AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 En venn har kjæreste, og før sto det "i et forhold med X" Jeg er ikke venn med X, men nå så jeg tilfeldigvis at det bare står "i et forhold" uten navnet, kan det bety at X har fjernet forholdet fra facebook? Eller..? Anonymous poster hash: ebc14...215
DysterPytten Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 eller at X har fjernet seg fra facebook.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 eller at X har fjernet seg fra facebook. Selv om jeg ikke er venn med X ser jeg jo at h*n ikke har gjort det.. Uff, får ringe vennen min i morgen å høre om noen trenger en drinking buddy <3 Anonymous poster hash: ebc14...215 1
Gjest Euforia Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Det må ikke bety det, det kan også bety at personen bare har "i et forhold". Kjæresten min har "i et forhold med *meg*", mens jeg har bare "i et forhold". (vil unngå snokingen fra mine stalkervenninner)
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Det må ikke bety det, det kan også bety at personen bare har "i et forhold". Kjæresten min har "i et forhold med *meg*", mens jeg har bare "i et forhold". (vil unngå snokingen fra mine stalkervenninner) Joda, men sto navn før.. Anonymous poster hash: ebc14...215
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Men det er vel slik at hvis den ene parten "sletter" forholdet, så vil det heller ikke stå at den andre parten er i et forhold? Facebook-forhold må vel være gjensidige? Anonymous poster hash: 6da47...dda
Gjest Miranda2011 Skrevet 15. oktober 2013 #8 Skrevet 15. oktober 2013 En venn har kjæreste, og før sto det "i et forhold med X" Jeg er ikke venn med X, men nå så jeg tilfeldigvis at det bare står "i et forhold" uten navnet, kan det bety at X har fjernet forholdet fra facebook? Eller..? Anonymous poster hash: ebc14...215 Det betyr at X har fjernet navnet på personen, men ikke at han er i et forhold
Gjest Wanderlust Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 Men det er vel slik at hvis den ene parten "sletter" forholdet, så vil det heller ikke stå at den andre parten er i et forhold? Facebook-forhold må vel være gjensidige? Anonymous poster hash: 6da47...dda Jeg er ganske sikker på at kun navnet fjernes og at man må gjøre det selv.
Gjest Miranda2011 Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 Men det er vel slik at hvis den ene parten "sletter" forholdet, så vil det heller ikke stå at den andre parten er i et forhold? Facebook-forhold må vel være gjensidige? Anonymous poster hash: 6da47...dda Nei det trenger ikke å være gjensidig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå