Gå til innhold

gratinert broccoli og blomkål gryte ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har en god oppskrift til dette ? Blir man mett av det ? Hva har man oppi.kjæresten min er veldig glad i dette å han spiser alt som er.så tenkte å overrasske han ;) plz hjelp noen ;)?

Anonymous poster hash: 66d85...352

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes gratinerte grønsaker er kjempegodt! Google gir mange oppskrifter, f.eks denne. Selv bruker jeg ikke oppsrkfit, bare koker grøsnakene nesten møre, har på hvit saus og ost.. Skinke, pølser eller spekeskinke er god enten i gratengen eller ved siden. Kokte poteter synes jeg også er godt til. Og ja, man blir mett :)

Skrevet

Smør en ildfast form med litt smø og legg i buketter av kokt blomkål og broccoli. Lag hvis saus som smaksettes med salt, pepper, revet ost og sennep. Hell over og dryss på stekte pølsebiter og bacon. Dryss på kavring og ost og gratiner i ovnen.

Anonymous poster hash: ad9a2...c68
Gjest Funky Punk
Skrevet

Hvorfor koker dere de først?

Jeg har aldri gjort det. Bare hatt de i en ildfast form (enten frosne eller ferske), hatt over de andre ingrediensene og latt det gratinere en stund.

Skrevet

Koker de først siden de har lett for å bli rå i midten men jeg koker de ikke helt ferdige i vann. Lar de være litt harde så kan ovnen gjøre resten av jobben.

Anonymous poster hash: ad9a2...c68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...