Gå til innhold

spørsmål til foreldre med skolebarn ang vinterklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner med et spørsmål ang cherroxer: ser at mange barn går med cherroxer både i tørt og kaldt vær og i vått og kaldt vær. Lurte derfor på om det er ok å bruke cherroxer i tørt og kaldt vær ned til ca -3 grader?

Lurer også på når tid dere begynner å bruke cherrox på barna? Venter dere til gradene er ca 5 plussgrade og mindre? Eller holder det at det ligger litt under 10 plussgrader?

Hvor kaldt er det nå vanlige vintersko blir tatt i bruk?

Har også et spørsmål ang vinterjakker: hvor kaldt er det ute når dere pleier å ta på barna vinterjakke?

Er dunjakker mye varmere enn vanlige vinterjakker med syntetisk for? Blir det for varmt å bruke dunjakke før temperaturen er null eller på minussiden ?

Synes altid det er så vanskelig i overgangen fra høst til vinter å vite nøyaktig når det er kaldt nok for å bruke vinterklærne, derfor ønsket jeg å spørre andre foreldre her på kvinneguiden.

Anonymous poster hash: 45268...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en 7-åring og hun får på vinterjakke og vintersko når hun sier hun trenger det, men nå er jeg velsignet med et barn som ikke liker å fryse og som synes nye klær er kjempestas. Dermed behøver jeg ikke være redd for at hun ikke sier i fra.

Vi begynner uansett ikke med sånt før det er kaldt gjennom hele dagen. Sånn som været har vært her nå (Østlandet), synes jeg det er galskap med tykke vinterjakker. Da tar hun heller på seg en litt tykkere genser som hun kan ta av seg etterhvert.

Cherrox bruker hun ikke lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...