Gjest Blomst83 Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Holder det virkelig så godt på varmen som det sies?Er den verdt prisen,eller betaler man også en del for merke?
globalagogo Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Aldri angret. Stor i str så jeg har xs selv om jeg er s/m til vanlig. Den er min beste vinterjakke noen sinne. Endelig en som varer mer enn en sesong, m tanke på kvalitet og ser veldig fin ut på også
Gjest Blomst83 Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Aldri angret. Stor i str så jeg har xs selv om jeg er s/m til vanlig. Den er min beste vinterjakke noen sinne. Endelig en som varer mer enn en sesong, m tanke på kvalitet og ser veldig fin ut på også Ok,takk for svar Da blir det nok en sånn. Bor på et sted hvor det fort blir under minus 30,og med en elendig blodsirkulasjon blir det raskt veldig umenneskelig å bevege seg ut så er på utkikk etter en jakke som er dyrevennlig og ikke krever at jeg har typ 10 gensere under for å ikke fryse i hjel.
globalagogo Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Den er veldig varm:) pluss for lengden. Og glidelåsen går langt opp. Pelshetta varmer godt!
Supraspinatus Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Ok,takk for svar Da blir det nok en sånn. Bor på et sted hvor det fort blir under minus 30,og med en elendig blodsirkulasjon blir det raskt veldig umenneskelig å bevege seg ut så er på utkikk etter en jakke som er dyrevennlig og ikke krever at jeg har typ 10 gensere under for å ikke fryse i hjel. -30g? Da er bomullsjakkene til fjällreven gode også, men de har vel kanskje dun i seg? Med dyrevennlig mener du da uten noe som helst dyrefiber (ull, dun, pels, etc)?
Gjest Blomst83 Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 - 30 g ja. Ja det er det jeg mener med dyrevennlig.
Mariahamm Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Hvilke farge ville dere kjøpt i? Jeg skal kjøpe den nå, men klarer ikke bestemme meg. Står mellom navy eller svart.
Gjest Blomst83 Skrevet 15. oktober 2013 #8 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg tror jeg går for det black/brown
Gjest Blomst83 Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 Da var jakka kjøpt,og det var den siste hun hadde igjen i str min Så nå håper jeg at jeg er ferdig med måtte fornye jakka hver sesong. Har gått for billigvarianter år etter år,og kledd på meg lag på lag i et håp om ikke fryse i hjel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå