AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg var hos flørten min igår, vi har flørta i rundt en måned og har den siste uken begynt å bli litt mer intime. Med det mener jeg at vi har begynt å ta mer på hverander og sitte mer inntil hverandre. Vi er begge sjenerte når det kommer til slike ting, men vi tar ting i vårt tempo Uansett, hun satt i armkroken min og vi så på film (komedie) og plutselig hørte jeg snufse og hikste. Jeg fikk litt småpanikk, fordi jeg ikke er noe god p åå takle når folk gråter. Spesielt ikke folk jeg bryr meg om, men jeg tok meg til motet og spurte hva som var galt, hun sa det ikke var noe og jeg spurte om hun var helt sikker. Hun nølte litt med fortalte at hun i det siste hadde følt seg litt nedfor de siste to ukene og at hun helst bare ville være hjemme egentlig. Hun hadde ikke særlig lyst til å dra på skolen, selv om hun fikk overbevist seg selv om å dra til slutt og hun hadde vært veldig sliten i det siste. Når hun fikk meldinger av meg derimot ble hun alltid glad og hun gledet seg til å møte meg. Men når det gjaldt alt annet følte hun seg utbrent. Vi pratet litt rundt dette og jeg foreslo for henne at vi kunne jo gjøre noen av hobbyene hennes sammen en dag, noe hun sa ja til. Hun ga meg en lang klem også fortsatte vi å se på filmen. Vi avtalte ikke hva vi skulle gjøre eller når, vi har begge litt hektiske perioder på skolen nå. Hun liker å male og sy. Ingen av disse tingene kan jeg egentlig bidra noe til, men jeg tenkte vi kanskje kunne gå på en utstilling av noe slag. Jeg sendte henne melding idag og spurte om hvordan det gikk med henne og hun sa det gikk litt bedre etter hun hadde fått pratet om ting. Er det noe mer jeg kan gjøre for henne, jeg kan ærlig talt si jeg er forelsket og jeg vil at hun skal ha det bra. Er det noe mer jeg kan gjøre for å hjelpe henne tror dere? Anonymous poster hash: 5de78...4f0
Magnifique Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Hei. Du høres ut som en hyggelig gutt! Og så bra at hun følte at hun kunne snakke ut om følelsene sine til deg. Det høres ut som om hun kanskje er litt sliten for tiden? Hvis det i tillegg er mye å gjøre på skolen, så er det lett å føle seg både energi og initiativløs. Men det er bra at hun blir glad når hun får meldinger av deg. Jeg tror du gjør en god nok jobb sånn som det er nå. Bare fortsett å ta initiativ, men la henne ta litt initiativ også. Spør om dere skal dra på en kunstutstilling en dag - det var smart - Lykke til! 6
Baddi Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Ta å mal med henne og ha det hyggelig, og kan jo være oppmuntrene for henne å ha med en som ikke kan det;-) Ellers vil jeg si du gjør det bra så langt. Vær der og lån henne et øre når hun trenger, støtt henne og snakk om tingene med henne. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Veldig fint taklet av deg Du virker som en fantastisk gutt Anonymous poster hash: 197a8...547 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Fortsett sånn! Verden skulle hatt mange flere gutter som deg Anonymous poster hash: 55876...4e6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå