AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg bor i en leilighet hvor utleier fortalte at det en gang hadde vært fukt grunnet omtrent null lufting, men at dette var lenge siden og at det siden var blant annet malt over, men jeg vet jo at dette ikke hjelper om det finnes mugg i veggen. Men nå lurer jeg veldig på om det kan være usynlig mugg i veggene/gulv i leiligheten, og lurer på hvordan jeg kan finne ut om det er det? Eventuelt hvordan forhindre det? Har hørt at man IKKE skal vaske med klorin hvis man ser synlig mugg, fordi det gjør veggen enda fuktigere og ødelegger malingen. Stemmer det? Har en slags avfukter, men tror ikke den vil hjelpe særlig hvis det finnes mye mugg og fukt i veggene/gulv? Er redd for å bo et sted med mulig sopp. :/Anonymous poster hash: 85190...802
Ciara Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Du må få tak i noen med fuktmåler. Dette burde jo huseier gjøre, men du stoler kanskje ikke på at han gjør det? Og nei, man kan ikke male over fukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå