AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Traff en på sukker som bor ca 10 mil fra meg. Vi fikk en god tone, og snakket videre på Facebook og snapchat. Han er ikke så veldig snakksalig og spør meg ikke annet enn "du da?" Når jeg har spurt han om ting... Er alltid jeg som starter samtalene. Har sagt at jeg vil gjerne bli bedre kjent med fyren, og han har lyst å bli bedre kjent med meg sier han, men ingenting skjer. Så, jeg har egentlig lyst å kutte han ut, men vil vite at han ikke er interessert først. Så hvordan ordlegger jeg meg hvis jeg skal spør om sånt? Slik at jeg kan gå videre liksom Anonymous poster hash: 3fc6a...32b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Han virker jo ikke sånn superinteressert. Men spør eventuelt om han er keen på å ta en kaffe/vin en dag. Svarer han nei, vet du jo for sikkert at han ikke er interessert. Da må du bare komme deg videre:) Svarer han ja, er det jo større sjanse for at han blir mer interessert når dere møtes i virkeligheten:) Anonymous poster hash: 3c242...563 2
@Maja Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Han virker dessverre ikkje veldig interessert. Du kan prøve å møtes og sjå korleis det går. Eller så kan du pent prøve å påpeike at han ikkje stiller så mange spørsmål/ tar så mykje initiativ. Eller du bare lar ver å starte samtale og ser kor lang tid det går før han klarer å gjere det. 1
Gjest winston Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Om han er interessert virker han iallefall uhorvelig treg. Gidder du dette da? 1
Gjest Morgun Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Kan dere ikke snakkes på telefon i stedet? Kanskje han ikke liker snapchat og meldinger?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 He's not that in too You...sry. Move on.Anonymous poster hash: 815ff...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 He's not that in too You...sry. Move on.Anonymous poster hash: 815ff...8dc He's not that into you. Sorry. Mvh Rettskrivingsfanatikeren Anonymous poster hash: 7e514...a15 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 TS her. Jeg hadde nå en anelse om at han ikke var det ja... Men har så lyst å få en bekreftelse på akkuratt det!Anonymous poster hash: 3fc6a...32b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 TS her. Jeg hadde nå en anelse om at han ikke var det ja... Men har så lyst å få en bekreftelse på akkuratt det!Anonymous poster hash: 3fc6a...32b Hva mer trenger du å vite? Ut fra innlegget ditt så har han ikke akkurat vært på tuppa etter å treffe deg. Men hvis du absolutt vil ha en bekreftelse så spør du denne typen rett ut! Anonymous poster hash: a3e71...2db 1
@Maja Skrevet 15. oktober 2013 #11 Skrevet 15. oktober 2013 Hva mer trenger du å vite? Ut fra innlegget ditt så har han ikke akkurat vært på tuppa etter å treffe deg. Men hvis du absolutt vil ha en bekreftelse så spør du denne typen rett ut! Anonymous poster hash: a3e71...2db Ingen garanti for å få ærlige svar sjølv om ein stiller direkte spørsmål. Just for the record... 3
-Jiinxs- Skrevet 15. oktober 2013 #12 Skrevet 15. oktober 2013 Livet er for kort til å bruke tid på slike passive mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #13 Skrevet 16. oktober 2013 Ingen garanti for å få ærlige svar sjølv om ein stiller direkte spørsmål. Just for the record... Nei, selvsagt ikke når kvinner overtolker alle svarene de får. Pluss venninner som støtter deres teorier. Det har jeg hørt så mange ganger hvor fortvilte jenter klager sin nød til venninne over at daten ikke har gitt lyd fra seg på ett år og venninner svarer at han har sikkert bare vært opptatt, eller at daten avslutter en samtale/tekstmelding med "vi snakkes" så betyr det ikke at han mente "jeg lengter etter deg" Anonymous poster hash: a3e71...2db
@Maja Skrevet 16. oktober 2013 #14 Skrevet 16. oktober 2013 Nei, selvsagt ikke når kvinner overtolker alle svarene de får. Pluss venninner som støtter deres teorier. Det har jeg hørt så mange ganger hvor fortvilte jenter klager sin nød til venninne over at daten ikke har gitt lyd fra seg på ett år og venninner svarer at han har sikkert bare vært opptatt, eller at daten avslutter en samtale/tekstmelding med "vi snakkes" så betyr det ikke at han mente "jeg lengter etter deg" Anonymous poster hash: a3e71...2db Overtolking er eit poeng, og mange venninne er nok for snille og vrir ting for positivt i forhold til det som er realistisk. Er mester på å finne på slike unnskyldninger sjølv om eg ikkje får forventa respons. Men har mange nok ganger vert ute for å stille spørsmål og få direkte løgn tilbake. "Vi snakkes" betyr heller ikkje nødvendigvis "vi kommer til å snakkes igjen". 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #15 Skrevet 16. oktober 2013 Traff en på sukker som bor ca 10 mil fra meg. Vi fikk en god tone, og snakket videre på Facebook og snapchat. Han er ikke så veldig snakksalig og spør meg ikke annet enn "du da?" Når jeg har spurt han om ting... Er alltid jeg som starter samtalene. Har sagt at jeg vil gjerne bli bedre kjent med fyren, og han har lyst å bli bedre kjent med meg sier han, men ingenting skjer. Så, jeg har egentlig lyst å kutte han ut, men vil vite at han ikke er interessert først. Så hvordan ordlegger jeg meg hvis jeg skal spør om sånt? Slik at jeg kan gå videre liksom Anonymous poster hash: 3fc6a...32b Kanskje han er redd for å virke for ivrig, at han da overdriver det å være "avslappet"? Spør han om å møtes Anonymous poster hash: 3cec9...521
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå