Gå til innhold

Ikea or death?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner du din Ikea? Eller har du en svart sjel.....?

http://ikeaordeath.com/

IKEA is that friendly shop where you get cheap furniture from the inside of a giant, unending warehouse. Black metal is the kind of music that sounds like someone screaming while trapped inside a burning church. They each possess a fervent fan base. And to tell you the truth, the names of the furniture in IKEA sound a lot like the names of black metal bands. Consider this quiz an educational way to learn the difference between the two. It doesn’t matter if you know who Burzum is or if you’ve ever sat in a Preben chair – it’s time to have some kvlt fun. Death to false furniture!

Jeg scora 18/20 - er visst på tide med en Ikea-tur igjen, hadde selvfølgelig forventa perfect score :fnise:

Anonymous poster hash: 15cc7...107
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk 19/20. Må si testen er nok veldig enkel for oss som er i fra Skandinavia. Vi kjenner igjen om det er et "tulleord" som flere av metallbanda har, eller "ekte" ord, slik alle IKEA møblene har :)

Anonymous poster hash: 7e1ca...f1f

• Liker 3
Skrevet

Jeg benytter selvfølgelig sjansen til å si at jeg fikk 20/20. :danse:

Skrevet

19/20! Irriterende :fnise:

Skrevet

Alt rett, selv om jeg ikke kjente til alle IKEA-tingene eller hadde hørt om noen av bandene! Ordbildet er ganske avslørende for oss norskiser mht hva som er hva.

Skrevet

Jeg benytter selvfølgelig sjansen til å si at jeg fikk 20/20. :danse:

Jeg og!!Jeg og!! :fnise:

...og vet ingenting om Black metal... ;)

• Liker 1
Gjest Seajewel
Skrevet

You scored 20 out of 20! Congrats you are...

True Kvlt.

Skrevet

18/20 på både meg og mannen. Samme feilene på oss begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...