Gå til innhold

Hva var de første tegnene til at dere var på vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fikk deg til å lure på om du var gravid?

Anonymous poster hash: f7af8...e79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk en rar blødning mens vi hadde sex, bare litt rosa utenpå kondomen, som ikke så ut som mensblødning i det hele tatt. Googlet det siden jeg syns det var rart, og så det var symptom på graviditet. Pluss at mensen var utrolig ustabil, fra 10-35 dagers sykluser i et halvt år, så jeg tok en test på dag 40 som var positiv.

Anonymous poster hash: 00cb1...15e
Skrevet

Uteblitt mens

Anonymous poster hash: 450db...bf8
  • Liker 1
Skrevet

Ømme bryster, uteblitt mens.

Skrevet

Ømme bryster, plutselig ikke lyst på sjokolade, sterke murringer i mage og rygg, uteblitt mens og rett og slett en magefølelse på at nå var jeg gravid.

Skrevet

Positiv test.. Ingen symptomer før det.

Skrevet

Null spotting før forventet mens. Har aldri opplevd før.

Skrevet

Et ubeskrivelig sterkt ønske om å spise tomater. Kun tomater :) Og så kom kvalmen.....

• Liker 1
Skrevet

jeg fikk en rar blødning mens vi hadde sex, bare litt rosa utenpå kondomen, som ikke så ut som mensblødning i det hele tatt. Googlet det siden jeg syns det var rart, og så det var symptom på graviditet. Pluss at mensen var utrolig ustabil, fra 10-35 dagers sykluser i et halvt år, så jeg tok en test på dag 40 som var positiv.

Anonymous poster hash: 00cb1...15e

... Faen :sjokkert:

Værsåværsåværsåsnill og fortell meg at det går an å ha sånn rar blødning UTEN å være gravid!!!!

Anonymous poster hash: 98914...960

Skrevet

... Faen :sjokkert:

Værsåværsåværsåsnill og fortell meg at det går an å ha sånn rar blødning UTEN å være gravid!!!!

Anonymous poster hash: 98914...960

Ja, det går an. Min fastlege sa at det er vanlig for unge å ha "følsom" slimhinne (tror det er det hun sa) som kan blå litt ved friksjon eller små skader.

Anonymous poster hash: b988d...e9b

Skrevet

Null spotting før forventet mens. Har aldri opplevd før.

Her og + at magen "datt" ut igjen.. (barn nr 3). Fikk ikke igjen knappen på enkelte olabukser...

Og så kom trøttheten :Gjesp:

Skrevet

Første gang var det positiv test, etter en følelse av at jeg ''visste'' jeg var gravid.

Andre gangen fordi jeg fikk lyst på hamburger og fritert pommes frites. Det synes jeg er fett og ekkelt og er aldri en lyst jeg har i ugravid tilstand. Da spiste jeg hamburger og testet positivt morgenen etter ;)

Skrevet

Jeg ble så ubeskrivelig trøtt at jeg slokna i 8-9 tida hele uka før forventet mens...

Skrevet

Ante uråd da jeg brakk meg av lukta av min vanlige og vanligvis uunnværlige morgenkaffe.

• Liker 2
Skrevet

Stuptrøtt hele døgnet. Følte aldri at jeg fikk nok søvn..

Og plutselig vokste puppene til dobbel størrelse over natten :fnise:

Skrevet

Signerer ara. Megapupper helt plutselig, hehe

:fnise:

Skrevet

Skikkelig ømme brystvorter og bryster, uteblitt mens, og hadde lyst til å gå å legge meg klokken 19 hver kveld, såå trøtt.

Anonymous poster hash: 291e9...3e8
Skrevet

Ekstra trøtt, kom noen dager for IKM, men jeg la ikke noe særlig i det på det tidspunktet (hadde hatt noen tunge dager på jobb).

Anonymous poster hash: 8825a...8dd
Skrevet

Sein mens samt svakt positive tester etter tidsfrista. Kvalm var jeg ikke én eneste dag. Trøtt, derimot? Jøjje megzzzzzzzz.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...