreste også! 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #15 Skrevet 15. oktober 2013 TS her :-) Fikk vel de svar jeg venta :-) Er ganske interessant at det sannsynligvis hadde vært andre svar dersom en kvinne hadde skrevet dette... Da hadde det vel vært "ja bare gjør det, la drittsekken få tilbake med samme mynt osv." SÅ er det slik at det er forskjellige "regler" for menn og kvinner? Det samme var tilfelle når jeg fortalte hva min kone hadde gjort, da var jeg ikke "tøff og mann nok", var nok min egen feil... Ja det er utrolig at det fortsatt er mange som ser så forskjellig på det betinget av hvilket kjønn som er "rammet". MEN det er et bra forum, har fått masse hjelp og her er mange støttende personer Men husk at det bør være likestilling også i slike saker som utroskap m.m. Forøvrig er jeg enig med at det er å synke dypt å lage seg en datingprofil så jeg venter til det evt. er separasjon. Aller helst håper jeg jo at det ordner seg og at jeg kan stole på henne igjen :-) Noen som har kommentarer til dette? Var det en vekker eller ville dere svart det samme om det var en kvinne i min situasjon? Ja jeg ville svart det samme, men du virker så forutinntatt at du hadde vel lest det du selv ville skjønne. Anonymous poster hash: bb970...67c
Gjest åffårno Skrevet 15. oktober 2013 #16 Skrevet 15. oktober 2013 Aj.....jeg vil anbefale deg å spesifisere disse tingene i en eventuell datingprofil - for det er nok mange som ønsker holde seg milevis unna av mange grunner. Men jeg kan jo for å være grei liste opp noen av de umiddelbare nei`ene: - Oppretter profil når man fortsatt er i et forhold(uærlig) - Oppretter profil når man fortsatt er i et forhold og forsvarer det med at "kona har vært utro flere ganger"(blitt for lenge i et dysfunksjonelt forhold, bruker umodne metoder for å komme seg ut av det) - Bruker argumentet "hadde jeg vært kvinne så hadde det vært greit"(megasjekketriks - gjenta gjerne det i alle setninger) - Tror at man er dateklar straks man har gått ut i seperasjon(ingen innsikt i relasjoner og hva som kreves av skilsmisser) Alt i alt så virker du som et gullfunn - er helt sikker på at en masse kvinner står i kø for å overta en fyr som har de forutsetningene der Nei, men helt seriøst så er det sikkert noen aktuelle kandidater - men jeg synes du burde presisere disse tingene klokkeklart så alle de andre kan løpe andre veien først som sist. 11
Mike Waters Skrevet 15. oktober 2013 #17 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Om dere ikke har barn: Her er det bare å avslutte! Om dere har barn: Det er bra at du har gitt henne et par ekstra sjanser, men høres ut som om dere må snakke sammen. Ikke velge hevn som første utvei. Ikke min første anbefaling og kanskje provoserende, men noen ganger kan kanskje et sidesprang forsvares? Etter mange år sammen har man blitt forskjellige både i ønsker og behov, og selv om veldig mye i forholdet er bra ønsker man selvfølgelig både nærhet, sex og god prat. En god samtalepartner av motsatt kjønn - som ikke nødvendigvis er venn, kollega, famile eller annet - er også verdifull. I enkelte tilfeller har man kanskje også ulike fantasier som man ønsker å realisere eller teste ut. En elsker/elskerinne er normalt feil. Men om man har prøvd å prate er en helt spesiell venn / venninne i samme situasjon kanskje løsningen? Friskt Endret 15. oktober 2013 av Mike Waters
Gangerolv Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #18 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg haddde svart akkurat det samme til en kvinne som jeg skrev til deg. Synes faktisk det er tåpelig av deg å skrive at du forventet dette fordi du er mann. For min del har kjønn overhode ingenting med saken å gjøre. Er man utro så er man en tosk om man er kvinne eller mann. Jeg har selv blitt bedratt og har venner som har blitt bedratt. Jeg synes det er noe av det mest respektløse man kan gjøre mot et annet menneske og jeg er uenig med Handyman at det kan forsvares.Jeg synes heller ikke du er noe bedre enn kona di om du finner deg ei anna før du har gjort det slutt. Som jeg skrev så hadde jeg faktisk følt meg bedratt om jeg hadde møtt en mann som jeg fikk skikkelig god kjemi med og som jeg kanskje kunne ha sett for meg en fremtid sammen med og så vider det seg at han fortsatt var sammen med kona/dama. Det er faktisk ganske respektløst mot en eventuell ny kjæreste også! Helt enig :-) Aj.....jeg vil anbefale deg å spesifisere disse tingene i en eventuell datingprofil - for det er nok mange som ønsker holde seg milevis unna av mange grunner.Men jeg kan jo for å være grei liste opp noen av de umiddelbare nei`ene: - Oppretter profil når man fortsatt er i et forhold(uærlig) - Oppretter profil når man fortsatt er i et forhold og forsvarer det med at "kona har vært utro flere ganger"(blitt for lenge i et dysfunksjonelt forhold, bruker umodne metoder for å komme seg ut av det) - Bruker argumentet "hadde jeg vært kvinne så hadde det vært greit"(megasjekketriks - gjenta gjerne det i alle setninger) - Tror at man er dateklar straks man har gått ut i seperasjon(ingen innsikt i relasjoner og hva som kreves av skilsmisser) Alt i alt så virker du som et gullfunn - er helt sikker på at en masse kvinner står i kø for å overta en fyr som har de forutsetningene der Nei, men helt seriøst så er det sikkert noen aktuelle kandidater - men jeg synes du burde presisere disse tingene klokkeklart så alle de andre kan løpe andre veien først som sist.
Gangerolv Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #19 Skrevet 15. oktober 2013 Heisann Bra å se at det finnes kvinner og menn som har de rette innstillinger til det å være tro mot seg selv og andre. Fungerer det i praksis også vil jeg si at dere kan gå med hodet høyt hevet... Men gud bedre hvor mange drittsekker av begge kjønn som går rundt og gjør slikt.... Fortsatt god dag og beklager at jeg kanskje har hisset opp en del. vi er alle fosrkjellig....
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #20 Skrevet 15. oktober 2013 TS her :-) Fikk vel de svar jeg venta :-) Er ganske interessant at det sannsynligvis hadde vært andre svar dersom en kvinne hadde skrevet dette... Da hadde det vel vært "ja bare gjør det, la drittsekken få tilbake med samme mynt osv." SÅ er det slik at det er forskjellige "regler" for menn og kvinner? Det samme var tilfelle når jeg fortalte hva min kone hadde gjort, da var jeg ikke "tøff og mann nok", var nok min egen feil... Ja det er utrolig at det fortsatt er mange som ser så forskjellig på det betinget av hvilket kjønn som er "rammet". MEN det er et bra forum, har fått masse hjelp og her er mange støttende personer Men husk at det bør være likestilling også i slike saker som utroskap m.m. Forøvrig er jeg enig med at det er å synke dypt å lage seg en datingprofil så jeg venter til det evt. er separasjon. Aller helst håper jeg jo at det ordner seg og at jeg kan stole på henne igjen :-) Noen som har kommentarer til dette? Var det en vekker eller ville dere svart det samme om det var en kvinne i min situasjon? Selvfølgelig hadde vi svart det samme! møkka lei av at folk forsvarer seg med "buhu,du sier det bare fordi jeg er en mann" Anonymous poster hash: 38657...006 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå