AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Eller holder de ut for å få sex? Inspirert av tråden til han som syns at kvinner er så kjedelige Dere kan jo ikke vite helt sikkert, men hva tror dere?Anonymous poster hash: dae8a...33f 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Hehe, noen liker meg, andre ikke. Samme med kvinner Anonymous poster hash: 067ad...5c8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Min kjæreste liker litt for godt å være sammens med meg, skal treffes hver jævla dag (er det bare meg som ikke trenger å møte kjæresten sin hver dag uansett hvor høyt jeg elsker han og elsker å være med han..?) Og ja, han skal også ha sex hver dag.. Mannfolk er som, jo mer sex du gir dem, jo mer skal de ha. Jeg var syk i en periode på 2-3 mnd, han var der for meg hele tiden, da var det dårlig med sex, han holdt ut! Så... ja, jeg er heldig som har en som er der for meg uansett om det er sex i bildet eller ikke. Anonymous poster hash: 1dd94...e79
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Nei, jeg tror ikke at jeg som kvinne kan ha noe å komme med som kan utfordre en Manns naturlig overlegne sjeleliv og intellekt. Jeg er jo som kvinner flest styrt av hysteriske innfall og en generelt irrasjonell og mangelfull hjerne, tross alt. Ser ikke hvorfor Menn skulle trives i selskap med kvinner overhodet, faktisk. Tipper de fleste Menn (dvs alle unntatt helt nære slektninger; disse er kun sammen med meg for å være snille) omgås meg fordi de ønsker tilgang til hullet mitt, så de får tømt seg. Kjæresten min er sannsynligvis sammen med meg fordi han ikke gidder å stadig jakte ned nye kvinner å knulle, og fordi jeg er flink til å lage mat og stelle huset. I kraft av å være Mann, er han jo nødvendigvis for intelligent til å føle kjærlighet for en kvinne, selvsagt. Anonymous poster hash: ee169...24e 16
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg er en kvinne som syns han andre trådstarteren er helt fjern altså TSAnonymous poster hash: dae8a...33f
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Joda, enten er vi kjedelige fordi vi ikke er maskuline nok, eller så er vi noen fryktelige skapninger fordi vi ikke er feminine nok LOL. Anonymous poster hash: bc08a...f96 6
Red-Ruby Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Nei, jeg tror ikke at jeg som kvinne kan ha noe å komme med som kan utfordre en Manns naturlig overlegne sjeleliv og intellekt. Jeg er jo som kvinner flest styrt av hysteriske innfall og en generelt irrasjonell og mangelfull hjerne, tross alt. Ser ikke hvorfor Menn skulle trives i selskap med kvinner overhodet, faktisk. Tipper de fleste Menn (dvs alle unntatt helt nære slektninger; disse er kun sammen med meg for å være snille) omgås meg fordi de ønsker tilgang til hullet mitt, så de får tømt seg. Kjæresten min er sannsynligvis sammen med meg fordi han ikke gidder å stadig jakte ned nye kvinner å knulle, og fordi jeg er flink til å lage mat og stelle huset. I kraft av å være Mann, er han jo nødvendigvis for intelligent til å føle kjærlighet for en kvinne, selvsagt. Anonymous poster hash: ee169...24e Favoritt delen min med innlegget var at du skrev menn med stor M Håper du bærer frem mange barn til din Mann! 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Regner med de elsker å henge med meg, i og med at jeg har flere guttebestevenner? Dessverre er jeg ikke like kul og laidback når det gjelder kjærlighet Anonymous poster hash: add68...7f3
Petra75 Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 Ja, menn trives sammen med meg, men ikke for sexen sin del, tydeligvis...
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #10 Skrevet 14. oktober 2013 Vet ikke om andre menn enn kjæresten min liker å være sammen med meg. Jeg kommer godt overens med kollegaer men det er få menn i yrket mitt så disse mennene har blitt "venninner". Typen min liker å være sammen med meg men jeg liker ikke å være sammen med vennene hans og det merker vel de og da går det begge veier. Liker venninnene mine jeg....Anonymous poster hash: 44924...c0e
Steinar40 Skrevet 14. oktober 2013 #11 Skrevet 14. oktober 2013 Blikke mye samkvem uten muligheten til sex. nei.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #12 Skrevet 14. oktober 2013 Selvsagt. Jeg er en veldig godt likt person. Kjæresten min er selvsagt ikke sammen med meg på grunn av sexen. Hadde han vært det, så hadde han vel ikke giddet å komme hit når han vet jeg har mensen eller er syk Anonymous poster hash: 7ac64...de9
Steinar40 Skrevet 14. oktober 2013 #13 Skrevet 14. oktober 2013 Selvsagt. Jeg er en veldig godt likt person. Kjæresten min er selvsagt ikke sammen med meg på grunn av sexen. Hadde han vært det, så hadde han vel ikke giddet å komme hit når han vet jeg har mensen eller er syk Anonymous poster hash: 7ac64...de9 Det kalles å investere. 3
Gjest Lille-pus Skrevet 14. oktober 2013 #14 Skrevet 14. oktober 2013 (endret) De fleste menn setter pris på mitt kollegiale selskap ja. Nå er jeg bokstavelig talt oppvokst i et mannsmiljø og har alltid hatt menn som venner... fra vi var små og lekte med kruttlapp-pistoler og -revolvere, syklet om kapp og kjørte om kapp med rattkjelke. Det er noe ved meg som menn enten liker eller ikke kan tåle (det gjelder forsåvidt kvinner også det da). De som liker meg liker meg så til de grader... og de som ikke liker meg... de liker meg virkelig ikke... inntil jeg har omvendt dem. Endret 14. oktober 2013 av Lille-pus
Gjest Keikolina Skrevet 14. oktober 2013 #16 Skrevet 14. oktober 2013 Nei, jeg tvinger dem med elg børsa.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #17 Skrevet 14. oktober 2013 Jepp, nå har sannheten om hva menn egentlig tenker kommet fram. Ikke sant Steinar 40 ? Anonymous poster hash: bc08a...f96
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #18 Skrevet 14. oktober 2013 Nei, jeg tror ikke at jeg som kvinne kan ha noe å komme med som kan utfordre en Manns naturlig overlegne sjeleliv og intellekt. Jeg er jo som kvinner flest styrt av hysteriske innfall og en generelt irrasjonell og mangelfull hjerne, tross alt. Ser ikke hvorfor Menn skulle trives i selskap med kvinner overhodet, faktisk. Tipper de fleste Menn (dvs alle unntatt helt nære slektninger; disse er kun sammen med meg for å være snille) omgås meg fordi de ønsker tilgang til hullet mitt, så de får tømt seg. Kjæresten min er sannsynligvis sammen med meg fordi han ikke gidder å stadig jakte ned nye kvinner å knulle, og fordi jeg er flink til å lage mat og stelle huset. I kraft av å være Mann, er han jo nødvendigvis for intelligent til å føle kjærlighet for en kvinne, selvsagt. Anonymous poster hash: ee169...24e Ehm... er du sarkastisk nå? Anonymous poster hash: 6ce26...444 1
Steinar40 Skrevet 14. oktober 2013 #19 Skrevet 14. oktober 2013 De fleste menn setter pris på mitt kollegiale selskap ja. Nå er jeg bokstavelig talt oppvokst i et mannsmiljø og har alltid hatt menn som venner... fra vi var små og lekte med kruttlapp-pistoler og -revolvere, syklet om kapp og kjørte om kapp med rattkjelke. Det er noe ved meg som menn enten liker eller ikke kan tåle (det gjelder forsåvidt kvinner også det da). De som liker meg liker meg så til de grader... og de som ikke liker meg... de liker meg virkelig ikke... inntil jeg har omvendt dem. Traver du rundt i sånne klamprende sko og smatter på tyggis?
Steinar40 Skrevet 14. oktober 2013 #20 Skrevet 14. oktober 2013 Jepp, nå har sannheten om hva menn egentlig tenker kommet fram. Ikke sant Steinar 40 ? Anonymous poster hash: bc08a...f96 Pokker, jeg har visst forsnakke meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå