Gå til innhold

Hva driver vi med? Begjær på høyt plan, følelser og drama!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært fint å ikke blitt dømt for dette innlegget jeg skriver, jeg vet at det er galt av meg å "drive" på med bestevennen min som allerede har dame. Håper det finnes noen der som kan sette seg inn i dette, for akkurat nå har jeg mistet helt bakkekontakt! Ikke kom med noen moral-preken fordi jeg vet at dette er feil av oss begge! Men ingen klarer å la hverandre være i fred dessverre.

Jeg har vært bestevenn med en fyr i over 5 år, og han har dame. Vi ble kjent når jeg var sammen med exen, og rett før det ble slutt mellom jeg og exen ble han sammen med ei. Jeg har aldri sett på han som noe annet enn bare venn, men dette har snudd helt nå. Vi vet alt om hverandre og er ganske like personlig, har samma vennegjeng, har jobbet sammen, og nå studerer på samme Universitet. Uansett, alt begynte i tidlig vår da vi satt å studerte sammen vær dag i over 6 måneder, og etter det ble kjemien mellom oss ganske annerledes. Alt gikk i fra et uskyldig vennskap til flørting til sex på byen da jeg bare kastet meg over han... I sommer ble alt snudd på hodet der vi begynte å møtes i smug både i helger og hverdager, vi har vært på resturant, hilst på familiene til hverandre og alt "kjærester" egentlig gjør sammen. Vi har hatt mye sex på fylla, men også mye sex i hverdager da vi har møttes for å se "film"!

Etter mye fram og tilbake dro jeg til Italia i en måned for å glemme han, men når jeg kom hjem ble jeg invitert på en fest hos en venn av meg... Når jeg kommer til festen så kommer plutselig "Emil" springende inn og setter seg ned med meg. Han hadde vært på famileselskap med damen, og han klaget mye over hvor han hadde kjedet seg osv... Kvelden gikk og alt resulterte i at vi rotet på byen og blækket på et nachspil sammen der vi IKKE hadde sex. Vi gikk direkte fra nachspiellet til en resturant og tok noen øl og spiste noe mat, der satt vi i 5 timer og pratet, kysset, holdt hendene til hverandre og han fortalte meg at han likte meg. Jeg ble ganske glad når han sa at han likte meg, men jeg spurte han rett ut hvorfor han behandlet meg slik når han var sammen med en annen, og jeg spurte han om han egentlig hadde følelser for damen hans. Han svarte bare ved å flire og han så rett ut i lufta og bare snakket bort spørsmålet, han bare kysset meg å sa at han likte meg. Etter vi hadde vært på resturant holdte han handen min og kysset meg offentlig midt i byen, og han lurte på om vi kunne sees til uken.

Uansett, etter dette møttes vi til uken på lesesalen der vi "leste" sammen og snakket mye med hverandre, så sees vi i helgene. Vi går liksom å gjemmer oss hele tiden. Jeg blir veldig ustabil psykisk av det vi driver med fordi jeg føler meg som en dritt med tanke på at han har dame, og nå driver damen og sender meg meldinger og vil møte meg? Damen hans er ingen venninne men en bekjent og hun spør plutselig om vi skal møtes med masse smilefjes i meldingen... Hun bør jo ha noen anelse hva vi eller han driver med?

Derfor ble jeg lei meg og tok tak i problemet så jeg ringte han og sa:" Nå er det meg eller damen din, jeg klarer ikke dette noe mere. Jeg føler meg som nummer 2, og jeg har virkelig fått følelser for deg. Han ble helt fra seg i telefonen og han begynte å grine, nå har det seg slik at han sa at han ville være sammen med henne fordi de hadde de bra akkurat nå, og om han ble singel så kunne han tenkt seg å date meg. Jeg ble som sagt lei meg, og svarte med at jeg trengte avstand fra han så jeg ba han holde unna meg. Nå sist sa han at damen hans kom sikkert til å vite hva vi har gjort en dag fordi alle rundt oss vet det, og han smiler mens han sier det... Er det slik at han vil at hun skal vite det slik at hun slår opp? Eller hva betyr det?

Så nå har jeg slettet han fra facebook, snapchat, og egenlig overalt.. Men så ble jeg invitert på en fest forleden av en kompis, og jeg sa at jeg ikke ville komme hvis "Emil" var der, og han sa han ikke var der så jeg dro. Men når jeg kommer til festen så sitter han i sofaen å smiler litt beskjedent til meg. Jeg ble helt ustabil og spurte han om jeg kunne prate med han, så vi gikk inn på et rom. Alt dette resulterte i at vi gikk hjem til meg å "pratet" men alt ente med at vi hadde sex og han lå over IGJEN. Dagen etterpå så vi film og kysset hverandre og holdte hender igjen, og vi hadde sex flere ganger etter det. Når han dro sa han til meg at vi kunne sees til uken, og at vi kunne prates på facebook osv.

Så jeg ventet på at han skulle ta kontakt og det gjorde han, og dette resulterte i at vi møttes på lesesalen for å "lese" sammen igjen, men alt endte med at vi satt å pratet sammen i 2 timer på en caffe.. Når jeg pratet med han fikk jeg en veldig god følelse av at vi hadde noe på gang, men når jeg kom hjem begynte jeg plutselig å gråte og slik har det vært mange ganger nå! Så jeg har ikke tatt mer kontakt med han nå, og det er snart en uke siden vi møttes, men han sendte meg en del meldinger i helgen som jeg ikke svarte på med det første, fordi jeg føler han fucker med hodet mitt. Etter jeg møtte han sist har jeg virkelig prøvd å kutte han ut fordi han går jo aldri i fra dama uansett, og jeg klarer ikke mer av dette her og nå! I helgen dro jeg ut og det ble postet mange bilder av meg med masse venner osv, og han begynte selvfølgelig å like bildene noe som igjen gjør meg usikker....

Han vet at jeg har følelser for han, og han sier at han liker meg' men han har det bra med damen akkurat nå og da ber jeg han ikke ta noe mer kontakt. Men alt resulterer i at vi alltid havner opp sammen, og han vil ikke gi slipp på meg. Hva er det han egentlig driver med? Jeg klarer ikke å møte han med tanke på dama lengre, og grunnen til at jeg trodde han ville slå opp med henne var pga at de har slitt mye i forholdet ganske lenge. Jeg vil at han skal slå opp med henne og bli sammen med meg, men jeg kan ikke si eller gjøre noe mer en det jeg allerede har sagt og gjort. Nå er det like før jeg rømmer fra han igjen, jeg klarer ikke mere!

Anonymous poster hash: ab8df...dbd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten er han veik eller så bruker han deg.

• Liker 4
Skrevet

Det er også viktig å få frem at alle rundt oss merker at det er noe mellom oss, og han gir meg mye oppmerksomhet osv. Og han er nesten aldri hjemme hos damen, han rømmer liksom litt fra henne. Og han er veldig konfliktsky og mangler litt tro på seg selv, og dette er ikke noe jeg mangler så føler han vokser mye når han er med meg fordi jeg gir han veldig mye.

Faen jeg er lost!

Skrevet

Veik?

Skrevet

Uff.. Han har deg som en reserve.. Beklager, men han behandler både deg og dama som dritt!! Om noe går skeis med dama vet han at du stiller opp i hennes plass med en gang, men inntil det skjer er han med dama.. Det skjønner jeg er utrolig sårt, men han har faktisk valgt dama fremfor deg. Gå din vei med hevet hode!

• Liker 3
Skrevet

Hva skal vi si egentlig?

Du sier du vet det er feil, vil ikke ha noen "moralpreken". Så jeg forstår det slik at alle negative svar vil bli ignorert? Hvis man er ærlig nok til å si at en fyr som er utro MED deg en gang i tiden vil være utro MOT deg?

Jeg vet ikke helt hva slags råd du forventer, det er vel å anta at du vet hva slags fyr du har med å gjøre.

Anonymous poster hash: 9022e...771
  • Liker 2
Skrevet

Uff.. Han har deg som en reserve.. Beklager, men han behandler både deg og dama som dritt!! Om noe går skeis med dama vet han at du stiller opp i hennes plass med en gang, men inntil det skjer er han med dama.. Det skjønner jeg er utrolig sårt, men han har faktisk valgt dama fremfor deg. Gå din vei med hevet hode!

Ja, han gjør kanskje det... Jeg er så lost for tiden så jeg ser ikke meg selv lengre.. Jeg har sluttet å spise, sove og alt! Men ja, med tanke på at jeg er trist etter å ha møtt han så må det være tegn på noe negativt! Men jeg vil ha han og ingen andre, er det noe jeg kan gjøre for å få han?

Skrevet

Veik?

Tør ikke gjøre det slutt med damen.

Skrevet

Hva skal vi si egentlig?

Du sier du vet det er feil, vil ikke ha noen "moralpreken". Så jeg forstår det slik at alle negative svar vil bli ignorert? Hvis man er ærlig nok til å si at en fyr som er utro MED deg en gang i tiden vil være utro MOT deg?

Jeg vet ikke helt hva slags råd du forventer, det er vel å anta at du vet hva slags fyr du har med å gjøre.

Ja, han gjør kanskje det... Jeg er så lost for tiden så jeg ser ikke meg selv lengre.. Jeg har sluttet å spise, sove og alt! Men ja, med tanke på at jeg er trist etter å ha møtt han så må det være tegn på noe negativt! Men jeg vil ha han og ingen andre, er det noe jeg kan gjøre for å få han?

Hva skal vi si egentlig?

Hva skal vi si egentlig?

Jeg tar gjerne i mot negative svar om han og meg. Men jeg har faktisk vært utro selv mot min forrige ex, så jeg kan ikke si noe på han. Men jeg kunne aldri ha vært utro mot han og det har jeg allerede sagt.

Skrevet

Vel, du har sagt rett ut "velg meg eller dama" og han valgte dama, er nok ikke så mye mer du kan gjøre.

Vil du egentlig ha han da, når du vet du er andrevalget?

• Liker 3
Skrevet

Vel, du har sagt rett ut "velg meg eller dama" og han valgte dama, er nok ikke så mye mer du kan gjøre.

Vil du egentlig ha han da, når du vet du er andrevalget?

Jeg klarer bare ikke å innse at han valgte dama, fordi han tar kontakt med meg enda. Jeg ba han om å la meg være i fred, men han holder meg på gress og da begynner jeg og tenke " Kanskje, om, men, hvis" osv.... Jeg vil absolutt ikke være en nummer 2, så jeg prøver å komme meg unna han men det går bare ikke.

Skrevet

Hvofor puler du på gutter som har dame?

Fordi de er så trofaste og til å stole på?

• Liker 1
Skrevet

Hvofor puler du på gutter som har dame?

Fordi de er så trofaste og til å stole på?

Fordi jeg er forelsket og tror at det kommer til å bli noe mer mellom oss... Men det kommer sikkert ikke til å skje! Jeg aner ikke hva jeg driver med lengre for å være ærlig.

Gjest Elseby13
Skrevet

Vær beinhard mot deg selv og kutt kontakt helt. Slutt med festing og sosiale tilstelninger for en periode. Det er det eneste som hjelper. Ellers vil du ødelegge deg selv.

Skrevet

Av erfaring kan jeg si at dersom dere to blir sammen, så blir denne oppførselen hans noe som kommer til p sitte dypt i deg og utgjøre problemer i forholdet.

Jeg var i en litt liknende situasjon, bortsett fra at han kun hadde følelser for en annen også - de gjorde aldri noe,

Jeg brukte lang tid på å komme over egen følelse av å være "verdt mindre", "Nr.2", "hva hvis - hvorfor gjorde han slik og slik" - og jeg kan ikke se for meg at jeg hadde kommet over det hvis det var i den skala dere to holder på.

Han behandler deg ekstremt respektløst, og det i seg selv er jo et ganske stort nei-argument for ham.

Ja, han har nok følelser for deg på flere plan - men han respekterer absolutt ingen i sin nærhet.

Er det en egenskap du vil ha i en partner?

Anonymous poster hash: 9e4d6...ff1
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal han være sammen med en dame han har slitt mye i forholdet med, når han kan være sammen med deg, som han passer bedre sammen med? Dere var venner før dere ble elskere, dere kjenner hverandre.

Han VET at du er ei dame han liker, så hvorfor i all verden tviholder han på dama som han ikke går så godt sammen med når han kan være sammen med deg?

Det høres ut som at dere har en spesiell kjemi, at dere liker hverandre fra før osv. Det naturlige hadde vært at han gjorde det slutt med dama og ble sammen med deg, da du sa at du hadde følelser for han.

Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke gjør det, når han egentlig viser med alt annet at det er deg han vil ha.

Skrevet

Noen liker seg i en situasjon med to damer, det gjør noe med deres selvtillit, mens du vil miste selvfølelsen din over tid om dette fortsetter. Er du villig til det, å se tilbake på denne tiden der du ga så mye av deg selv uten å få noe tilbake og være nummer to som kom løpende til han hver gang han smilte?

Anonymous poster hash: 1bab1...1d2
  • Liker 3
Skrevet

Vær beinhard mot deg selv og kutt kontakt helt. Slutt med festing og sosiale tilstelninger for en periode. Det er det eneste som hjelper. Ellers vil du ødelegge deg selv.

Ja, det er vel kanskje det beste jeg kan gjøre. Men jeg vil ha han, og jeg vil at han skal bli lei seg når jeg kutter kontakt fordi vi er ment for hverandre. Er det noe jeg kan gjøre for å få han til å innse at jeg er den han skal satse på? Hva om jeg kutter all kontakt å går videre, og han ser at jeg begynner å date andre menn? Bør han ikke kjenne på det å miste meg?

Skrevet

Noen liker seg i en situasjon med to damer, det gjør noe med deres selvtillit, mens du vil miste selvfølelsen din over tid om dette fortsetter. Er du villig til det, å se tilbake på denne tiden der du ga så mye av deg selv uten å få noe tilbake og være nummer to som kom løpende til han hver gang han smilte?

Anonymous poster hash: 1bab1...1d2

Jeg har allerede mistet meg selv, og det er en lang veg tilbake til meg selv igjen. Det som er så trist er at før vi begynte å drive på så hadde jeg verdens beste selvtillit og jeg elsket livet, jeg hadde mye livsglede og smilte til alle rundt meg. Nå sitter jeg her knust og har ingenting mer å gi. Jeg føler at jeg har gitt han hele meg, og det eneste jeg har fått tilbake er å være den han tar kontakt med når det passer han. Jeg har brukt lang tid på å bli så sikker på meg selv som jeg var før jeg begynte med han, men nå må jeg bygge meg opp selv igjen og det kommer til å ta tid. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Og saken gjør det ikke enklere at damen han vil møte meg? Jeg skjønner ingenting nå....

Skrevet

Er det noen som kan gi meg oppskriften på å komme meg videre? Jeg vil at han skal kjenne på at jeg faktisk går videre, og jeg vil at det skal gjøre vondt hos han. Nå har han bare levd på en rosa sky og han har hatt 2 kvinner, og han har såret meg mer enn noe annet. Hva om han tar kontakt, bør jeg svare, eller ignorere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...