Raviella Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Hunden min begynner å bli farlig tung nå, jeg trodde han hadde slanket seg, men i stedet har han gått opp..... jeg blir nødt til å ta meg sammen å få ham ned i vekt, men samtidig er jeg selv tett på undervektig, og prøver å legge på meg, så det blir ikke aktuelt med noe overdreven gå/løpeturer... dessverre er her ikke mange stedene han kan løpe uten bånd, da vi bor midt i en by.... Noen tips? Vil jo ikke sulte han heller...
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Min gikk ned i vekt med slankefor fra Hills kjøpt hos veterinær. I tillegg får du gå fler og lenger turer, det er da ikke noe problem selv om man bor i by. Selv om du selv er slank, så er ikke det noen unnskyldning til ikke å røre på seg. Fysisk aktivitet og frisk luft er bra for appetitten. Anonymous poster hash: cb227...a6a
curiousss Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Det finnes mange forskjellige slankefôr-typer av forskjellige merker, så ville dratt innom til nærmeste dyrebutikk / veterinær å hørt hva som passer best for akkurat din hund, evt. fått med noen prøver for å sjekke hva han liker best. I tillegg så må jeg også si som over her; Det at du holder på å legge på deg er INGEN unnskyldning til å ikke røre på seg! Har selv hatt samma problemet, og det var ikke før jeg begynte å trene at kroppen tok opp det den trengte og litt til, så jeg fikk litt fett på kroppen Så ta det som trening for begge, og hvis du spiser mer mat og han spiser litt mindre mat (skal mye til for å SULTE en hund da de kan gå dager uten mat sånn i værstefall), så skal du se at dette går rette veien! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå