Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det to år siden det ble slutt med eksdama. Fant ut i går at hun nå har fått barn..og det gjør veldig vondt, selv om det er lenge siden det ble slutt. Når vi var sammen så holdt vi selv på å få barn, og jeg synes det gjør vondt å tenke på at hun nå har fått barn med en annen. Er det egoistisk av meg å tenke sånn?

Har vel visst om at hun fikk ny kjæreste for ett år siden, og jeg burde jo være kommet over henne helt på denne tiden, men jeg synes det er skikkelig vondt å tenke på..

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver ett innlegg om dette. Vil kanskje bare fortelle noen om det.

Jeg har alltid hatt vanskelig med å komme over jenter jeg har vært sammen med. I tillegg så har jeg en relativt dårlig selvfølelse overfor meg selv, kanskje har dette noe med at jeg ikke greier å komme over eksene, før jeg evt treffer noen ny, og det kan jo ta tid.

Måtte bare skrive litt om dette.

Anonymous poster hash: b5afa...e83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en god klem :klem: Såklart gjør det vondt når du ser hun du elsket og ville ha barn med, få barn med en annen! Men det er bare en ting å gjøre, og det er å holde hodet hevet og sende henne gode tanker og håpe at hun får et godt liv videre. Så kommer din tur en gang også :hjerte:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har opplevd det samme og forstår at du syns det er vondt - selv om det er en stund siden det er slutt. Det er rart når den ene parten går videre og stifter ny familie, mens du blir sittende igjen som tilskuer på side linja.

Jeg syns først det var veldig rart at eksen fikk barn, merkelig siden vi hadde vært sammen og snakket om det samme. I mitt tilfelle har jeg jo gått videre jeg også, så når jeg kom over at det var rart, så syns jeg ungen bare er rett og slett nydelig og gleder med på exens vegne :)

Tror du bare trenger litt tid til å venne deg til tanken. Og så må du prøve å tenke på de positive tingen som er i livet ditt og at du også kan treffe ei ny.

:klem:

Skrevet

Tusen takk for noen flotte svar :) Det gjør godt å få skrevet litt om det.

Jeg tror kanskje også at det gjør litt ekstra vondt, fordi vi prøvde en god stund på å få barn. Men så spontanabborterte hun bort et. Riktignok ganske tidlig, men allikevel ikke noe gøy.

Ts

• Liker 2
Skrevet (endret)

De fikk barn etter kun ett år sammen? Da kan du trøste deg med at hun blir alenemor om kort tid for sånne forhold varer aldri.

Skjønner at du har det vondt men det vil bli bedre etterhvert. Jeg lover.

Men du, man spontanaborterer ikke "bort" er barn. Spontanabort er ikke noe man velger selv og det kan av noen oppfattes som om du mener hun gjorde det med vilje.

Endret av Pria
Skrevet

De fikk barn etter kun ett år sammen? Da kan du trøste deg med at hun blir alenemor om kort tid for sånne forhold varer aldri.

Men du, man spontanaborterer ikke "bort" er barn. Spontanabort er ikke noe man velger selv og det kan av noen oppfattes som om du mener hun gjorde det med vilje.

Har jo tenkt at det var veldig fort for dem å få barn ja, men mellom noen så fungerer det jo også.

Jepp er klar over at spontanabort ikke er noe man velger. Bare jeg som formulerte meg litt dårlig.

Ts

Skrevet

Det hjelper ikke TS at du prøver å trøste ham ved å lyve. Mange forhold som starter med å få barn varer. Det er ingen heldig start, men det betyr ikke at det må bli slutt.

• Liker 9
Skrevet

Var sammen med exen i 8 år, han ville verken gifte seg eller ha barn noen gang.

2 år etter at vi slo opp var han gift og hadde en unge.

Svir fremdeles at jeg var "så lite verdt" for ham.

Nå blir det ikke helt det samme som for dere, siden dere faktisk forsøkte å få barn sammen...

Anonymous poster hash: dfee6...1c8
  • Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

Det er helt naturlig å reagere sånn, dere var jo et par og du elsket henne. Men det vil gå over :) Dette klarer du :hug:

Klem til deg

• Liker 1
Skrevet

Synes dette virket veldig lite mandig. Move on. Trodde at denne tråden skulle handle om at ungen kanskje var din.

Anonymous poster hash: 0ba0b...8e7
Skrevet

Min eks-kjæreste fikk barn for et år siden. Jeg var bare glad på hans vegne. Er ferdig med det forholdet, selv om det var trist da det ble slutt. Gå videre! Du får ingenting ut av å være trist over dette.

Anonymous poster hash: 56f65...744
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Synes dette virket veldig lite mandig. Move on. Trodde at denne tråden skulle handle om at ungen kanskje var din.

Anonymous poster hash: 0ba0b...8e7

Menn må da få lov til å ha følelser de også?!

Skrevet

Det kan da godt hende at dette forholdet varer.

Skal han godte seg hvis det evt. tar slutt? Hvorfor ikke prøve å gå videre med sitt liv, akseptere nuet og ønske det beste for eksen?

Anonymous poster hash: cb1f1...719

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...