AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg er så missfornøyd. Kirurgen sa jeg ikke fikk plass til mere enn 175cc i hver pupp, og siden jeg var desperat og det er bedre enn ingenting, så er jeg fortsatt ikke fornøyd. Man kan vel ta i mer når huden har blitt strukket ut av den første oprasjonen? Jeg vil helst ha 300cc i hver pupp, men lurer på hvor lenge jeg må vente til neste oprasjon? Er bare 3 uker siden jeg opererte. Må man betale vanlig pris + ekstra for å fjerne de først? Jeg har ikke råd til dette nei, men skal skaffe meg en jobb til, asap. Puppene mine er nå 65b MED silikon. Like små som 75aa/70a. Og jeg vet ikke om hevelsen er over engang. Anonymous poster hash: f76c8...b92
Banan Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Hadde du tatt mer enn det kirurgen anbefalte, ville du nok fått veldig store strekkmerker, og det kan det hende at du får det om du tar mer. I utgangspunktet må du vel betale vanlig pris + ekstra for å få de fjernet, men hadde jeg vært deg ville jeg tatt kontakt med kirurgen heller og hørt hva h*n har å si, siden du ikke er fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Hadde du tatt mer enn det kirurgen anbefalte, ville du nok fått veldig store strekkmerker, og det kan det hende at du får det om du tar mer. I utgangspunktet må du vel betale vanlig pris + ekstra for å få de fjernet, men hadde jeg vært deg ville jeg tatt kontakt med kirurgen heller og hørt hva h*n har å si, siden du ikke er fornøyd. Jeg operer meg ikke hos han igjen. Jeg maste på å få ta mer, men han sa at jeg ikke hadde plass. Hvordan kan noen få 700cc i hver pupp og jeg bare 175cc. Da må han ha ment at det var det som ble mest naturlig, men han sa at jeg rett og slett ikke fikk plass. Anonymous poster hash: f76c8...b92
levelivet Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg syns den kirurgen virker ålreit som forteller deg det og ikke bare peiser på. Høres nesten ut som han er mer opptatt av kroppen din enn deg selv. Å legge så mye penger i puppene dine,, vil du ikke heller bli fornøyd? Strekkmerker får du aldri vekk. Ta heller tiden det tar for å utvide og bruk samme kirurg. Han er tydeligvis opptatt av ditt ve og vel. Det er han som har peiling. De som har så mye silikon har vel tatt flere ganger, har tøyelig vev, kanskje vært gravide og gått mye opp/ned i vekt, og har gjerne tatt flere runder. Du høres ung ut og om du ikke hadde noe bryst fra før av kan du umulig ha særlig mye hud der, sånn som oss andre med hengeslengejur har! 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Du er sikkert veldig liten og tynn da. Har du sett Linni? Hun er altfor store pupper til sin lille kropp, det ser ikke ut. Tror hun har 400 i hver og det ser bare så fake og plastkk ut. Anonymous poster hash: c003e...fcf
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Det er nok greit å høre på kirurgen her altså. Ettersom det ikke var plass til mer så antar jeg at du er ganske smal/tynn. Svære pupper ville nok ikke vært passende for din kropp heller da. Du har vel tatt under muskel? Har hørt at musklene trenger litt tid før de "slapper av" igjen og da vil brystene komme mer ut etterhvert som musklene ikke spenner seg så mye. Det tar tid før du ser endelige resultat og etter kun 3uker kan ikke det dømmes. Det er nok heller ikke lurt å operere igjen så fort etter så gi det litt tid... Det kan jo hende sluttresultatet blir veldig bra Om du skal operere på nytt hos ny kirurg må du nok betale full pris ja og det er skjeldent kirurger vil tukle med andres arbeid. Husk også at med større pupper kommer det fortere strekkmerker, tyngdekraften tar fortere tak i de, det er vanskelig å finne klær som sitter pent (fordi man ofte må mye opp i str pga puppene). Har selv 350cc, men måtte ha såpass for å fylle de ut fordi jeg hadde masse løs hud etter svangerskap og amming. Skulle heller ønske jeg hadde mindre og fastere Anonymous poster hash: af895...a0c
Banan Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg operer meg ikke hos han igjen. Jeg maste på å få ta mer, men han sa at jeg ikke hadde plass. Hvordan kan noen få 700cc i hver pupp og jeg bare 175cc. Da må han ha ment at det var det som ble mest naturlig, men han sa at jeg rett og slett ikke fikk plass. Anonymous poster hash: f76c8...b92 Jeg synes det virker som at kirurgen din vil det beste for deg. En kirurg som er seriøs, vil ikke operere til et resultat som h*n vet at ikke vil se bra ut. Selv har jeg 300cc, og hadde egentlig planer om å ta litt mer. Kirurgen mente at det var absolutt maks, og han ville ikke operere meg hvis jeg skulle ha inn mer enn det, siden han ikke ville stå ansvarlig for et resultat som ikke så bra ut. Jeg har bittelitt strekkmerket på den ene puppen, men hadde jeg tatt mer ville det sannsynligvis blitt mye verre og sett unaturlig ut. Vet om noen kirurger som det virker som at gjør hva som helst og bare er opptatt av pengene, og bryr seg veldig lite om resultatet ser bra ut eller ikke, og det er jo også veldig synd. Etter operasjonen sa kirurgen igjen at det ikke ville vært mulig å fylle inn mer hos meg, siden "brystlommene" var helt utfylt, men om en annen kirurg ville stappet inn enda mer, vet jeg jo ikke. Jeg er uansett glad for at jeg ikke har mer. Det styggeste jeg vet om er de som har veldig synlige protesekanter, og det ville vi fått om kirurgen hadde operert inn for stor størrelse i forhold til utgangspunktet og kroppene våres.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #8 Skrevet 15. oktober 2013 Det er nok greit å høre på kirurgen her altså. Ettersom det ikke var plass til mer så antar jeg at du er ganske smal/tynn. Svære pupper ville nok ikke vært passende for din kropp heller da. Du har vel tatt under muskel? Har hørt at musklene trenger litt tid før de "slapper av" igjen og da vil brystene komme mer ut etterhvert som musklene ikke spenner seg så mye. Det tar tid før du ser endelige resultat og etter kun 3uker kan ikke det dømmes. Det er nok heller ikke lurt å operere igjen så fort etter så gi det litt tid... Det kan jo hende sluttresultatet blir veldig bra Om du skal operere på nytt hos ny kirurg må du nok betale full pris ja og det er skjeldent kirurger vil tukle med andres arbeid. Husk også at med større pupper kommer det fortere strekkmerker, tyngdekraften tar fortere tak i de, det er vanskelig å finne klær som sitter pent (fordi man ofte må mye opp i str pga puppene). Har selv 350cc, men måtte ha såpass for å fylle de ut fordi jeg hadde masse løs hud etter svangerskap og amming. Skulle heller ønske jeg hadde mindre og fastere Anonymous poster hash: af895...a0c Ja jeg er veldig tynn og hadde ikke pupper fra før. Jeg tok det under muskel så håper på at de kommer mer ut da, etterhvert Men jeg er hvertfall mer fornøyd med puppene med silikon, enn uten. Anonymous poster hash: f76c8...b92
pusekatta Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 Hallo i luken.. Når kirurgen sier at du ikke har plass til mer, så har du ikke plass til mer. Du skal være glad for at han ikke opererte inn større på deg, da kunne du fått strekkmerker og komplikasjoner, sår som ikke gror, og hele visen kan ende opp med at du må ta ut innleggene igjen. Vil du ha større, så må du operere på nytt. Dette koster det samme som en førstegangsoperasjon.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 Ja jeg er veldig tynn og hadde ikke pupper fra før. Jeg tok det under muskel så håper på at de kommer mer ut da, etterhvert Men jeg er hvertfall mer fornøyd med puppene med silikon, enn uten. Anonymous poster hash: f76c8...b92 Mitt resultat ble heller ikke som forventet. Ville rette opp i skjevhet og størrelseforskjell samt fylle opp hudfillene som puppene mine hadde blitt til, men skjevheten og størrelseforskjellen er fortsatt som før Men det er bedre nå enn før så jeg gjør ikke noe med de med det første. Ønsker meg et barn til, men pga omstendigheter er det ikke helt sikkert jeg kan få det. Jeg avventer iallefall slik at jeg heller kan operere etter et evt svangerskap igjen fordi jeg vet hvor mye brystene kan forandre seg ved svangerskap og amming. Kanksje du heller skal tenke litt sånn? Se deg fornøyd for nå og evt operere igjen senere når de har rukket å "forfalle litt"? etter et svangerskap vil du også sikkert ha plass til mer (om du nå er ung og ikke har fått barn før) Anonymous poster hash: af895...a0c
Guybrush Skrevet 15. oktober 2013 #11 Skrevet 15. oktober 2013 Så størrelse er viktigere enn at det skal se pent ut? Har du sett hvordan det ser ut når tynne jenter legger inn alt for mye? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå