Gå til innhold

Problemer med matlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke noe særlig matlyst for tiden, og det er vanskelig å få i seg noe som helst, jeg føler meg aldri sulten og blir bare kvalm hver gang jeg prøver å få i meg noe.

I dag har jeg spist en banan og en av de små posene med knaskegulrøtter, og jeg ser jo selvfølgelig at det er alt for lite, men jeg må liksom presse det i meg. Nå drikker jeg bare vann, så det kan jo være en idee å bytte ut det med noe mer kaloririkt, men jeg vil at det skal være sunt likevel og uten masse unødvendig sukker..

Noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: 815e7...4cc

Anonymous poster hash: 815e7...4cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meieriprodukter som smør, ost, fløte og h-melk.

Til nøds sjokomelk.

Rull f.eks. ost rundt grønnsaker når du spiser dem.

Bland usaltet smør, og litt fløte i kaffen. Pisk eller blend. Smaker fortreffelig.

Dypp alle grønnsaker i olivenolje. Krydre gjerne oljen med hvitløk og litt cayennepepper.

Ta salt på det du spiser.

Stekte poteter med havsalt. Kutt 0,5cm skiver av poteter. Vend dem i olje og salt. Bak dem i ovnen på 220 grader. Snu dem hver 10 minutt til de har blir stekt godt nok for deg. Ta mer olje på rett før servering.

Gjest Nanne70
Skrevet

Smoothie av frosne bringebær eller blåbær, Extra Virgin kokosolje, et rått egg og litt knuste linfrø, evt litt søtningsmiddel. Mettende, næringsrikt og godt :) Kan love deg at du ikke kjenner noe til egget i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...