Gå til innhold

Hvilken kroppsfasong har jeg? Bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg har lyst til å begynne å kle meg etter kroppsfasongen min, så jeg håpte dere kanskje kunne hjelpe meg med å se hvilken kroppsfasong jeg har?
Tar også gjerne imot tips om klær som dere mener hadde kledd meg post-37809-0-76780500-1381791179_thumb.j

Anonymous poster hash: 09f85...834

Skrevet

Jeg vil si at du har timeglassfasong.

Anonymous poster hash: 191e6...e07
Skrevet

En timeglassfasong, ja. Men det ser ut som at du har ganske høye hofter. Det kan selvsagt bare være bildet, du får vurdere selv. Da burde du i såfall være forsiktig når du markerer midjen din. Bruk smalere belter enn det som er anbefalt for timeglassfasongen generelt, slik at beltet ikke avkorter midjen din. For trange kjoler og bodycon-kjoler vil få deg til å se større ut enn det du egentlig er, da hoftekammene legger noen "urettmessige" cm høyere opp :)

Når det er sagt, så du veldig sprek ut. Det er ikke noe galt i å ha høye hofter, altså.

Anonymous poster hash: 7857d...a5b
Skrevet

Vel, det der er vel et ganske så obvious timeglass. Flott. :)

Skrevet

En timeglassfasong, ja. Men det ser ut som at du har ganske høye hofter. Det kan selvsagt bare være bildet, du får vurdere selv. Da burde du i såfall være forsiktig når du markerer midjen din. Bruk smalere belter enn det som er anbefalt for timeglassfasongen generelt, slik at beltet ikke avkorter midjen din. For trange kjoler og bodycon-kjoler vil få deg til å se større ut enn det du egentlig er, da hoftekammene legger noen "urettmessige" cm høyere opp :)

Når det er sagt, så du veldig sprek ut. Det er ikke noe galt i å ha høye hofter, altså.

Anonymous poster hash: 7857d...a5b

Stemmer nok at jeg har høye hofter ja. Er litt av et mareritt når jeg skal prøve bukser for å si det sånn. Det ender som regel med at de stopper midt på hoftene og at jeg enten ikke får igjen buksa eller at jeg blir seendes ut som en dårlig stappa muffin. Og jeg er jo ikke feit heller selv om det ser sånn ut med de buksene :P

Uansett, takk for tips!

Skrevet

Timeglass ja. Du ser skikkelig bra ut! :)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg ville tippet på vase jeg.

Grunnen til at jeg sier det er at mønsteret i kjolen jukser øyet litt på bildet.

Nå er det ikke verre enn at en vase ikke har like smalt liv i forhold til bryst- og hoftevidde som et timeglass.

Kjenner godt igjen poenget med hofteben ja.

Blyantskjørt, 50-tallskjoler (fasongmessig), v-hals i gensere og cardigans. Fokuser på livet ditt med brede belter i livet, enknapps figursydde blazere og korte cardigans.

Du kler nesten alt med den figuren (uansett om det er vase eller ekte timeglass), men det er mye lettere å kle en vase enn et timeglass.

Endret av Lille-pus
Skrevet

TS her!

Timeglass ja. Du ser skikkelig bra ut! :)

Takk :)

Jeg ville tippet på vase jeg.

Grunnen til at jeg sier det er at mønsteret i kjolen jukser øyet litt på bildet.

Nå er det ikke verre enn at en vase ikke har like smalt liv i forhold til bryst- og hoftevidde som et timeglass.

Kjenner godt igjen poenget med hofteben ja.

Blyantskjørt, 50-tallskjoler (fasongmessig), v-hals i gensere og cardigans. Fokuser på livet ditt med brede belter i livet, enknapps figursydde blazere og korte cardigans.

Du kler nesten alt med den figuren (uansett om det er vase eller ekte timeglass), men det er mye lettere å kle en vase enn et timeglass.

Takk for tips! Skjønner riktignok ikke helt hva du mener med at mønsteret på kjolen jukser øyet litt? Det er forresten en svart genser og strømpebukse jeg har på meg, og ikke noen kjole :P Genseren og strømpebuksa er jo så tilsittende at de former seg perfekt etter kroppen så jeg lurer veldig på hva du mente?

Timeglassfigur med høye hofter kalles også for 8-tall, kanskje du finner noen tips og råd her: http://manet.blogg.no/1265370398_05feb2010.html

Skal sjekke ut den linken!

Gjest Lille-pus
Skrevet

TS her!

Takk :)

Takk for tips! Skjønner riktignok ikke helt hva du mener med at mønsteret på kjolen jukser øyet litt? Det er forresten en svart genser og strømpebukse jeg har på meg, og ikke noen kjole :P Genseren og strømpebuksa er jo så tilsittende at de former seg perfekt etter kroppen så jeg lurer veldig på hva du mente?

Skal sjekke ut den linken!

Nei det skjønner ikke jeg heller når jeg plukker opp bildet på laptop'en og ikke på telefonen... :fnise:

Tar du noen mål så finner du ganske fort ut om du er mest timeglass, vase eller lollipop.

Jeg er faktisk litt i tvil her nå når jeg ser bildet i et større format.

Et brukelig tips er også å bruke denne siden.

Modellene er valgt med omhu, ingen av dem er de typiske fotomodellene... og det er med hensikt.

Skrevet (endret)

Hva med meg da? :)

Endret av Isolde
Skrevet

Vase. Just Ask trinny and susannah ;)

Anonymous poster hash: 7e2c8...d55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...