Gå til innhold

I et forhold på facebook uten navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn har kjæreste, og før sto det "i et forhold med X"

Jeg er ikke venn med X, men nå så jeg tilfeldigvis at det bare står "i et forhold" uten navnet, kan det bety at X har fjernet forholdet fra facebook? Eller..?

Anonymous poster hash: ebc14...215
Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller at X har fjernet seg fra facebook.

Skrevet

eller at X har fjernet seg fra facebook.

Selv om jeg ikke er venn med X ser jeg jo at h*n ikke har gjort det.. Uff, får ringe vennen min i morgen å høre om noen trenger en drinking buddy <3

• Liker 1
Gjest Euforia
Skrevet

Det må ikke bety det, det kan også bety at personen bare har "i et forhold". Kjæresten min har "i et forhold med *meg*", mens jeg har bare "i et forhold". (vil unngå snokingen fra mine stalkervenninner)

Skrevet

Det må ikke bety det, det kan også bety at personen bare har "i et forhold". Kjæresten min har "i et forhold med *meg*", mens jeg har bare "i et forhold". (vil unngå snokingen fra mine stalkervenninner)

Joda, men sto navn før..

Skrevet

Men det er vel slik at hvis den ene parten "sletter" forholdet, så vil det heller ikke stå at den andre parten er i et forhold? Facebook-forhold må vel være gjensidige?

Anonymous poster hash: 6da47...dda
Gjest Miranda2011
Skrevet

En venn har kjæreste, og før sto det "i et forhold med X"

Jeg er ikke venn med X, men nå så jeg tilfeldigvis at det bare står "i et forhold" uten navnet, kan det bety at X har fjernet forholdet fra facebook? Eller..?

Det betyr at X har fjernet navnet på personen, men ikke at han er i et forhold

Gjest Wanderlust
Skrevet

Men det er vel slik at hvis den ene parten "sletter" forholdet, så vil det heller ikke stå at den andre parten er i et forhold? Facebook-forhold må vel være gjensidige?

Jeg er ganske sikker på at kun navnet fjernes og at man må gjøre det selv.

Gjest Miranda2011
Skrevet

Nei det trenger ikke å være gjensidig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...