AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Skriver meldinger med en gutt/mann, og han svarer ikke så lenge det ikke er et spørsmål i meldingen. Han sendte mange spørsmål til meg i meldingen, så svarte jeg på dem. På slutten skrev at det hadde vært hyggelig å sees snart igjen. Null respons. Skjønner ingenting jeg... Anonymous poster hash: 38fdd...517
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Mannehjerne..... Anonymous poster hash: 55296...072
-Jiinxs- Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Det har jeg vært borti før. Til slutt bare ga jeg faen. 1
kills Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Det har jeg vært borti før. Til slutt bare ga jeg faen. Det samme. Var ikke noe å samle på. Virker interessert når vi var sammen, ikke over meldinger. Sluttet å sende noe og fikk aldri noe tilbake så han var tydeligvis ikke så interessert likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Er ikke det ganske typisk mann? Min mann er i alle fall slik Anonymous poster hash: 3161f...208
Pringle Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har en lei tendens til det samme... vanskelig å svare på noe som ikke er spørsmål!
-Jiinxs- Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har en lei tendens til det samme... vanskelig å svare på noe som ikke er spørsmål! Jeg liker å tro at hvis man snakker med en person som man finner interessant. Så skal det ikke være så vanskelig å klare å stille et spm i retur. Eller bare et spm for å bli bedre kjent. 2
Pringle Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg liker å tro at hvis man snakker med en person som man finner interessant. Så skal det ikke være så vanskelig å klare å stille et spm i retur. Eller bare et spm for å bli bedre kjent. Men så skal ikke en samtale være et dobbeltsidig intervju heller... Jeg tar meg sammen, ofte, men det er ikke alltid jeg vet hva jeg skal svare på "pratemeldinger".
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg liker å tro at hvis man snakker med en person som man finner interessant. Så skal det ikke være så vanskelig å klare å stille et spm i retur. Eller bare et spm for å bli bedre kjent. Men så skal ikke en samtale være et dobbeltsidig intervju heller... Jeg tar meg sammen, ofte, men det er ikke alltid jeg vet hva jeg skal svare på "pratemeldinger". Jeg skjønner at det ikke er så mye å svare på de svarene jeg ga. Men synes han kunne svart på det siste om at det hadde vært hyggelig å møtes snart igjen. Vi har datet tilsammen i 5-6 mnd, men vært av og på i 2 mnd nå. Er godt mulig han bare prøver å virke litt hard to get siden vi nettopp har tatt opp kontakten igjen. Men har virket veldig interessert sist gang vi var sammen...Gutter er rare. Anonymous poster hash: 38fdd...517
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #10 Skrevet 14. oktober 2013 Asså.... Enten så er han bare typisk mannehjerne, eller så er han ikke så veldig interessert, eller så er han en sånn manipulativ idiot som holder tilbake så du skal legge deg mer etter han. Anonymous poster hash: 55296...072
Josefin123 Skrevet 14. oktober 2013 #11 Skrevet 14. oktober 2013 Det har jeg vært borti før. Til slutt bare ga jeg faen. Kanskje jeg bare skal gi totalt faen jeg og. Men vi har datet såpass lenge nå, at det er ikke så lett å skru av følelsene heller. Men han gir så uklare signaler så må vel snart bare innse at det beste er å gi faen...
Josefin123 Skrevet 14. oktober 2013 #12 Skrevet 14. oktober 2013 Asså.... Enten så er han bare typisk mannehjerne, eller så er han ikke så veldig interessert, eller så er han en sånn manipulativ idiot som holder tilbake så du skal legge deg mer etter han. Anonymous poster hash: 55296...072 Det må jo være en av delene. Lurer nesten på om han er litt sånn manipulativ type.Vi holdt vel sånn på i 3 mnd før jeg ikke giddet å ta mer kontakt. Plutselig var han heeelt på meldingene igjen, og ville møtes ofte. Han er veldig interessert når jeg er "vanskelig" og ikke gidder å gi så mye av meg selv. Slitsomt dette her....
Josefin123 Skrevet 14. oktober 2013 #13 Skrevet 14. oktober 2013 Det samme. Var ikke noe å samle på. Virker interessert når vi var sammen, ikke over meldinger. Sluttet å sende noe og fikk aldri noe tilbake så han var tydeligvis ikke så interessert likevel. Det er akkuratt samme greia med meg og. Virker veldig interessert når vi er sammen, men skal være så vanskelig på meldinger... 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #14 Skrevet 14. oktober 2013 Nå har det vært sykt mange tråder her inne den siste tida med jenter/kvinner som klager over at flørtene/kjærestene deres er dårlige på SMS/FB/SC/whatever. Kanskje på tide å komme til slutningen om at mange menn rett og slett suger til det eller rett og slett ikke liker det eller har samme syn på dette som dere og at det ikke er mer i det enn det? Om det er snakk om mennesker dere ser ofte, og kommunikasjon og følelser da er bra, så se dem IRL og prat med dem da og ikke whine over at de ikke SMS-er på en måte som er rett for dere. Anonymous poster hash: 443ec...ec5 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #15 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg må si meg enig med siste taler. Selv bruker jeg all denne teknologidke kommunikasjonen minimalt. SMS blir så unaturlig for meg, og mange sms går rett i glemmeboka spesielt om det dukker opp lange meldinger. Jeg orker bare ikke. Jeg kan gjerne få uanmeldt besøk, men mobilen har jeg lyst til å kaste i gulvet. Hadde det ikke vært for at jeg har barn i barnehage så.... Anonymous poster hash: 89d24...759
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #16 Skrevet 14. oktober 2013 Nå har det vært sykt mange tråder her inne den siste tida med jenter/kvinner som klager over at flørtene/kjærestene deres er dårlige på SMS/FB/SC/whatever. Kanskje på tide å komme til slutningen om at mange menn rett og slett suger til det eller rett og slett ikke liker det eller har samme syn på dette som dere og at det ikke er mer i det enn det? Om det er snakk om mennesker dere ser ofte, og kommunikasjon og følelser da er bra, så se dem IRL og prat med dem da og ikke whine over at de ikke SMS-er på en måte som er rett for dere. Anonymous poster hash: 443ec...ec5 Ja, jeg legger nok altfor mye i det. Hadde det vært en gutt som jeg ikke var interessert i, hadde jeg nok ikke tenkt over at jeg ikke fikk svar en gang. Men har litt dårlig magefølelse av hele fyren, så kanskje derfor jeg overreagerer sånn... Anonymous poster hash: 38fdd...517
irislily Skrevet 14. oktober 2013 #17 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg skjønner at det ikke er så mye å svare på de svarene jeg ga. Men synes han kunne svart på det siste om at det hadde vært hyggelig å møtes snart igjen. Vi har datet tilsammen i 5-6 mnd, men vært av og på i 2 mnd nå. Er godt mulig han bare prøver å virke litt hard to get siden vi nettopp har tatt opp kontakten igjen. Men har virket veldig interessert sist gang vi var sammen...Gutter er rare. Anonymous poster hash: 38fdd...517 Slik er han jeg "holder på" med og, han er veldig interessert når vi er sammen, men på meldinger svarer han så og si ikke om jeg ikke stiller et spørsmål, eller vi snakker om noe som interesserer han veldig. Konklusjonen er mannehjerne. / mindre interessert? Min "type" mener at jeg maser, om jeg skriver mye, uten å stille spørsmål. Altså sånne.. oppmerksomhets meldinger.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #18 Skrevet 14. oktober 2013 Slik er han jeg "holder på" med og, han er veldig interessert når vi er sammen, men på meldinger svarer han så og si ikke om jeg ikke stiller et spørsmål, eller vi snakker om noe som interesserer han veldig. Konklusjonen er mannehjerne. / mindre interessert? Min "type" mener at jeg maser, om jeg skriver mye, uten å stille spørsmål. Altså sånne.. oppmerksomhets meldinger. Okei, tusen takk for svar. Tror jeg legger kanskje altfor mye i meldinger, og forventer at han skal gjøre det samme. Får bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer fremover. Magefølelsen er ikke helt bra, men håper på det beste:) Anonymous poster hash: 38fdd...517
Gjest navnelapp Skrevet 14. oktober 2013 #19 Skrevet 14. oktober 2013 Er du sikker på at du ikkje utvekslar sms-ar med Saga Norén? 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #20 Skrevet 14. oktober 2013 Er du sikker på at du ikkje utvekslar sms-ar med Saga Norén? Hahaha, det skal du ikke se bort fra;) Anonymous poster hash: 38fdd...517
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå