Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener ikke å henge ut noen, men jeg trodde det var sånn femten års-grense ellernoe på facebook jeg.. Men tydeligvis ikke?

Er en på vennelista mi, et familiemedlem som er sånn.. 10-11 år. Skriver merkelige ting og trykker "like" på masse han ikke forstår noe av. Det er familie, eller slekt da, men jeg kjenner ham ikke, allikevel skriver han masse rart på facebook og liker alt. Selvom det er ting barn ikke forstår.

Er ikke så stort problem, men jeg kan ikke forklare det.. Er bare litt irriterende :) i virkeligheten tør han ikke snakke med meg (eller noen andre i min familie).

Er det flere som har barnevenner på fb?

Anonymous poster hash: 042c5...144

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener ikke å henge ut noen, men jeg trodde det var sånn femten års-grense ellernoe på facebook jeg.. Men tydeligvis ikke?

Er en på vennelista mi, et familiemedlem som er sånn.. 10-11 år. Skriver merkelige ting og trykker "like" på masse han ikke forstår noe av. Det er familie, eller slekt da, men jeg kjenner ham ikke, allikevel skriver han masse rart på facebook og liker alt. Selvom det er ting barn ikke forstår.

Er ikke så stort problem, men jeg kan ikke forklare det.. Er bare litt irriterende :) i virkeligheten tør han ikke snakke med meg (eller noen andre i min familie).

Anonymous poster hash: 33a99...727

Skrevet

13 år er det.

Skrevet

Det er 13 års grense på facebook, men flere som har det før fylte 13, er ikke akkurat så vanskelig.. De skriver bare at de er født i et annet årstall.. Har ingen så små barn på facebook, men hadde min fetter på 10 laget facebook hadde jeg ikke hatt noe imot å ha han på vennelisten, men jeg ville sagt ifra til foreldrene for å forsikre meg om at de var klar over at han hadde facebook siden han egentlig ikke hadde vært gammel nok. Jeg ville også sagt ifra hvis han hadde likt og gått innpå ting han ikke forsto, slik at de eventuelt (hvis han fikk lov å ha facebook) kunne tatt en liten sikkerhets oppdatering så han ikke kunne gjøre alt mulig og komme i kontakt med hvem som helst, osv.

Skrevet

Aldersgrensen er 13 på facebook, men ser stadig yngre brukere der jeg også

Skrevet

Syns det er flott jeg at foreldre lærer barna å lyve for å få det de vil! NOT!!

Anonymous poster hash: f55b0...c71
Skrevet

Syns det er flott jeg at foreldre lærer barna å lyve for å få det de vil! NOT!!

?????

Skrevet

?????

Man lyver på alderen, og foreldrene gir aksept for løgnen. Dermed lærer ungene at det er ok å lyve for å få det man vil.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...