Gå til innhold

Har dere seksuell kjemi med noen av vennene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kødder dere om sex med de da eller prøver dere å skjule det?

Lurer mest på dere som er i forhold...

Anonymous poster hash: 1b123...e85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, litt seksuell kjemi kan man jo få med folk, men ikke de nærmeste vennene, de er på et annet plan. Litt mer diffuse venner; ja. Men ikke noe seriøst som truer forholdet.

Skrevet

Kjæresten min har alltid hatt en seksuell kjemi med en del av venninnene sine sånn tilsynelatende. Han forteller om vårt sexliv til dem, sier at han gjerne skulle hatt de med på trekant og er generelt flørten med de.

Ps. Jeg Holder ikke ut med det

• Liker 1
Skrevet

Jupp, med en relativt stor vennekrets vil det alltid være noen man har bedre kjemi med. Uansett er det helt utelukket å gjøre noe med det, eller snakke om det i det hele tatt, i og med at vi begge er i velfungerende forhold.

Skrevet

Jeg lå med en jeg gikk på skolenmed i fjor , kjente ikke hverandre noe særlig før det, men nå snakker vi flere ganger i uka om alt mulig, spesielt sexlivene våre haha. Han bor et annet sted nå så det blir en del den standard "hvis du var her nå skulle jeg.."

Skrevet

Hadde mye sexuell kjemi med flere kompiser før jeg ble sammen med kjæresten. Hadde også en del kjemi med en kompis en stund etter at det ble meg og gutten min, men når jeg innså det selv brøt jeg kontakten fordi det føltes feil når det faktisk gikk opp for meg. Det skjedde jo selvfølgelig ingenting annet enn hei og hade-klemmer, og vi snakket aldri direkte om at vi to skulle ha sex, men undertonen lå der..

Anonymous poster hash: a5b3d...2cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...