Irja Skrevet 15. oktober 2013 #1 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg skal bestille takkekort og lurer nå på hvor. Noen dere vil anbefalle? Vi har brukt optimalprint før, men lurer på om det finnes en side man kan bestille ett og ett kort (slik at vi kan skrive personlig til alle) håndskriften min er grusom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 15. oktober 2013 #2 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg skulle foreslå Optimalprint, men... det ble litt verre når du vil bestille et og et kort med personlig trykk... Hm... har dere printer hjemme? Hva med å heller skrive de personlige takkehilsenene på pc og printe ut på litt fint papir, og så lime inn i takkekortene med sånne dobbeltsidige fotoklistrelapper eller noe? Da kan du bestille på f.eks Optimalprint, og bare fjerne den teksten som står i kortet før du bestiller. Det har jeg gjort, for jeg skal skrive personlig til hver enkelt jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 15. oktober 2013 #3 Del Skrevet 15. oktober 2013 Har brukt Shutterfly til mye jeg og er meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå