Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 23 uker på vei, og sykler til jobb (ca. 15 min). I det siste har det derimot gjort vondt og vært ømt helt nederst i magen. Jeg må ligge litt foroverbøyd på den sykkelen jeg har. Burde jeg slutte?

Anonymous poster hash: 3363e...d6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om noe, uansett aktivitet, gjør det ømt og vondt i mage og underliv bør man alltid kutte det ut og velge en mindre anstrengende aktivitet.

Jeg har ikke hatt sjangs til å sykle overhodet i hele svangerskapet pga ømhet i både underliv og mage, så det vil nok variere veldig fra person til person.

Jeg synes også det er litt ekkelt å sykle ifht eventuelle fall, men det er jo en helt annen sak.

Anonymous poster hash: 49d82...fa4
Skrevet

Er ganske sikker på at det du opplever er kynnere. Jeg får det ved den minste aktivitet. Er i utgangspunktet ikke vondt, men hvis jeg ikke roer ned det jeg holder på med kommer smertene. Føles litt som hold i hele/deler av magen. Skal ikke mer til enn at jeg går en rask tur f.eks. Fungerer derfor veldig dårlig for meg å trene. Jeg går heller rolige turer for å holde meg i aktivitet. Du bør nok vurdere å roe ned tempoet litt. Kanskje du kan gå istedet for å sykle? Uansett bør man alltid ta smerter og vondter som et hint om å roe ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...