Gjest DaYdReAm Skrevet 2. mai 2004 #1 Del Skrevet 2. mai 2004 heisann:) jeg å typen bor langt fra hverandre,så forventningene til endelig å ha masse sex når han kommer hjem er høye. men han kommer veldig fort,jeg skjønner jo dette,siden han går en mnd uten å få sex. men det varer ofte i maaange dager...jeg har lest tidligere artikler å slikt om teknikker for mannen,men da hadde jeg ikke dette problemet selv, så jeg leste ikke så nøye...kan noen være så vennlige å gjennta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 2. mai 2004 #2 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg husker ikke helt hvordan den der start/stopp greia fungerer, men det er vel noe sånt som at han skal kjenne etter hele tiden hvordan det føles, også tar dere pauser fra selve samleiet når han er nær utløsningen. Et annet råd som jeg synes er ganske greit er å bare la det gå for ham med en gang uten å stresse, og heller fortsette etterpå. Hvis han er ung og frisk så burde han greie å få mer enn en orgasme uten å bli helt utslitt, og andre gangen går det som regel mye lenger tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2004 #3 Del Skrevet 2. mai 2004 Står litt om ulike måter å bli mer utholdende i dagbladet http://www.dagbladet.no/dinside/2004/05/02/397289.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå