Gå til innhold

Nå er blomster bestilt

Anbefalte innlegg

Gjest MrsL
Skrevet

Fredag bestilte jeg endelig blomster :-)

Brudebuketten min blir å bestå av 5 lilla calla med litt grønt og hjerteranker (tror jeg det hette) som skal henge litt nedover. Blir kjempefint.

Bordpynten blir lilla calla i små vaser som jeg synes ser ut som reagensrør :ler: og eføy som ligger utover bordet og snor seg rundt disse "reagensrørene." I tillegg blir det antageligvis glassperler strødd på bordet. Og hvite kubbelys :-)

Brudepiken skal bære en enkel calla inn i kirken............den er også lilla.

Tror det blir bra jeg. Er bare så glad jeg ikke trenger å tenke mere på den delen av bryllupet :-) Enda en ting jeg kan krysse av på lista :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madley
Skrevet

Var det en av de fargene du viste her for noen dager siden??

Er alltid digg med et punkt mindre på lista :wink:

Gjest MrsL
Skrevet

Ja det er denne

Ja, det er deilig med alt som kan krysse ut og blomster har vært et mareritt å bestemme seg for.

Skrevet

så flott! en ting mindre å bekymre seg for!

Høres ut som det blir kjempefint.

m

Skrevet

Ahhh..det var også den callaen som jeg syntes var penest i farve. Ja, jeg var innom blomsterbutikken og fikk se rosene som skal være i min bukett og det var til å få tårer i øynene. Sååååå nydelige atte....*sukk*

Skrevet

*sukk*

Så heldig du er!Har ombestemt meg 10 ganger tror jeg for hvilken bukett jeg skal ha...ender vel opp med hageblomster i siste liten :o

Gjest MrsL
Skrevet

Har ombestemt meg mange ganger jeg også, om det er noe trøst :-) Til slutt fant jeg ut at det er bare å bestemme seg for noe og stå ved det.

Gjest MrsL
Skrevet

Håper det :-) Fikk prisen i dag og for brudebukett, 4 brystbuketter og blomster til festen og blomst til brudepiken skal jeg betale 2180,-.

Ikke verst til pris synes jeg :-)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ikke verst i det hele tatt! Og fin calla! Det blir skikkelig fint, MissG :)

Skrevet

I går var jeg og tok ut brudebukett! Den blir ca slik:

Kremhvite roser med en krans av liljekonvall rundt (littegrann heng bare)

Skrevet

Jeg har dessverre ikke bildet...Har aldri sett bilde heller..Noe jeg og dekoratøren kom frem til i går! Så jeg er veldig spent på resultatet :-)

Skrevet

Jeg gleder meg veldig til å se min, for det er min kjære som har bestilt den..... *tripper*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...