Gjest MrsL Skrevet 2. mai 2004 #1 Skrevet 2. mai 2004 Fredag bestilte jeg endelig blomster :-) Brudebuketten min blir å bestå av 5 lilla calla med litt grønt og hjerteranker (tror jeg det hette) som skal henge litt nedover. Blir kjempefint. Bordpynten blir lilla calla i små vaser som jeg synes ser ut som reagensrør og eføy som ligger utover bordet og snor seg rundt disse "reagensrørene." I tillegg blir det antageligvis glassperler strødd på bordet. Og hvite kubbelys :-) Brudepiken skal bære en enkel calla inn i kirken............den er også lilla. Tror det blir bra jeg. Er bare så glad jeg ikke trenger å tenke mere på den delen av bryllupet :-) Enda en ting jeg kan krysse av på lista
Gjest Madley Skrevet 2. mai 2004 #2 Skrevet 2. mai 2004 Var det en av de fargene du viste her for noen dager siden?? Er alltid digg med et punkt mindre på lista
Gjest MrsL Skrevet 2. mai 2004 #3 Skrevet 2. mai 2004 Ja det er denne Ja, det er deilig med alt som kan krysse ut og blomster har vært et mareritt å bestemme seg for.
Murf Skrevet 2. mai 2004 #4 Skrevet 2. mai 2004 så flott! en ting mindre å bekymre seg for! Høres ut som det blir kjempefint. m
Scorpina Skrevet 2. mai 2004 #5 Skrevet 2. mai 2004 Ahhh..det var også den callaen som jeg syntes var penest i farve. Ja, jeg var innom blomsterbutikken og fikk se rosene som skal være i min bukett og det var til å få tårer i øynene. Sååååå nydelige atte....*sukk*
Lissemor Skrevet 2. mai 2004 #6 Skrevet 2. mai 2004 *sukk* Så heldig du er!Har ombestemt meg 10 ganger tror jeg for hvilken bukett jeg skal ha...ender vel opp med hageblomster i siste liten :o
Gjest MrsL Skrevet 3. mai 2004 #7 Skrevet 3. mai 2004 Har ombestemt meg mange ganger jeg også, om det er noe trøst :-) Til slutt fant jeg ut at det er bare å bestemme seg for noe og stå ved det.
Gjest MrsL Skrevet 3. mai 2004 #9 Skrevet 3. mai 2004 Håper det :-) Fikk prisen i dag og for brudebukett, 4 brystbuketter og blomster til festen og blomst til brudepiken skal jeg betale 2180,-. Ikke verst til pris synes jeg :-)
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. mai 2004 #10 Skrevet 4. mai 2004 Ikke verst i det hele tatt! Og fin calla! Det blir skikkelig fint, MissG
*Lene* Skrevet 4. mai 2004 #11 Skrevet 4. mai 2004 I går var jeg og tok ut brudebukett! Den blir ca slik: Kremhvite roser med en krans av liljekonvall rundt (littegrann heng bare)
*Lene* Skrevet 4. mai 2004 #13 Skrevet 4. mai 2004 Jeg har dessverre ikke bildet...Har aldri sett bilde heller..Noe jeg og dekoratøren kom frem til i går! Så jeg er veldig spent på resultatet :-)
Gjest Tex Skrevet 4. mai 2004 #14 Skrevet 4. mai 2004 Jeg gleder meg veldig til å se min, for det er min kjære som har bestilt den..... *tripper*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå