Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ved et uhell klart å klippe av litt av øyenvippene ytterst på øyet. Klippet av kanskje halvparten av lengden, så jeg syns de ser så korte og stygge ut. Vil de vokse seg ut igjen? Eller burde jeg nappe de vekk eller noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke napp de ut igjen! Det tar lenger tid for hår å gro når hårsekken er nappen ut om du tenker på voksing versus barbering.

Jeg er relativt sikker på at øyevippene vil vokse ut igjen, og da er det jo bedre at de har en halv lengde å vokse, enn ingen lengde. Vet det er mange som sier at øyenvipper aldri vokser ut igjen, men jeg har ofte små øyevippehår som vokser seg lengre så det er bare tull. :)

Kan jeg spørre hvordan du klarte å klippe de av?

Skrevet

Okai, takk for tips :) Da lar jeg de være. Joda, nå skal du høre. Jeg hadde satt på falske øyevipper selv, og så var de litt lange ytterst, så jeg skulle bare stusse dem litt... og plutselig hadde jeg stusset litt av mine egne ekte og :P Oops!

• Liker 1
Skrevet

Haha! Jaja sånt kan skje. :fnise: Neste gnag du skal bruke falske øyevipper anbefaler jeg deg dog til å klippe dem til før du fester de :)

Skrevet

Jeg brant mine øyenvipper en gang i tenårene.
Altså litt over halve lengden forsvant.
Noen uker senere hadde de grodd ut igjen, bare nå var de mye lenger! :danse:

"En må lide for skjønnheten" - sies det.

Skrevet

Kiva: Haha ja, skal huske det ;)

Irislily: Åh, supert! Er ca en uke siden det skjedde så da får jeg bare vente tålmodig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...