AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Hei! Jeg hater knebøy. Får det ikke til uansett hva, og her jeg bor har vi ikke personlige trenere. Idag kjørte jeg en økt hjemme, og da satt jeg meg ned rolig og kontrolert lengst mulig bak på en puff (fotskammel?), og reiste meg igjen. Dette gjorde jeg 29 ganger (klarte ikke 30!) og det svei og tok godt i lår og rumpe! Kan jeg gjøre dette istede for vanlige knebøy? Kommer til å øke på med vekter så klart!Anonymous poster hash: 908ae...e85
Gjest Ciegus Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Ja. Det er en ypperlig måte å bli god i vanlig knebøy på, så ikke gi opp knebøyen helt. Det er bare å google box squat så får du opp mange tips. Når du har kontroll på teknikken i denne varianten din kan du øke på med vekter med en gang, for det er ikke noe stort poeng i å ta 30 repetisjoner... Mere vekter, færre repetisjoner! 1
Supraspinatus Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Box squats er bra. Du finner veldig mange gode tips til å gjøre en god knebøy (uten vekt) i denne artikkelen: http://library.crossfit.com/free/pdf/CFJ_SquatClinic_Dec02.pdf Om du har noen spørsmål til noe av det som står i den er det bare å fyre løs her eller sende en PM
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Trodde ikke de faktisk satte seg ned på box squats jeg? Trodde det bare var om å gjøre å komme lengst mulig ned til krakken.... Ts Anonymous poster hash: 908ae...e85
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Tenkte jeg skulle brule stang neste gang og kjøre skulderpress sammen med knebøyen. TsAnonymous poster hash: 908ae...e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå