Gå til innhold

Har du klart å slanke hunden din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hunden min begynner å bli farlig tung nå, jeg trodde han hadde slanket seg, men i stedet har han gått opp..... jeg blir nødt til å ta meg sammen å få ham ned i vekt, men samtidig er jeg selv tett på undervektig, og prøver å legge på meg, så det blir ikke aktuelt med noe overdreven gå/løpeturer... dessverre er her ikke mange stedene han kan løpe uten bånd, da vi bor midt i en by....

Noen tips? Vil jo ikke sulte han heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gikk ned i vekt med slankefor fra Hills kjøpt hos veterinær. I tillegg får du gå fler og lenger turer, det er da ikke noe problem selv om man bor i by. Selv om du selv er slank, så er ikke det noen unnskyldning til ikke å røre på seg. Fysisk aktivitet og frisk luft er bra for appetitten.

Anonymous poster hash: cb227...a6a
Skrevet

Det finnes mange forskjellige slankefôr-typer av forskjellige merker, så ville dratt innom til nærmeste dyrebutikk / veterinær å hørt hva som passer best for akkurat din hund, evt. fått med noen prøver for å sjekke hva han liker best.
I tillegg så må jeg også si som over her; Det at du holder på å legge på deg er INGEN unnskyldning til å ikke røre på seg! Har selv hatt samma problemet, og det var ikke før jeg begynte å trene at kroppen tok opp det den trengte og litt til, så jeg fikk litt fett på kroppen ;) Så ta det som trening for begge, og hvis du spiser mer mat og han spiser litt mindre mat (skal mye til for å SULTE en hund da de kan gå dager uten mat sånn i værstefall), så skal du se at dette går rette veien!

Lykke til :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...