Gå til innhold

Ferieflørt har kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå i høstferien så var jeg på ferie med noen kompiser, vi hang med et par jenter og jeg fikk skikkelig god kontakt med hu ene, så ja endte opp med at vi rota litt her og der vi var sammen og hang sammen i 6dager og koste oss..

Før vi dro så fikk jeg facen hennes, jeg la henne til da så jeg at hun var i et forhold?? På Fb står det at de har vært sammen siden 2011... Jeg bor langt oppi nord og hun bor i kristiansand så jeg kommer ikke akkurat til å møte henne igjen antar jeg, men burde jeg gi beskjed til kjæresten via face eller glemme hele greien?

Anonymous poster hash: 8a61f...06e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange kommer til å si at han ikke har vondt av det han ikke vet, sånn er det på Kvinneguiden. Men: Bare det at du spør her tilsier at du har såpass moral og samvittighet at det vil plage deg om hun slipper unna med utroskap. I tillegg var dette tydeligvis ikke bare to minutters dumskap, men hun opprettholdt det i flere dager. Det er mye mulig hun vil fortsette med dette, når hun ikke angret seg umiddelbart, og typen aner altså ingenting.

Jeg synes personlig du definitivt bør si fra - både fordi det er riktig og fordi det ellers vil plage deg. Kjipt for henne, men hun har bedt om det.

Anonymous poster hash: dd7fe...54f

• Liker 4
Skrevet

Vær forresten forberedt på at folk sier at du bør la være av hensyn til kjæresten hennes. Vikarierende argument, over lang tid er det naturligvis best at han får vite om hennes langt mørkere side så tidlig som mulig. Jeg hadde ment du kunne latt det gå om hun angret seg raskt, men når det pågår over flere dager er det noe helt annet.

Skrevet

Vær forresten forberedt på at folk sier at du bør la være av hensyn til kjæresten hennes. Vikarierende argument, over lang tid er det naturligvis best at han får vite om hennes langt mørkere side så tidlig som mulig. Jeg hadde ment du kunne latt det gå om hun angret seg raskt, men når det pågår over flere dager er det noe helt annet.

Det jeg tenker, hadde ikke vurdert å si det om det hadde vært et ONS og hun hadde vært shita full.. Men jeg vet jo ikke hvordan forhold hun har til kjæresten, hva om de har åpent forhold? Bør jeg snakke med jenta først? Men Jenta er jo veldig ung...

Skrevet

Det jeg tenker, hadde ikke vurdert å si det om det hadde vært et ONS og hun hadde vært shita full.. Men jeg vet jo ikke hvordan forhold hun har til kjæresten, hva om de har åpent forhold? Bør jeg snakke med jenta først? Men Jenta er jo veldig ung...

For å si det sånn: Om de først mot formodning har et åpent forhold, skjønner hun vel at du bare er en bra fyr med ryggrad som ville gjøre det rette. Da er ingen skade skjedd. Har de ikke et åpent forhold, vel, da hjalp du en annen fyr med å se trekk ved dama det er bedre at han finner ut nå enn om noen måneder eller år.

Eneste unntaket jeg kan se er hvis de har er åpent forhold der de ikke skal fortelle hverandre om det de finner på med andre, men det er ganske sjeldent. I tillegg ville det jo da vært det naturligste i verden at hun fortalte deg om det, ikke minst da dere ble venner på Face. Kanskje det kunne ødelagt ferieflørten, men hun måtte jo ha fortalt deg det innen nå.

Så som sagt, du bør si fra til ham. Jeg ser ikke helt nytten i å gå via henne. Skjønner tanken, men tror det er meningsløst her. Hadde du kjent typen hennes kunne du sagt "Innrøm det for ham selv, ellers sier jeg det til ham", men nå vil hun jo bare påstå at hun har snakket med ham.

• Liker 4
Skrevet

For å si det sånn: Om de først mot formodning har et åpent forhold, skjønner hun vel at du bare er en bra fyr med ryggrad som ville gjøre det rette. Da er ingen skade skjedd. Har de ikke et åpent forhold, vel, da hjalp du en annen fyr med å se trekk ved dama det er bedre at han finner ut nå enn om noen måneder eller år.

Eneste unntaket jeg kan se er hvis de har er åpent forhold der de ikke skal fortelle hverandre om det de finner på med andre, men det er ganske sjeldent. I tillegg ville det jo da vært det naturligste i verden at hun fortalte deg om det, ikke minst da dere ble venner på Face. Kanskje det kunne ødelagt ferieflørten, men hun måtte jo ha fortalt deg det innen nå.

Så som sagt, du bør si fra til ham. Jeg ser ikke helt nytten i å gå via henne. Skjønner tanken, men tror det er meningsløst her. Hadde du kjent typen hennes kunne du sagt "Innrøm det for ham selv, ellers sier jeg det til ham", men nå vil hun jo bare påstå at hun har snakket med ham.

Jeg tenker jo at idet jeg sier det til fyren hennes så sier han bare at jeg lyver og alt bullshit.. er så jævla typisk. Men jeg vet ikke jeg, hva ville dere andre gjort om dere fant ut at ferieflørten hadde kjæreste?

Jenta er forresten under 18, vet ikke hvor gammel typen hennes er.. Men over til noe annet, er det ikke litt merkelig i hovedsak å dra på "party"ferie uten kjæresten?

Skrevet

Mulig han sier du bare lyver, men da slipper du i hvert fall å plages av dette, og han holdes heller ikke for narr. Om det er deg han blir sur på er det i hvert fall bare hans egen feil, mens du er ferdig med saken. Du sletter Face-meldingen og lever videre på andre siden av landet, mens han har alle fakta på bordet og tolker dem som han vil.

Og jo, jeg synes det er rart å reise på sånne ferier uten typen, i hvert fall om det bare var hun og en venninne eller to som dro. Folk er forskjellige, men hadde ikke falt meg inn.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...