AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Hei. Er som sagt 27 år. Har aldri hatt noe ønske om egne barn. Jobber selv med barn og er glade i de, men ikke nødvendigvis mine egne. Tror dere det blir å forandre seg innen 10 år? Er singel per dags dato, men har vært i et forhold på 7 år med hus, stasjonsvogn, hund og alt det der, men ønsket meg ikke barn da heller.. Anonymous poster hash: 810c0...798
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Godt mulig det vedvarer - og jeg ville ikke latt en potensiell partner tenke at "det skjer sikkert" når du aldri har kjent på følelsen. Men jeg ville ventet med på konkludere ferdig til du møter en partner du vet er en du vil dele livet med - da er det endel som endrer mening, dersom de har vært usikre. Det er stor forskjell på "tenker ikke spesielt på det" og "vil definitivt ikke har barn, ser det ikke som endel av mitt liv". Så kjente iallefall jeg noe som virket som en biologisk forsterking av eksisterende ønsker når jeg bikket 30årene, men jeg gikk fra "lyst" til "jøss, nå skjer det noe merkelig med kroppen her" - jeg merket liksom at noe i meg endret seg. Det tror jeg dog ikke skjer for folk flest som alltid har vært klare på at de ikke vil ha barn. Anonymous poster hash: 937ff...0b8
wondergirl Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har to venninner som ikke vil ha barn. De kommer neppe til å ombestemme seg, nå er de 37 år. Den ene fant seg en mann med barn fra før, og den andre giftet seg med en som heller ikke ville ha barn. Så det kommer jo mest an på deg selv :-)
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Det kan slå begge veier. Mine venninner har passert 40 med god margin, så resultatet er gitt hos disse. Av de 7-8 som ikke ønsket seg barn før 30-åra, er det bare en som ikke ombestemte seg da hun gikk inn i et seriøst forhold. Resten er småbarnsforeldre, eller ufrivillig barnløse. Anonymous poster hash: ce6dc...349 1
lashara Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er 31 år og gift med drømmemannen. Jeg ønsker meg ikke barn. Kan drømme at jeg er gravid og at det er for sent med abort. Våkner opp i panikk. Jeg har mine tvil om at det vil forandre seg. Kunne derimot godt twnkt meg en hund 2
Gjest Adriane Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg ønsket meg veldig barn frem til jeg var rundt 25. Da avtok det ønsket, og før jeg fylte 30 hadde jeg vel kommet til den konklusjonen at det ikke var så nøye om jeg fikk barn, jeg hadde ikke lenger det store ønsket. Noen år senere traff jeg han jeg nå er gift med, og med vårt forhold dukket det også opp et ønske om å få et barn med akkurat ham. Så for meg handlet det om å møte den rette personen som gjorde at jeg (igjen) ønsket meg barn, etter å egentlig ha slått det fra meg.
Gjest Anubiel Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Dette tror jeg er helt individuelt og umulig å svare på for andre enn deg selv... Selv har jeg aldri vært noe opptatt av barn, jeg har egentlig ikke likt barn. Har aldri vært barnevakt, har aldri skiftet en bleie. Har tenkt at jeg ville hatt en fantastisk liv uten barn. Men nå har det plutselig endret seg. Og det skjedde da jeg ble sammen med forloveden. Nå ønsker jeg meg barn med ham. Jeg vet det har mer å gjøre med at jeg har truffet "den rette" enn at jeg har bikket 30.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #8 Skrevet 15. oktober 2013 Det er jo bare å vente og se:) de fleste jeg kjenner fikk lyst på da de hadde vært sammen med den rette en stund. Jeg for min del hadde aldri sånn kjempelyst, men er utrolig glad for at jeg gjorde det. Gir en ny dimensjon til livet føler jeg. Og jeg har faktisk ordentlig lyst på en til nåAnonymous poster hash: 6fec7...e67
yxnyx Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg kjenner ei som alltid har vært klar på at hun ikke ønsker barn. Hun har også vært i et forhold i 15+ år. Nå fikk de nettopp sitt første barn, hun er 39. Etter det er jeg overbevist om at alt kan skje.
Atrix Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 svaret er: ........................................................................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................................................................................................................. ................................................................................................................................................................................................................................................. ................................................................................................................................................................................................................................................. ................................................................................................................................................................................................................................................. ................................................................................................................................................................................................................................................. ................................................................................................................................................................................................................................................. ................................................................................................................................................................................................................................................. ......................................... ........................................................................................................................................................................................................ ......................................... ........................................................................................................................................................................................................ ......................................... det kan bli begge deler. Kjenner folk som følte det sånn og som endte med å sterilisere seg etter hvert og kjenner til det motsatte og som endte opp med flere barn til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå